Ja mam i30cw a na prepravu kocek muzu jen doporucit. Do kufru se vejde 450 kocicich konzerv (425g) v platech se zatazenou roletou, jinak normalne vozim z nemecka okolo 800 konzerv (mam je i na sedackach) + nakup . Jen bych nekupoval benzin, ale radsi naftu. V benzinu I30ka do kopce netahne a diky lehcimu motoru jsou vic citit nerovnosti na vozovce. Mel jsem zkusebni jizdu v nejsilnesi 1.4ce benzinu tak vim co pisu. Lehci motor je fakt znat na kolbence pri dodrzovani rychlosti manzelka zezelenala, ale bohuzel ne zavisti a ta 6ta rychlost u dieselu na dalnici se fakt hodi. Ja mam 6 kocek a v I30ce se mi nepozvracela jeste ani jedna, akorat Gulasek (Barma) tak mi zpivala celou cestu z Prahy do Havirova a zpet
Hyundai i30CW COMFORT1,6 CRDi VGT 85KW, 6 st. manual, Moonlight blue
Ani neuvažuj a kup si renaulta , není to bůhví co , ale použité materiály v interiéru jsou o třídu lepší , podvozek ani nemluvím , jediné co má i30 lepší jsou fakt ty sedačky , ale není nad to se v obou těch vozech svést a hlavně se nenechat ovlivnit prodejcem jsou v tom dobří a školení.
Fastback 1,6 CRDi 7DCT MY19 STYLE PREMIUM HONDA C9G 2,2i-DTEC HONDA FR-V 2,0i-VTEC
HONDA Stream 2,0i-VTEC
Renault Laguna 2,0i lpg
Nissan Silvia 1,8T
Škoda 135 lpg
Škoda 110L
Polski Fiat 125p
I30ku jsem kupoval v http://www.autopalace-vysocany.cz/ a to tim zpusobem, ze jsem si nasel na sautu nejlevnejsi nabidku na I30cw/1.6CRDI/85/Comfort a to bylo v BOS autu v Trutnove, vytiskl si ji a obesel sni prodejce v Praze. V autopalace NB mi rekli, ze se na takovou cenu nemuzou dostat, ze pry je pod nakupkou. No a v Autopalace ve Vysocanech se pochlapili a rekli, ze neni problem a za tu cenu mi to auto prodali Mel jsem cca 90000,- kc slevu na auto Usetrili mi cca 2000Kc za naftu a 8 hodin zivota pac jsem se nemusel trmacet do Trutnova pro auto
Hyundai i30CW COMFORT1,6 CRDi VGT 85KW, 6 st. manual, Moonlight blue
Wulfher píše:I30ku jsem kupoval v http://www.autopalace-vysocany.cz/ a to tim zpusobem, ze jsem si nasel na sautu nejlevnejsi nabidku na I30cw/1.6CRDI/85/Comfort a to bylo v BOS autu v Trutnove, vytiskl si ji a obesel sni prodejce v Praze.
Vidím, že aj v tomto ste pred nami. Ja som obvolal všetkých predajcov na SK a cena sa nelíšila ani o cent, som nechápal, ako keby sa dohodli. Skúšali mi núkať akože výbavu nadštandard (gumené rohože a povinnú výbavu) a akože zadarmo, čo som bral ako fór, kým mi jeden predajca povedal, že aj to iba vtedy, ak tá výbava skutočne s autom aj dorazí. Z toho mi vyplynulo, že to ani každému nedajú, ak sa na to priamo nespýta a nechajú si to.
keby si mam vybrat z tychto dvoch modelov tak by to bol asi Renault. Viac sa mi paci dizajn, ma lepsie spracovany interier a meksi podvozok. Len neviem ci by som sa nebal toho ze to je renault. Ale to v tejto dobe asi nehra nejaku vyznamnu rolu. Keby ho chcem mat na 5 rokov tak by som ho zobral urcite a nerozmyslal nad nicim.
