Tak abych odpověděl všem najednou: Kolečka jsou z Rokycan z http://www.elektrony.cz jsou to 16x7 Ronal SL2 White. Jinak černé folie mám v plánu, plus přemýšlím o snížení a namontování duplex výfuku dozadu s titanovou koncovkou od maxxinoxu a jako další je v plánu chiptuning na mám dojem 92kW, docela rozumnej chip, uměj to udělat tak že se nezmění spotřeba jen narostě výkon a krouťák půjde do nižších otáček-údajně.
PS: Jinak auto mi přijde trochu smutný jen takhle červený, takže přemýšlím buď udělat střechu bílou/černou nebo tam dát šachovnici na střechu a nebo je nějakej asymetrickej pruh při jedný straně auta, každou radu uvítám
Čo sa týka chiptuningu, tiež som o tom rozmýšľal, max. výkon dajú z 80 na 88 kW, krúťak je zaujímavejší, zo 137 na 158 NM. Cena okolo 350 €. Parametre sú porovnateľné s 1,6, ale cena za chiptunig je nižšia ako cenníková pri kúpe 1,6 oproti 1,4. Mínusom je strata záruky (mne končí o pol roka, ale asi už nebudem investovať do toho). Pri dieseli sa oplatí viac, podstatne väčší nárast parametrov.
Inak N2DRFT auto parádne, po facelifte sa mi veľmi páči i30. Jeho dizajn dozrieva... Je viac športovejší.
Ano vidíš velmi správně, za stejný peníze jsem moh mít nissan 350Z lehce jetý, ale na auto jsem sám peníze neměl, tudíž mě sponzorovali rodiče a rozkaz zněl jasně: +-300 000 (stálo 320 000) a auto musí být nové. Ano víc bych holdoval třeba starší audi nebo bmw s 250k ale jak říkám, lepší nový auto za 300 000 neseženeš.
Abych odpověděl na otázku víš, proč jsem nekoupil radši 1.6 nebo případně 2.0 po delším rohodováním jsme vybrali speciální edici blue drive, zřejmě víte co to je. Vpodstatě je to verze s funkcíé ISG(idle stop and go) a s většinou prvků nejvyšší výbavy(tempomat, vyhřívaná sedadla, auto klima, sedačky kožený(napůl kůže napůl 3D síťovina. A taky jako na jedinej model se montovala 16" kola již z výroby. Jsou někde mezi prvními fotkami. No a jelikož ta 1.4 CVVT má vlastně jen o jednoho koně méňe než konkurenční renault mégane s 1.6 16V. Kterej jezdil moc dobře, tak jsem si řek, že to stačí.
Jezdím stejně víceméně většinou po městě, tudíž v rozsahu rychlostí který ve městě jsou možný případně povolený je výkon dostačující. No a jinak i30 se mi hrozně líbí designem, je to hatch velmi vhodnej pro tuning/styling, ale já nejsem nějakej mega tuner, já mám rád decentnost a performance.
jinak brzy přidám video mý nový úpravičky, neni to nic extra, ale dlouho jsem to chtěl udělat a zřejmě tímto směrem budu i pokračovat, no nechte se překvapit, již brzy