Dým a jiskry

Moderátoři: miooo, Moderátoři

Odpovědět
cobaj1
Příspěvky: 2
Registrován: 10 úno 2011, 21:44

Dým a jiskry

Příspěvek od cobaj1 »

Zdravim

Koupil jsem Santa fe 2002, 2,0 CRDI automat

Když jsem auto odvážel byla už tma a kolega co jel za mnou mi tel. že mám zastavit, že mi jdou jiskry od kola. Od kola to nebylo, ale za to z výfuku když jsem mu dal napít.(motor ohřátý) Je to normální???

Parkuji, zařadil P a trochu sešlápl plyn motor reagoval zvýšením otáček až do červeného ihned zase ot. padají dolů a z výfuku se vyvalil dým jak mlha a smrad.

(studený start nepravidelný chod, po ohřátí v poho.)

díky za info
Mám strach jestli jsem s nákupem neudělal pořádnej pech.
Reklama
 

Uživatelský avatar
miooo
Moderátor
Příspěvky: 908
Registrován: 24 zář 2009, 12:27
Bydliště: Malá Hradná SK-taká malá dedinka pri BN

Re: Dým a jiskry

Příspěvek od miooo »

neviem ako je to u santika ale napr renault to ma tak ze ked sa zanesie filter pevnych castic tak sa potom jednoducho pri zvysenych otackach vypali von...
preto treba diesel raz za cas poriadne prebehnut...
SANTA FE 2,7 V6 rv.2001+LPG GASTECH 600S
Uživatelský avatar
Charlie
*
Příspěvky: 66
Registrován: 06 úno 2009, 21:09
Bydliště: Mělník

Re: Dým a jiskry

Příspěvek od Charlie »

To budou vháji trysky při studeném startu kloktá nepravidelný chod motoru a nebo turbo jestli do sání nejde olej od turba :shock: :shock: to bych řekl že je to špatný kauf. :(
Hyundai santa fe 2,0 CRDI 4WD Automat
cobaj1
Příspěvky: 2
Registrován: 10 úno 2011, 21:44

Re: Dým a jiskry

Příspěvek od cobaj1 »

Díky za postrašení, ale kdyby to byli vstřiky nebyl by chod nepravidelný pořád???
Jinak barva kouře při akceleraci je šedá, žádný uhlí.

Jinak dnes kouř z pod kapoty. Teklo spousty nafty. Prasklá hadička propojujíci vstřiky.
Při tom zjištění vypadlého čehosi (ventilu)??? na ventilovém víku. Nasadil jsem zpět.
Uživatelský avatar
Charlie
*
Příspěvky: 66
Registrován: 06 úno 2009, 21:09
Bydliště: Mělník

Re: Dým a jiskry

Příspěvek od Charlie »

no špatnej vstřik za studena netěsní dobře a ukapává jehla a motor je navíc studenej tak se pozná že motor kloktá a nesprávně spaluje po zahřáti se změní vule na vstřiku a začne být vstřik (normální). Já myslel že to kouří černě a jiskry z vejfuku to se spalují saze a ten santík nemá filtr pevnejch částic nevím jsetli ty novější ho mají.No každopádně bych zajel na diagnostiku ta aspoň napoví může to být opotřebované turbo vada pčítače(řídící čip)atd....... :?: :?: :| :-k
Hyundai santa fe 2,0 CRDI 4WD Automat
Odpovědět

Zpět na „Santa Fe - Motory“