Pozor na i30, klepání v řízení

Tlumiče, nápravý, brzdy.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Saimon
****
Příspěvky: 1153
Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
Bydliště: Hodonínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: pozor na i30

Příspěvek od Saimon »

tatchwud píše:
pavvlc píše:S HMCZ se dohaduji již 2 roky a stále nejsou schopni mně řízení opravit.

Pavel
Je tak velký problém zajet někam jinam? #-o Mě loupnutí v řízení za klidu na místě opravili téměř okamžitě (trochu větší vůle). :-k
A to lupnutí bylo tedy v čem, že ti to hned na místě opravili? Ať víme i mi ostatní? :roll: :wink:
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Reklama
 

Uživatelský avatar
Tomasino
*
Příspěvky: 37
Registrován: 10 bře 2008, 19:50
Bydliště: Brno

Re: pozor na i30

Příspěvek od Tomasino »

Pepan hned ho neodsuzuj je to fajne auto :D/
Obrázek
Hyundai Tucson 2.0 Crdi 83/kw :-)
Uživatelský avatar
tatchwud
***
Příspěvky: 939
Registrován: 05 črc 2008, 23:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: pozor na i30

Příspěvek od tatchwud »

Vůle v převodce řízení.Vyštelovali to nadoraz,takže jsem odjel s téměř žádným loupáním.Přesto objednali celé nové řízení a za týden mě volali,zda to nechci pro jistotu vyměnit.A po 2 letech je zatím vše OK. Maximální spokojenost. Možná je to také tím,že mám ještě korejce... :-k Jinak je tu někde o tom celé vlákno.
i30, Champaigne Silver, style, 1.6,benzín, 09/2008
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
Uživatelský avatar
pepan
*******
Příspěvky: 8540
Registrován: 07 úno 2009, 19:13
Bydliště: LIHOF
Kontaktovat uživatele:

Re: pozor na i30

Příspěvek od pepan »

áá kdopa je dalibordn :mrgreen:
nejní to pán z konkurenčníchVW :lol: :lol:

Tomasino...no neodsuzuji..ale těch much s věkem přibejvá...
je to pěkný auto 4x4 takový no.. ještě vypadá,že se terénu až zase tak moc nebojí
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY

uplně bez hju
Uživatelský avatar
be.sport
**
Příspěvky: 330
Registrován: 30 lis 2009, 20:19
Bydliště: Brno

Re: pozor na i30

Příspěvek od be.sport »

dalibordn píše:Kdyby všichni majitelé i30 byli na registrováni na foru, to bys viděl těch nářků a lítostí z koupě tohoto auta nad problémy,které majitelům přináší.Přijde mi,že zde všechny problémy i30 řeší ti co o nich vědí,ale jsou tak trochu srozuměni,že to tak nějak k tomuto autu patří.Plně a s odstupem času nemohu nic jiného než souhlasit s PAVVLC,že auto je DĚS BĚS,ale to budoucí majitelé zjistí po nějaké době.
V sobotu to bude rok co jsem si i30 privezl domů, zatim najeto necelych 38 000 km a krome opravy prachovek a 1x chybe posilovace rizeni neni co bych autu vytknul..nejaky drobotiny bych mozna nasel hlavne skrz plasty v interieru..na rovne nove ceste prede auticko porad jako novy...interier taky zachovany..
nemyslim si ze by i30 byla nekvalitni nebo ochuzena verze auta:) navic mam nosovice...
I30 Sport 1.6 CRDi 116 Hp - 6.st
50 500 km
11/2009
6,5 l/100 km

Shell Diesel Extra + Vif
pavkt
*
Příspěvky: 81
Registrován: 30 pro 2009, 10:19

Re: Pozor na i30, klepání v řízení

Příspěvek od pavkt »

dalibordn píše:Kdyby všichni majitelé i30 byli na registrováni na foru, to bys viděl těch nářků a lítostí z koupě tohoto auta nad problémy,které majitelům přináší.Přijde mi,že zde všechny problémy i30 řeší ti co o nich vědí,ale jsou tak trochu srozuměni,že to tak nějak k tomuto autu patří.Plně a s odstupem času nemohu nic jiného než souhlasit s PAVVLC,že auto je DĚS BĚS,ale to budoucí majitelé zjistí po nějaké době.


