BigPAJA

Založte si své téma a představte svojí i30 ostatním

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Uživatelský avatar
be.sport
**
Příspěvky: 330
Registrován: 30 lis 2009, 20:19
Bydliště: Brno

Re: BigPAJA

Příspěvek od be.sport »

atk jsem si dneska oddychl protoze zvuk nejde o turba ale nekde od rozvodu...asi jak to porad umyvam tak to nekde zacalo piskat:))
I30 Sport 1.6 CRDi 116 Hp - 6.st
50 500 km
11/2009
6,5 l/100 km

Shell Diesel Extra + Vif
Reklama
 

Uživatelský avatar
BigPAJA
**
Příspěvky: 168
Registrován: 15 led 2009, 11:25
Bydliště: Komorní Lhotka okr.F-M
Kontaktovat uživatele:

Re: BigPAJA

Příspěvek od BigPAJA »

No ja zatim porad brazdim Getzem, ale co se bracha bavil se znamym, tak se bude prej menit i olej, filtr apod...ze prej se mohly dostat nejake piliny do motoru :-(
Takze zatim jsem velmi zklamany a ceskou i30 bych uz znova nebral :-(
Lip receno nevim co mam cekat dale a to i kdyz mam zaruku jeste 4 roky ;-)
-== BigPAJA ==-
-== Řídím svůj svět... Hyundai i30 SPORT 1,6CRDi ==-

-== Bejvavalo Hyundai Coupe 2.7 V6 ==-
-== Nově Hyundai Getz 1.1 - milášek mého miláška :-) ==-
-== Jeste je, ale ne moje... Hyundai i30, Hyundai Elantra, Hyundai Accent ==-
Uživatelský avatar
be.sport
**
Příspěvky: 330
Registrován: 30 lis 2009, 20:19
Bydliště: Brno

Re: BigPAJA

Příspěvek od be.sport »

ale tak..nevidel bych to tak tragicky...zaprve turbo bude stejny jestli je to ceska nebo korejska..zadruhe sice to nasere ale muzou se stat horsi veci..ber to tak ze to auto te zatim nenechalo nikde stat...
I30 Sport 1.6 CRDi 116 Hp - 6.st
50 500 km
11/2009
6,5 l/100 km

Shell Diesel Extra + Vif
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: BigPAJA

Příspěvek od Hardcam »

To neni tragedie, u dieselovyho auta, at je cesky, rumunsky, nemecky nebo americky, je treba s takovou zavadou pocitat. Kamarad si koupil Laurin&Klementku Octavii za nekrestansky penize a do 100tkm dvakrat menil turbo (tedy tri turba) a vahu vzduchu. Strejda ma zase neskutecny problemy s Mercedesem, za ktryho vyhodil pres 1,5 milionu - prestalo brzdit, pak odeslo ABS, boucha predni naprava, momentalne j v servisu, protoze predek nesviti a nikdo nevi proc. Holt, stane se.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
be.sport
**
Příspěvky: 330
Registrován: 30 lis 2009, 20:19
Bydliště: Brno

Re: BigPAJA

Příspěvek od be.sport »

presne jak pise Hardcam...
predloni jsem jel z bratislavy v nasem v te dobe jeste 5-letym Peugeotovi 307sw kterej mel nalitano 95 000 km.Cena tenkrat taky neco kolem 700 tis. Po dalnici si to pekne sypu domu z letiste 150-160km/h a rikam si jak budu brzo doma..cesta v pohode..rano jsem prejizdel z garaze ven a rana jak z dela, najednou auto slo dolu a praskly predni kolo u ridice. rikam ok to bude jen defekt.. jenomze ona praskla pruzina a pri te pomale jizde stejne prorizla pneu...stat se mi to o den driv na dalnici tak uz jsem se i30 ani nikdy nedockal....
paradox byl ze to bylo asi mesic predtim v servise na garancce...a vse v pohode..... - unava materialu..

rok 2006 - nove koupeny Fiat Punto..tehdy jeste za 275 000.. vybava temer veskera zadna...
v 10 000 km se po startu zvedli otacky..a drzeli se na 4500-5000 tis... proste odesla ridici jednotka Bosch...

