Chip tunning Santa Fe 2,2 CRDI 114 kW 2006

Santa Fe druhé generace, 2006 -2012

Moderátoři: miooo, Moderátoři

Odpovědět
vavahome
*
Příspěvky: 11
Registrován: 11 pro 2008, 15:01

Chip tunning Santa Fe 2,2 CRDI 114 kW 2006

Příspěvek od vavahome »

Hledal jsem tady všude, ale nenašel jsem žádné praktické zkušenosti s chipováním řídící jednotky na Santa Fe 2,2 CRDi 4x4 114 kW r.v. 2006

Pokud někdo máte, můžete se podělit ? Jde mi o chipování zhruba na úroveň 135 kW/420Nm a pouze!!! o elektronickou úpravu řídící jednotky - nikoliv o dodatečně montované jakékoliv boxy.

Díky
2,2 CRDi 114 kW 2006 New Santa Fe 4x4
Reklama
 

sosi
**
Příspěvky: 188
Registrován: 28 kvě 2008, 11:58

Re: Chip tunning Santa Fe 2,2 CRDI 114 kW 2006

Příspěvek od sosi »

Ja som kupil nachipované Santafečko 110kW, 2006, malo najazdené iba 46tis km a odjebalo sa mi turbo. Dal som to hned odchipovať
i love santa fe

SANTA FE 2,2 CRDI 4WD ELEGANCE AT
lacom
Příspěvky: 1
Registrován: 29 kvě 2011, 14:14

Re: Chip tunning Santa Fe 2,2 CRDI 114 kW 2006

Příspěvek od lacom »

Ja mam ten isty motor v 2009ne s automatom, bolo to slabe. Chipoval som to v Profituningu v Ba cca pred rokom.
Vykon zvysuju zhruba na 130 kw a 410nm. Ma to podstatne lepsi tah a prevodovka pri pridavani tolko nepodraduje.
Motor funguje bezchybne a spotreba sla dole asi o liter.
P.S. Chiptuning nema ziadny vplyv na turbo
rdvanek
Příspěvky: 4
Registrován: 06 srp 2010, 22:07

Re: Chip tunning Santa Fe 2,2 CRDI 114 kW 2006

Příspěvek od rdvanek »

Nechal jsem si namontovat CHIP od Mspeed ( http://mspeed.de/seiten/start.php?size=2 ) už v roce 2006.
Nárůst podle výrobce je: výkon z 110 KW na 136 KW a krouťák z 335 Nm na 410 Nm.
Hlavně jsem ocenil ten vyšší krouťák. Pozitivní bylo, že se spotřeba v podstatě nezměnila.
Začaly mi ale odcházet ložiska v nápravách, odhadem tak 8-10.
V záruce to nebyl problém, po záruce vycházela výměna tak na 3000,-
Nakonec mi ale odešlo ložisko na kardanu a když mi v servisu řekli, že se musí vyměnit celý kardan za 25000,- jen za materiál, tak jsem šel do kolen.
Sehnal jsem maníka, který mi vyměnil jen to ložisko za 2500,- a čip jsem vyndal. Teď jezdím asi rok bez čipu, tiše pláču, že je auto línější, ale ložiska zatím drží.
Jestli chceš, CHIP Ti klidně půjčím, nainstalování je otázka na 10min. Sám jsem si ho před cestou do servisu vyndaval a pak dával zase zpět. Je totiž externí, žádný zásah do řídící jednotky a ani servis nic nepozná. V řídící jednotce není žádný záznam.
Jediné co lhalo, byla spotřeba, kterou ukazoval počitač o cca litr nižší, než bez CHIPu.
Jo CHIP jsem vyndaval v R2010
Pacin
*
Příspěvky: 10
Registrován: 08 zář 2010, 22:59

Re: Chip tunning Santa Fe 2,2 CRDI 114 kW 2006

Příspěvek od Pacin »

taky o čipu uvažuji, ale nedávno jsem se dozvěděl, že ve když mám automat, tak potom řídící jednotka automatu při komunikaci s řídící jednotkou motoru vykazuje nějakou chybu a rozstvítí se kontrolka automatu na přístrojové desce. Je to pravda?

