Spotreba 2.0 CRDi VGT TUCSON

Hyundai Tucson 1. generace 2004 - 2010 (JM) - nástupcem byla ix35 v letech 2010 - 2015.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Joe # 13
*
Příspěvky: 83
Registrován: 26 bře 2006, 12:59
Bydliště: Plzeň

spotřeba

Příspěvek od Joe # 13 »

Vynuloval jsem po zimě počítač a teď jsem z 8,7 l na 7, 6 l . To už je docela v pohodě. :D
Reklama
 

Toby
Příspěvky: 5
Registrován: 01 srp 2006, 11:24
Bydliště: Praha

Spotřeba

Příspěvek od Toby »

Mám 2.0 CRDi VGT, model 2006, najeto 20.000 km. Jezdím hodně po okreskách, v Praze, dálnici těsně na hranici "bodových" možností, mám tam na tom poměrně těžký rám, stupačky, 18´ kola a v pohodě kolem 7litrů. Pro snížení spotřeby můžu vřele doporučit vzduchový filtr od KMka nebo hodně úzké pneumatiky. Ale při 180 to bumbá kolem 10,5. Ale to už se nás nikoho netýká, že ano:-)----:-(
Toby
Příspěvky: 5
Registrován: 01 srp 2006, 11:24
Bydliště: Praha

Spotřeba

Příspěvek od Toby »

Mám 2.0 CRDi VGT, model 2006, najeto 20.000 km. Jezdím hodně po okreskách, v Praze, dálnici těsně na hranici "bodových" možností, mám tam na tom poměrně těžký rám, stupačky, 18´ kola a v pohodě kolem 7litrů. Pro snížení spotřeby můžu vřele doporučit vzduchový filtr od KMka nebo hodně úzké pneumatiky. Ale při 180 to bumbá kolem 10,5. Ale to už se nás nikoho netýká, že ano:-)----:-( :twisted:
Uživatelský avatar
bernard.kratochvil
*
Příspěvky: 77
Registrován: 09 lis 2005, 11:52
Bydliště: Vsetín

Příspěvek od bernard.kratochvil »

Ať dělám jak dělám, průměr 10,5. na dlouhých trasách jsem byl plně naložený a s boxem širokým na střeše plus klima, a ve městě to samé ale jezdím převážně sám bez boxu a bez klimy. prostě dostat se pod 10 sice jde, ale je to pro Bohy.
BEN,,,,Tucson 2,0i 16V DOHC CVVT duben 2005,, LPG sekvenční listopad 2007
kuko
*
Příspěvky: 12
Registrován: 24 bře 2006, 20:09

Spotreba

Příspěvek od kuko »

Páni v pohode 7,7 l na ceste do Chorvatska a späť po dialnici cez Rakusko,Slovinsko ,klíma naplno v aute 4 ludia.Samozrejme dodržiavanie predpisov hlavne v Rakúsku.V Chorvatsku spotreba 6,7 naspäť to išlo hore ale aj v pohode. :D :D
TUCSON Eleganc 2.0 CRDi VGT 103 kW 6-kvalt
TUCSON Eleganc 2.0 CRDi VGT 103 kW 6-kvalt
jona
Příspěvky: 2
Registrován: 10 srp 2006, 10:09

Re: Spotreba

Příspěvek od jona »

Mám TUCSON r.v. 2006 2.0 CRDi AT zatím najeto 1800 km spotřeba 9.4
(s automatem te docela jde ne ??)
Uživatelský avatar
weena
**
Příspěvky: 206
Registrován: 22 dub 2006, 18:14
Bydliště: Klein Stadt...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od weena »

Hyundai Pony 1.5 GLsi 94rok 7,5 l na 100km 15ky kolesa 195-45 vpředu a vzadu 195-50 8) wwaaauuuu!!!! To je kára.
Uživatelský avatar
Joe # 13
*
Příspěvky: 83
Registrován: 26 bře 2006, 12:59
Bydliště: Plzeň

