J2: hydrostel nebo retizek

Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

J2: hydrostel nebo retizek

Příspěvek od black_sheep »

zdar,

mate nekdo nejaky univerzalni navod jak poznat na ohratem motoru jestli cvaka hydrostel nebo retizek?

uvedu jeden prikad. na volnobezne otacky ticho, po pridani plynu prudce by to clovek ani nenaznamenal je tichej ale jakmile to podrzim na lehce zvysenych otackach tak to cvaka... uz to tak cvaka leta ale ted jsem se rozhodl to resit 8) retizek jsem objednal, a zatim pouze spodni vedeni a budu objedavat jeste to vrchni.... ale jsem z toho nesvuj, budu to menit az v unoru spolecne z remenama apod.

mate teda nekdo nejaky univerzalni navod? precejen pokud lantra mlati tak velice casto z techto dvou pricin... :)
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Reklama
 

Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Re: J2: hydrostel nebo retizek

Příspěvek od mirpie »

s hydroštelama stejně nic neuděláš, tak vyměn řetěz a uvidíš....
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: J2: hydrostel nebo retizek

Příspěvek od black_sheep »

:lol: vono by možná pomohlo přejít z 5w40 na 10w, už jsem slyšel takový názory a má to svoje opodstatnění...

v únoru řetízek a když to nepomůže tak v březnu olej a 10w.
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Odpovědět

Zpět na „Benzín“