Dík
Santa Fe 2,2CRDi A/T Elegance 2010
Uživatelský avatar
vlojza
Příspěvky: 6
Registrován: 11 úno 2011, 17:12
Bydliště: moravoslezký

Re: Chip tunning Santa Fe 2,2 CRDI 114 kW 2006

Příspěvek od vlojza »

Já jsem koupil santu r.v. 2007 2,2 crdi 114kw na Slovensku i s čipem 135kw jsem spokojen auto je hodně živé a zatím nic neodchází jako spojka ložiska a jiné.Myslím si že svádět to na čip je neopodstatněné. :roll:
Scheja
Příspěvky: 2
Registrován: 17 srp 2011, 13:56

Re: Chip tunning Santa Fe 2,2 CRDI 114 kW 2006

Příspěvek od Scheja »

Myslím že je docela blbost, aby autu po chipu odcházela ložiska. Chip má vliv jen na motor a ne na podvozkovou část.
sosi
**
Příspěvky: 188
Registrován: 28 kvě 2008, 11:58

Re: Chip tunning Santa Fe 2,2 CRDI 114 kW 2006

Příspěvek od sosi »

Mne odišlo turbo po 45tis km, hned som to dal odčipovať
i love santa fe

SANTA FE 2,2 CRDI 4WD ELEGANCE AT
Uživatelský avatar
Pavel M
***
Příspěvky: 508
Registrován: 15 srp 2005, 21:29
Bydliště: Praha

Re: Chip tunning Santa Fe 2,2 CRDI 114 kW 2006

Příspěvek od Pavel M »

JÁ ČIP NEMÁM A TURBO V 37000KM TAKY ŠLO DO KOPRU,ČIPEM TO NEBUDE :D
Hyundai Santa Fe CRDi 2.0 VGTr.v.2005-2008,Hyundai Santa Fe Elegance 2,2 r.v.2008-2013-Subaru xv 2013-
sosi
**
Příspěvky: 188
Registrován: 28 kvě 2008, 11:58

Re: Chip tunning Santa Fe 2,2 CRDI 114 kW 2006

Příspěvek od sosi »

aha, tak možno to nebolo tým. Ale celkovo som proti čipovaniu. Ak chceš mať auto 3-4 roky a potom predať tak ok, ale ak chceš aby ti vydržalo dlho tak radšej nečipovať. Ale to je všeobecne známe
i love santa fe

SANTA FE 2,2 CRDI 4WD ELEGANCE AT
Scheja
Příspěvky: 2
Registrován: 17 srp 2011, 13:56

Re: Chip tunning Santa Fe 2,2 CRDI 114 kW 2006

Příspěvek od Scheja »

Hoši mám chip 3roky a bez problému. Ono taky záleží jak s tím jezdíš jestli přijedeš jak pr.se a hned to vypneš tak se nedivím , že vám ty turba odchází. Dělám v servisu a vím jak lidi jezdi studené auto plný plyn a tak samo opačně. A potom všichni chodí, že mu odešlo turbo čím to je? :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Pavel M
***
Příspěvky: 508
Registrován: 15 srp 2005, 21:29
Bydliště: Praha

Re: Chip tunning Santa Fe 2,2 CRDI 114 kW 2006

Příspěvek od Pavel M »

Tak na takovou odpověď jsem čekal,k turbu se chovám slušně a stejně šlo do kopru.
Hyundai Santa Fe CRDi 2.0 VGTr.v.2005-2008,Hyundai Santa Fe Elegance 2,2 r.v.2008-2013-Subaru xv 2013-
Uživatelský avatar
PetrB
**
Příspěvky: 205
Registrován: 15 čer 2009, 10:35
Bydliště: okr. Kolín

Re: Chip tunning Santa Fe 2,2 CRDI 114 kW 2006

Příspěvek od PetrB »

Taky jsem původně uvažoval trochu Santu nadopovat,ale pak mne to přešlo. Teď, když mám choutky po silnějším motoru, tak si nejprve sednu do i30 a jedu se projet po dálnici. No a hned potom tu samou trasu v Santovi. A to je najednou razantní nárůst výkonu! A to zrychlení! Myslím, že i krouťák naroste. :D Výhoda je, že tenhle doping "skoro" nic nestojí a hlavně to neničí díly.;-)
Teď: Stříbrný a Elegantní Santa Fe 2008 2,2 CRDi řízený manuálně pořízený před prázdninami 2009
Pastelově červený I30 Gamma Comfort 1.4 benzínek s manuálem narozený v roce 2010
Předtím: Peugeot 307SW
Předtím: Š120 S jako spolujezdec navigátor
Odpovědět

Zpět na „SANTA FE II“