Spotřeba

Příspěvek od Joe # 13 »

Chce to občas vynulovat počítač průměrné spotřeby. Když vynulujete počítač při 90 km/ hod. , ukáže vám téměř okamžitou spotřebu. Já jsem jezdil zimu a jaro cca. 8,3 - 8,5 l a teď v létě jsem na 7,3 -7,5 l podle zapnuté klimatizace. Jezdím celkem normálně a nijak se nehlídám. Tucsona jsem kupoval v listopadu 2005, ale model. rok 2006. Můžou tam být v softvéru změny proti r. 2005. :?
Jirka Brno
*
Příspěvky: 11
Registrován: 17 srp 2006, 12:32

Příspěvek od Jirka Brno »

Jsem tu sice na webu nový ale jak se tak dívám, tak jsem asi jedním z nejstarších majitelů Tucsona 2.0 CRDi (koupě Autostyl Brno 7.2.2005). Pokud jde o spotřebu, tak mám neustálý boj s prodejcem.Stejně jako řada ostatních diskutérů se přikláním k názoru, že uváděním silně nepravdivých údajů o spotřebě (9,2/5,9/7,1) se Hyundai dopouští klamání spotřebitele. Pokusím se krátce vylíčit svoji peripetii.Předesílám, že veškerá měření spotřeby byla prováděna na základě dotankování do plné nádrže(viz můj příspěvek v sekci obsah nádrže a dojezd).Hned po zakoupení vozidla se mi zdála smíšená spotřeba cca 10,5 l dost vysoká.Při konzultaci v servisu mi bylo řečeno, že je to u auta které má jen cca 3 tis.km normální a že se to usadí.Po ujetí dalších 4 tis.km mi bylo na základě konzultace s Prahou vyměněno čidlo množství nasávaného vzduchu ale spotřeba zůstala stejná. Když už jsem měl ujeto cca 10 tis. a spotřeba neklesala, rozhodl jsem se spotřebu znovu reklamovat. Po proměření řídící jednotky kde nebyla shledána chyba jsme spolu s elitním mechanikem servisu který řídil, vykonali zkušební jízdu na trase Brno-Olomouc a zpět to bylo přesně 150 km od pumpy zpět k pumpě.Cestu jsme absolvovali celou po dálnici, velmi opatrným způsobem jízdy,bez klimatizace s prázdným autem kdy jsme se jen vyjímečně přiblížili hranici 130 km/hod. většinu cesty jsme jeli rychlostí cca 100 km/hod.Výsledek testu byl "skvělý průměr" 8,7l na 100km, který ač nejnižší který jsem dosud naměřil, byl stále téměř o 3 l vyšší než je uvedeno. Bylo mi tedy sděleno, že problém bude opět konzultován s Prahou. Po krátké době se mi servis ozval a sdělil mi že mám přijet na přehrání softweru řídící jednotky a tím že bude problém vyřešen.Soft byl tedy přehrán ale výsledek se nedostavil. Po ujetí cca 16 tis.km jsem tedy spotřebu reklamoval znouvu. Bylo mi sděleno, že metodika pro provedení zkoušky kterou jsme absolvovali byla špatná a že je třeba při zkoušce jet do rychlosti 90 km/hod. Tuto zkoušku tedy mechanik absolvoval již bez mé účasti(byl jsem časově zaneprázdněn) a výsledek zkoušky při této "EKONOMY RALLY" byl údajně 6,3 l/100 km, (počítač ukázal 7,5) což je prý v normě a tím je reklamace vyřízena. Je mi 58 let, jezdím od svých 17 let , jsem původně vyučený automechanik a najezdil jsem již hodně přes milion km. Pokoušel jsem tedy tento "výkon" několikrát zopakovat. I když jsem jel jak "slimák" a používal jsem různých fint které jsem kdysi využíval při EKO RALLY jako třeba přehuštěných pneumatik, byl můj nejlepší výkon 7,6 l/100km.Pokud se jedná o normální jízdu s velmi lehkou nohou lze se jen těžko při opatrné jízdě na dálnici bez klimatizace při rychlosti 120-130 km/hod. dostat pod 10l/100km, ve městě pod 11 l a na normální silnici při rychlosti do 100 km/hod. je spotřeba lehce pod 9 l/100km. Dnes mám ujeto cca 20 tis.km a je to pořád stejné. Již jsem se začal s tímto stavem pomalu smiřovat ale když čtu diskusi na tomto webu tak znovu docházím k přesvědčení, že se musíme pokusit společně něco podniknout aby k takovému klamání spotřebitele do budoucna nedocházelo. Vím že chtít po takovém autě aby jezdilo za 5,9 lt/100km je nesmysl ale pokud bude jezdit při normálním způsobu jízdyv průměru kolem 8-8,5 l, budu spokojen. Myslím že bychom měli být v požadavku na odstranění vysoké spotřeby důslední. Nebude-li tomuto problému ze strany HYUNDAI CZ věnována patříčná pozornost myslím, že bychom měli za pomocí právníků buď reklamovat neodstranitelnou vadu a požadovat zrušení kupní smlouvy nebo podat žalobu na klamavou reklamu, aby se pánové v Praze probudili. Budu Vám všem vděčný za vyjádření názoru k tomuto mému příspěvku. Ing.Jiří Krupica Brno. (doporučuji přečíst i příspěvek v sekci nádrž a dojezd)
TUCSON 2.0 CRDi DYNAMIC 83kw
pavel2005
*
Příspěvky: 23
Registrován: 04 dub 2006, 13:11