Neviem, renault je spoľahlivosťou horší (v minulosti bol, teraz je možno lepší), ale má porovnateľný priestor, lepšiu výbavu (ESP, tempomat ...). Navyše je krajší ako i30 cw, komfortnejší podvozok, väčší kufor. Rozhodovanie ťažké. U mňa by asi tesne vyhral renault.
ESP je u väčšiny automobilek v základe aj v najnižšej výbave a u i30 stále iba v najvyššej (u nás iba s motorom CRDi 85 kW za vyše 17 tisíc €). To je hanba. S tým chce konkurovať ? Asi ťažko. i30 chce konkurovať golfu, focusu, meganu...
Kórejci v tomto zaspali dobu (nielen v bezpečnostnej výbave, ale aj v technike - turbo motory, dvojspojková prevodovka). Chystajú sa nejaké turba do kie a aj automat PSG, uvidíme. Škoda, že Kórejci sú vo všetkom poslední, alebo to je výhoda ? Inšpirujú sa toyotou ? Určite, aj nová i40 je facelift avensisu. Keď chcú preraziť v Európe, tak by mali zapracovať...
Pocta autobildu z kvality nič neznamená, treba ponúknuť konkurenčný automobil so všetkým čo patrí v roku 2011. Argumentovať cenou (i30) na úrovni 10 tisíc je ??? Áno otázne. Niekomu to stačí, ale dnešný trend je jasný. Bezpečnosť, nízka spotreba (s adekvátnou výbavou - aj xenony) a s tým spojené emisie.
Suma sumárum, beriem renault megane radšej ako i30 cw.
P.S. Predstava: nový i30, 2,0, 200-250 koní s PSG, 0-100 - 6,0 - 6,5 s, spotreba 6,5-7,5, xenony ,vyhrievané sedadlá, parkovacie senzory, navigácia, športové sedačky. V tejto konfigurácii by som dal aj 25 tácov.
Hlavne nech je motor (srdce auta), 99 kW atmosféra (bohužiaľ aj u i40) je slabý motor.
Čo máš proti turbobenzínu? Otázna je zatiaľ životnosť, ale aj to iba u máloobjemov (1,2 TSI).
Išiel som v peugeote boxer diesel a mal som pocit, že motor ide lepšie ako v mojom aute. Kebyže nie. Zrýchlenie síce za 16 sekúnd, ale subjektívne ťahal viac. Od 1500 otáčok. Keď chcem zo svojho atmosférického auta dostať podobnú pružnosť, tak musím točiť nad 3500 otáčok. Turbo má svoje čaro, atmosféru treba točiť. Nie je to nič prekvapujúce, je to tak.
Nabudúce iba turbo (benzín alebo diesel), to je jedno. Nedá sa to s atmosférou porovnať. Nie som pretekár, ktorý si potrpí na 7000 otáčok s manuálom. Radšej automat a kľudnú jazdu s 2000 ot.
V budúcom aute manuál ani náhodou. V dnešnej dobe máme automatické pračky, umývačky riadu a iné spotrebiče a aby som musel radiť v 21. storočí manuálne ? Prežitok, ale komu sa to páči, resp. nie je ochotný si priplatiť za automat, tak budiš. Nech kvadlá a plače, že auto nemá 6-tku a točí na dialnici pri 130 - 4000 ot. Oproti 15-ročnej felicii je to možno rozdiel, že ?
Nechci turbobenzin, spousta mojich cest je max 10km, takze turbobenzin nepripada v uvahu a rozhodne nemam cas ho nechat vychladat. Nechci, nechci, nechcic a uz vubec ne od koncernu, 20 let nedokazali udelat spolehliva turba na TDI, tak ted zazraky necekam.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Nemáš čas vychladiť turbo ? Pri normálnej jazde ani nemusíš a keď tomu poriadne naložíš, tak pol minúty nevydržíš ? Problémový motor bol hlavne 2,0 TDI, kde praskali hlavy, ale taký 1,9 PD bol nesmrteľný. Otázne je turbo, ktoré počas životnosti motora bolo potrebné viackrát vymeniť, ale to závisí aj od jazdca. Niekto nemusel meniť ani raz.