Zkus si projít na netu fora škodovek, fordů, francouzských, italských či japonských vozů ....
Jsou to úplně stejné nářky. Pokud chceš bezproblémové auto, musíš vybírat v kategorii tak od 2-3mega CZK výš ...... a to kdoví jestli [-X
Mám roční zkušenost s Octávkou TSI v plné výbavě a mohu říci, že kromě neuvěřitelného výkonu v celém spektru otáček, lepší spojky, tiššího chodu a skoro trojnásobné ceny nemá oproti i30 nic navíc. Pokud bych to posuzoval z hlediska spolujezdce na zadních sedačkách, tak by si škodověnka ani neškrtla.

Já mám cvvt 1.6sw od loňského léta a jsem spokojený. Myslím si, že poměr cena/užitná hodnota patří stále k tomu nejlepšímu na trhu.
Uživatelský avatar
vlado1979
****
Příspěvky: 1114
Registrován: 19 črc 2008, 10:19
Bydliště: Malinovo
Kontaktovat uživatele:

Re: pozor na i30

Příspěvek od vlado1979 »

be.sport píše:
dalibordn píše:zatim najeto necelych 38 000 km a krome opravy prachovek a 1x chybe posilovace rizeni neni co bych autu vytknul..nejaky drobotiny bych mozna nasel hlavne skrz plasty v interieru..na rovne nove ceste prede auticko porad jako novy...interier taky zachovany..
nemyslim si ze by i30 byla nekvalitni nebo ochuzena verze auta:) navic mam nosovice...
To buď rád, pretože "zlaté" nošovické ručičky nie sú zrovna príklad kvality. Kolega kúpil minulý týždeň nový i30 cw a po 300 km (ešte na prevozných značkach) odťah do servisu. Záhadne zmizla náplň nádržky chladiacej kvapaliny.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Uživatelský avatar
vlado1979
****
Příspěvky: 1114
Registrován: 19 črc 2008, 10:19
Bydliště: Malinovo
Kontaktovat uživatele:

Re: Pozor na i30, klepání v řízení

Příspěvek od vlado1979 »

pavkt píše:
dalibordn píše:Mám roční zkušenost s Octávkou TSI v plné výbavě a mohu říci, že kromě neuvěřitelného výkonu v celém spektru otáček, lepší spojky, tiššího chodu a skoro trojnásobné ceny nemá oproti i30 nic navíc. Pokud bych to posuzoval z hlediska spolujezdce na zadních sedačkách, tak by si škodověnka ani neškrtla.

Já mám cvvt 1.6sw od loňského léta a jsem spokojený. Myslím si, že poměr cena/užitná hodnota patří stále k tomu nejlepšímu na trhu.
Pomer cena/hodnota u i30 je najlepšia v triede, to je svätá pravda takmer v každom teste to spomínajú a navyše výborná spoľahlivsoť (rôzne ocenenia), ale octavia má lepšiu techniku. Či už 4x4, motory a aj príplatkovú výbavu (xenony, navigácia, ...). 1,8 TSI (118 kW) a DSG k tomu je jedna báseň. Treba si za to poriadne priplatiť, ale stojí za to. Cena nie je trojnásobná, ale "iba" dvojnásobná :mrgreen:

Však píšeš, že octavia má neuveriteľný motor, lepšiu spojku, tichší chod. Okrem priestoru v interiéri boduje takmer na všetkých frontoch. Kufor má obrovský, na to sa konkurencia nechytá. Problémom je naďalej cena, ale škodovka sa predáva stále viac :shock:

:hyu: je lacná značka, hoci pri modeli ix35 a genesis coupe sa to až tak nezdá, ale na i30 prešlo takmer 80% majiteľov 10 a viacročných felícii. Pre nich je octavia takmer prémia a sen, pravdepodobne si ju nikdy nekúpia.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Uživatelský avatar
vlado1979
****
Příspěvky: 1114
Registrován: 19 črc 2008, 10:19
Bydliště: Malinovo
Kontaktovat uživatele:

Re: Pozor na i30, klepání v řízení

Příspěvek od vlado1979 »

pavvlc píše:Vůz je starý 2 roky a má najeto 13000km.:roll:
Nechcem byť zlý, veď sú to každého peniaze, ale pri takom malom ročnom nájazde by som o aute ani neuvažoval. Servis, poistky, ... Ani zďaleka sa to neoplatí. Ale vyjsť na cestu 2-krát ročne (na Vianoce do kostola a na dušičky) celkom dobré zvezenie :lol:

P.S. Na bicykli som dal za 2 roky viac km ...
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Uživatelský avatar
jose3
**
Příspěvky: 139
Registrován: 14 zář 2010, 23:13
Bydliště: Veselí nad Moravou
Kontaktovat uživatele:

Re: Pozor na i30, klepání v řízení

Příspěvek od jose3 »

6500 m/rok se může zdát málo, ale pokud nedojíždíš autem do práce, tak to zase není nic mimořádného. Okolo 1000 km dovolená a na zbývajících 11 měsíců okolo 500 km/měsíc. Když je někdo - třeba jako já -od rána do večera v práci, tak na jezdění zbývají jen víkendy. Pokud budeš počítat čtyří víkendy na měsíc, tak to je zhruba 120 km na jeden víkend. To stačí na běžný rodinný výlet, nákup atd.
A jestli se auto při takových kilometrech vyplatí? Samozřejmě, že ne, ale zkus mít rodinu, děti a nemít auto, to jaksi dost dobře už dnes nejde.
J.
I30 1.4 Patriot White z Nošovic r.v. 2010
Felda 1.3 MPI, r.v. 1996
Velorex 250 r.v. 1960
Java 250 r.v. 1965
moto ČZ125 s ručním řazením r.v.1950
Uživatelský avatar
vlado1979
****
Příspěvky: 1114
Registrován: 19 črc 2008, 10:19
Bydliště: Malinovo
Kontaktovat uživatele:

Re: Pozor na i30, klepání v řízení

Příspěvek od vlado1979 »

jose3 píše:6500 m/rok se může zdát málo, ale pokud nedojíždíš autem do práce, tak to zase není nic mimořádného. Okolo 1000 km dovolená a na zbývajících 11 měsíců okolo 500 km/měsíc. Když je někdo - třeba jako já -od rána do večera v práci, tak na jezdění zbývají jen víkendy. Pokud budeš počítat čtyří víkendy na měsíc, tak to je zhruba 120 km na jeden víkend. To stačí na běžný rodinný výlet, nákup atd.
A jestli se auto při takových kilometrech vyplatí? Samozřejmě, že ne, ale zkus mít rodinu, děti a nemít auto, to jaksi dost dobře už dnes nejde.
J.
Mám rodinu, hoci zatiaľ nemám deti. Jasné, že auto je to luxus, pretože všetci sme na to zvyknutí. Niekde tu na fóre je anketa/diskusia o používaní auta (hlavne čo sa týka dochádzania do obchodu). Niektorí sú schopní ísť 200 m autom. To je jedno, že motor je studený a neuveriteľne ho trápia, hlavná vec je komfort.

Dochádzam autom do práce 35 km tam a 35 späť, takže denne 70 km. Kebyže som nemusel dochádzať a pracoval v mieste bydliska, tak 10 minút pešo nie je problém, naopak je to prospešné pre zdravie. O aute by som ani neuvažoval. Výlet ? Dá sa ísť aj vlakom či autobusom (raz, dvakrát za rok sa to dá vydržať).
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
hlobilp
****
Příspěvky: 1057
Registrován: 08 čer 2006, 17:17
Bydliště: Rychnov n. Kn.
Kontaktovat uživatele:

Re: Pozor na i30, klepání v řízení

Příspěvek od hlobilp »

vlado1979: hodne zalezi kde bydlis, jaka je v tom miste hromadna doprava, jak daleko mas pratele a rodinu, kde pracujes a par dalsich faktoru... ja taky najedu tak 12.000km za rok, a koupil jsem si novy auto. Bez auta by mi vsechno trvalo 3x dyl /cesta do prace/ a ono taky pak tahat vetsi nakupy pesky, nebo na autobus taky neni ideal... a kdyz nahodou potrebujes naraz nekam vyrazit a je sobota, tak jedine taxikem. V lete se tohle da resit o dost snaze treba na kole, ale ted v zime jednoznacne auto.
A nove proto, ze predpokladam, ze pet let budu mit klid od oprav staryho auta
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
Uživatelský avatar
vlado1979
****
Příspěvky: 1114
Registrován: 19 črc 2008, 10:19
Bydliště: Malinovo
Kontaktovat uživatele:

Re: Pozor na i30, klepání v řízení

Příspěvek od vlado1979 »

OK, aj môj otec chodil do práce 10 km a ročne asi 7-8000 km. Malý nájazd, ale komfort auta na nezaplatenie.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Uživatelský avatar
jose3
**
Příspěvky: 139
Registrován: 14 zář 2010, 23:13
Bydliště: Veselí nad Moravou
Kontaktovat uživatele:

Re: Pozor na i30, klepání v řízení

Příspěvek od jose3 »

vlado1979 píše: Mám rodinu, hoci zatiaľ nemám deti.
Je pravda, že dokud jsem neměl děti, tak autobus, vlak apod. vždy vítězil. Jenže pak jsem naráz zjistil, že s dětmi to nejde. Nejde jen o jízdy na pohotovost a po doktorech. Ale taky o množství převážených věcí na výlety, dovolenou apod. Já si vystačil vždy s batůžkem, nyní nám kufr I30 akorát tak stačí. No a v neposlední řadě vyzvedávání z kroužků, které jsou třeba na opačném konci města a hromadná doprava u nás jaksi není. Pěšky bychom to rozhodně nestíhali a nechat je chodit v zimě potmě samotné, z toho jde dnes strach. Ale jak už tady někdo psal, hodně záležíš kde bydlíš. Ve velkých městech se dá bez auta obejít snáze.
I30 1.4 Patriot White z Nošovic r.v. 2010
Felda 1.3 MPI, r.v. 1996
Velorex 250 r.v. 1960
Java 250 r.v. 1965
moto ČZ125 s ručním řazením r.v.1950
pavkt
*
Příspěvky: 81
Registrován: 30 pro 2009, 10:19

Re: Pozor na i30, klepání v řízení

Příspěvek od pavkt »

Pomer cena/hodnota u i30 je najlepšia v triede, to je svätá pravda takmer v každom teste to spomínajú a navyše výborná spoľahlivsoť (rôzne ocenenia), ale octavia má lepšiu techniku. Či už 4x4, motory a aj príplatkovú výbavu (xenony, navigácia, ...). 1,8 TSI (118 kW) a DSG k tomu je jedna báseň. Treba si za to poriadne priplatiť, ale stojí za to. Cena nie je trojnásobná, ale "iba" dvojnásobná :mrgreen:

Však píšeš, že octavia má neuveriteľný motor, lepšiu spojku, tichší chod. Okrem priestoru v interiéri boduje takmer na všetkých frontoch. Kufor má obrovský, na to sa konkurencia nechytá. Problémom je naďalej cena, ale škodovka sa predáva stále viac :shock:

:hyu: je lacná značka, hoci pri modeli ix35 a genesis coupe sa to až tak nezdá, ale na i30 prešlo takmer 80% majiteľov 10 a viacročných felícii. Pre nich je octavia takmer prémia a sen, pravdepodobne si ju nikdy nekúpia.[/quote]

Asi jsi mě nepochopil. Chtěl jsem říci, že i když mám dost naježděno jak v té nejsilnější verzi TSI, tak i ve starších oktávkách s různými jinými motorizacemi, domů bych oktávku nechtěl. Řemeslně to sice nejsou špatně udělaná auta, ale něco mi na nich vadí. Když si sednu do oktávie, mám takový pocit začlenění do hloupoučkého stáda, jako kdybych podlehl příkazu "Big brothera", jestli chápeš.
Můj osobní pocit je, že pyšným majitelem oktávky bych se mohl stát pouze po úspěšném vymytí mozku a přestěhování se do paneláku.
Odpovědět

Zpět na „i30 Podvozek a řízení“