Příspěvek od pavel2005 »

Dlouho jsem nemohl najit uzivatele ktery by se blizil me zkusenosti. Jirka
z Brna pise jako bych to psal ja. Reklamace - premerovani - vysledky.
Je pravda ze jezdim prevazne mesto ale teda 12.5 - 13.5 l. Mimo na
rovinkach treba 20km vynuluju a je 8 - 9l - to je pro mne svatek.
Se specialistou 7.3 "tzv kombinovana" , ale to bylo 90 - 100kmh mimo a ve vesnicich cca 10 na trase jsem jen sundal nohu z plynu a za ni zase pridal. Jestli toto je komb. spotreba pak jo.
Tak nevim

TUCSON 2.0 CRDI AT 15000 km
TUCSON 2.0CRDI AT
Toby
Příspěvky: 5
Registrován: 01 srp 2006, 11:24
Bydliště: Praha

Spotřeba

Příspěvek od Toby »

Ahoj všichni zúčastnění. Mám 2.0 CRDi model 2006. Včera jsem ho nechal načipovat u firmy BitPower-www.bitpower.cz. Fakt jsem tomu původně nevěřil, ale když jsem do toho po načipování sedl, nestačil jsem se divit. Auto vůbec nekouří, necuká, zkrátka v poho, mám najeto 22.500 km. No a teď to nejlepší: takhle brutální zrychlení si užijete akorát tak v RSsový fábině!!! Dnes jsem s tím byl na brzdě: 182 koní, 398 newtonů....Takže asi tak. Doufám, že to vydrží "aspoň" dalších 10.000...Když se dodržuje správný režim (vychladnutí turbíny, výměna oleje.....), tak nebude problém. :twisted:
zdenek76
******
Příspěvky: 3297
Registrován: 27 led 2006, 19:12

Příspěvek od zdenek76 »

tak se jen modli, ať ti tam něco neodejde, protože chipem si přišel o záruku
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi

+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Jirka Brno
*
Příspěvky: 11
Registrován: 17 srp 2006, 12:32

Příspěvek od Jirka Brno »