tohle jdou zavady co by me u auta trapily... sice me osobne taky sere ze se mi rosi predni svetla, nebo ze mi bouchaly prachovky...jenomze kdyz to tak vezmu tak ukazte mi nejaky jiny auto, ktery podle meho najezdu bude mit po 4-5 letech kolem 200 000 a porad budu klidnej ze zasadni veci jako vstriky, turbo, stabilizatory, atd budu resit v zaruce...nedelam si iluze ze by to bylo jednoduchy ale verim si natolik ze servis dotlacim tam kam bude potreba...

jinak otevreni priznavam zavady na sve i30
- lupe mi ve volantu pri plynm rejdu..
- zadni prachovky v zime klepaly
-rosi se mi svetla
-po delsi dobe jizdy na sestku se mi pak stava ze nejde radit jednicka...potazmo nejde dat radici paka do strany...
-a trepalo se mi zpetny zrcatko

tyhle veci budu resit pri prvni garancce..pri cca 25 000 km...
I30 Sport 1.6 CRDi 116 Hp - 6.st
50 500 km
11/2009
6,5 l/100 km

Shell Diesel Extra + Vif
Uživatelský avatar
Radim Brožek
**
Příspěvky: 363
Registrován: 16 bře 2009, 15:37

Re: BigPAJA

Příspěvek od Radim Brožek »

Diesel má jiný servisní interval než 20 000?
i30cw 1.6i Comfort, ESP, Moonlight blue, 04/2009, CZ
Uživatelský avatar
BigPAJA
**
Příspěvky: 168
Registrován: 15 led 2009, 11:25
Bydliště: Komorní Lhotka okr.F-M
Kontaktovat uživatele:

Re: BigPAJA

Příspěvek od BigPAJA »

Tak mi pri prodeji rikali, ze mam interval 30 000 km nebo 1 rok.

Jinak par fotek brachoveho ička...
Přílohy
P1020030.JPG
P1020030.JPG (143.12 KiB) Zobrazeno 1454 x
P1020050.JPG
P1020050.JPG (155.57 KiB) Zobrazeno 1454 x
P1020035.JPG
P1020035.JPG (81.34 KiB) Zobrazeno 1454 x
-== BigPAJA ==-
-== Řídím svůj svět... Hyundai i30 SPORT 1,6CRDi ==-

-== Bejvavalo Hyundai Coupe 2.7 V6 ==-
-== Nově Hyundai Getz 1.1 - milášek mého miláška :-) ==-
-== Jeste je, ale ne moje... Hyundai i30, Hyundai Elantra, Hyundai Accent ==-
Uživatelský avatar
alarm
******
Příspěvky: 3685
Registrován: 08 kvě 2009, 21:31
Bydliště: BLAVA

Re: BigPAJA

Příspěvek od alarm »

To je spoiler? #-o
Toto je spoiler :D/ :mrgreen:
Přílohy
spoiler2.JPG
spoiler2.JPG (66.87 KiB) Zobrazeno 1409 x
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)

Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD

alarm.ba@gmail.com
Uživatelský avatar
saldy
***
Příspěvky: 545
Registrován: 11 kvě 2009, 15:00
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:

Re: BigPAJA

Příspěvek od saldy »

V testu ceeda v Autodiesel, jim taky odešlo turbo, rozebrali ho, dostala se tam nějaká nečistota, prej stačí zrnko písku a lopatky byly ohlodaný, redaktoři ještě psali že výměnu turba mechanikům vůbec nezáviděj, prodejce se dušoval, že se jedná o mimořádnou závadu, já myslim, že turbo je prostě vždy riziková záležitost.
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
Uživatelský avatar
saldy
***
Příspěvky: 545
Registrován: 11 kvě 2009, 15:00
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:

Re: BigPAJA

Příspěvek od saldy »

ještě k těm testům crdi, hvízdání turba se jim moc nelíbilo, podali podnět ať si to :hyu: prověří s tím, že někde může unikat tlak nebo tak něco, z motoru jako celku byli nadšeni.
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
Odpovědět

Zpět na „i30 Auta členů“