 . Zajímavé je
 . Zajímavé je  , že nové servo při otáčení netuhne.(Myšleno při parkování.) Do strany jde točit o 1,5 otáčky a ta půlka u starého řízení byla hodně tuhá. Jen je otázka, jak dlouho to bude ok
 , že nové servo při otáčení netuhne.(Myšleno při parkování.) Do strany jde točit o 1,5 otáčky a ta půlka u starého řízení byla hodně tuhá. Jen je otázka, jak dlouho to bude ok  .
 .Moderátoři: Martun, Moderátoři
 . Zajímavé je
 . Zajímavé je  , že nové servo při otáčení netuhne.(Myšleno při parkování.) Do strany jde točit o 1,5 otáčky a ta půlka u starého řízení byla hodně tuhá. Jen je otázka, jak dlouho to bude ok
 , že nové servo při otáčení netuhne.(Myšleno při parkování.) Do strany jde točit o 1,5 otáčky a ta půlka u starého řízení byla hodně tuhá. Jen je otázka, jak dlouho to bude ok  .
 .
 ... tak cez vikend mi auto netreba ... ale cez tyzden to uz je horsie budem musiet chodit do roboty busom no co uz ...
 ... tak cez vikend mi auto netreba ... ale cez tyzden to uz je horsie budem musiet chodit do roboty busom no co uz ... 
 
  


Mám měsíc po záruce, tak snad to nebude příliš častý jev. Na tachometru je něco přes 150000.Vilda píše:Tyhle potíže s posilovačem tady mělo víc majitelů Accenta ....
| Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz | 
| Partner: | Hyundaiklub.pl |