To "pavel2005" děkuji za příspěvek je nás zase víc, myslím že při společném postupu přinutíme Hyundai aby se tím zabýval. Včera jsem jim zase psal, tak budu informovat.
To "toby" dělejte si klidně ze svého Tucsonu letadlo ale nepište nám prosím o tom do diskuse o spotřebě. My o voze a vy o koze !!! Běžte prosím se svými úvahami o chladnutí turbíny do jiné rubriky.Nás co chceme jezdit ze svým autem úsporně a bez rizika poruch to nezjímá. DĚKUJI !!!
TUCSON 2.0 CRDi DYNAMIC 83kw
Uživatelský avatar
Joe # 13
*
Příspěvky: 83
Registrován: 26 bře 2006, 12:59
Bydliště: Plzeň

Spotřeba

Příspěvek od Joe # 13 »

Já tedy nevím, ale vona Octávka 4x4 asi za 6 l taky nejede.
Problém je asi i v té váze vozu a valivých odporech. Nevím jak je na tom se spotřebou větší Santa Fe. Vždyť se tam montoval stejný motor ??? Možná ten problém bud ve zpřevodování.
Sám jsem se taky přesvědčil, že ten jejich " board computer" se sekne i o víc jak 0,5 l na 100 Km. Tomu se ale dá předejít tím zmiňovaným tankováním stále do plné a pak je výsledek přesný.
Vy se tady všichni do jednoho "křižujete" :? jak padne slovo Chip , ale to je jediná šance, jak by měl reagovat importér na naše podněty týkající se vysoké spotřeby aut, které jsme si koupili. Já jsem tam už psal taky a k ničemu jsme nedospěli. Dopis je otištěn někde na začátku tété debaty.
Těžko ho myslím donutíme, aby nám vrátil peníze a vzal si zpět auta, nebo je bez doplatku vyměnil za VGTčka , který snad žerou míň :?

Importér by měl kontaktovat nějakého opravdového motoráře Ing.-a, který se stavbou programů pro motory zabývá a na náklady Hyundai Mot. Cz., by měl pro snížení spotřby nějaký "Chip" vytvořit.
Motor 16V o objemu 2.0 !!! je opravdu výkonově dost přidušenej a to je podle mě to negativum, ktrý z toho při Euro normě pro zákazníka vyplývá.
Já si svých peněz taky vážím, ale úpravu "softu" není třeba hned zavrhovat. :idea:
Je mi jasný, že mě tady zase ukamenujete, ale jiné východisko z toho nebude. :roll:
Uživatelský avatar
bernard.kratochvil
*
Příspěvky: 77
Registrován: 09 lis 2005, 11:52
Bydliště: Vsetín

Příspěvek od bernard.kratochvil »

Nejsem zastánce chipu, ale v tomto případě máš pravdu JOE. Ať to udělá Hyundai, o nic přece nejde, snad by si chip udělali tak, aby to fungovalo a namontují to taky oni, tudíž záruka by byla v pohodě. Jde přece o jejich jméno. Ještě jsem od jednoho čtenáře dostal toto: cituji:

Nazdar Bene, cital som na hyundai clube o tvojich problemoch so spotrebou a
pytal som na to znameho, ktory je predajca Hyundai. Povedal mi ze problem je
udajne v pouzitych nevhodnych svieckach, ktore boli urcene na iny trh. Po
vymene by mal problem zmiznut. Skus sa opytat na to v servise, mozno to
pomoze. Inac ja mam tiez objednany Tucson 2,0 cvvt a predajca mi spotrebu
garantoval, v opacnom pripade mozem odstupit od zmluvy. Tak vela stastia a
ozvi sa ci to pomohlo.

Dal jsem dotaz na Hyundai Zlín, a zatím nemám odpověď . Myslíte někdo, že by to mohlo pomoci?? ahoj BEN
BEN,,,,Tucson 2,0i 16V DOHC CVVT duben 2005,, LPG sekvenční listopad 2007
Odpovědět

Zpět na „Tucson I“