Tak jsem v tom taky už konečně.

2002 - 2009

Moderátoři: Tringi, Moderátoři

Uživatelský avatar
hawk
**
Příspěvky: 372
Registrován: 02 srp 2008, 09:07
Bydliště: olomoucko

Re: Tak jsem v tom taky už konečně.

Příspěvek od hawk »

tomijas: ojeté šestivály jsou v případě coupe trošku levnější - to je prostě fakt. Je to patrně vyššími náklady na provoz (hlavně spotřeba a vyšší cena náhradních dílů i když u těch dílů si nejsem tak úplně jist - každopádně většina na korejských serverech je pro V6 o dost dražší než na 2.0).

Ale zaujala mě tvá poznámka o jízdních vlastnostech - trochu se o tom rozepiš - to mě zajímá. Skoro to totiž vyznělo jakoby V6 měl nějaké lepší jízdní vlastnosti:)
Naposledy upravil(a) hawk dne 05 lis 2010, 16:27, celkem upraveno 1 x.
Reklama
 

HolyHole
***
Příspěvky: 511
Registrován: 14 led 2007, 15:25
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak jsem v tom taky už konečně.

Příspěvek od HolyHole »

Vyznělo to tak, ale nejsem si jistej. Řekl bych, že budou skoro totožné pouze s rozdílem, že Elisa má holt vetší výkon. Ale to je pouze můj názor. A není ověřený.
Scoupe 94,1,5iLs 65Kw červený s černou kapotou - R.I.P
Coupe FX 2003, 105 Kw, stříbrný šíp
Uživatelský avatar
kaliber
**
Příspěvky: 347
Registrován: 28 kvě 2009, 20:30
Bydliště: Slovensko

Re: Tak jsem v tom taky už konečně.

Příspěvek od kaliber »

....a holt je aj tažšia ... :wink:
http://www.milujemauta.sk
http://www.facebook.com/pages/MilujemAutask/488043791208895?ref=ts&fref=ts
http://hancik.blog.sme.sk/
http://milujemautask.blog.pravda.sk/author/milujemautask/
http://milujemautask.blog.auto.cz/
Uživatelský avatar
tomijas
**
Příspěvky: 250
Registrován: 14 bře 2009, 17:16
Bydliště: Opava

Re: Tak jsem v tom taky už konečně.

Příspěvek od tomijas »

hawk píše:tomijas: ojeté šestivály jsou v případě coupe trošku levnější - to je prostě fakt. Je to patrně vyššími náklady na provoz (hlavně spotřeba a vyšší cena náhradních dílů i když u těch dílů si nejsem tak úplně jist - každopádně většina na korejských serverech je pro V6 o dost dražší než na 2.0).

Ale zaujala mě tvá poznámka o jízdních vlastnostech - trochu se o tom rozepiš - to mě zajímá. Skoro to totiž vyznělo jakoby V6 měl nějaké lepší jízdní vlastnosti:)
špatně jsem to napsal myslel jsem věčí výkon ale taky je pravda že je těší každopádně kdybych si měl vybrat znova vzal bych si zase 2.7
je to však vec názoru
nechtěl jsem nikoho urazit :wink:
Uživatelský avatar
Stanley
***
Příspěvky: 780
Registrován: 10 lis 2009, 19:58

Re: Tak jsem v tom taky už konečně.

Příspěvek od Stanley »

Já osobně bych taky dvoulitra nechtěl, leda tak oturbeného nebo kdybych měl nějakou krizi :)... V6 není o nic moc těžsí, jen pár kilo navíc jelikož ten motor je celý z hliníku a výkonově je to trochu jinde no. Jízdní vlastnosti možná ovlivní ten ASR co má 2.7l a přední tlumiče/pružiny jiné. Jediný mínus je vyšší pojistka a spotřeba ve městě + pří cihle na podlaze. Jinak po silnicích a dálnicích tak za těch 7 litrů.
Uživatelský avatar
hawk
**
Příspěvky: 372
Registrován: 02 srp 2008, 09:07
Bydliště: olomoucko

Re: Tak jsem v tom taky už konečně.

Příspěvek od hawk »

StanleyV6 píše:Já osobně bych taky dvoulitra nechtěl, leda tak oturbeného nebo kdybych měl nějakou krizi :)... V6 není o nic moc těžsí, jen pár kilo navíc jelikož ten motor je celý z hliníku a výkonově je to trochu jinde no. Jízdní vlastnosti možná ovlivní ten ASR co má 2.7l a přední tlumiče/pružiny jiné. Jediný mínus je vyšší pojistka a spotřeba ve městě + pří cihle na podlaze. Jinak po silnicích a dálnicích tak za těch 7 litrů.
mezi náma: já bych taky teď chtěl jenom 2.7 (2.0 mám jenom proto, že když jsem auto tehdy kupoval, tak prostě to byla super koupě a žádné podobně podle mě hezké coupe prostě na trhu nebylo). Šestivál bych chtěl proto, že coupe mám jenom na vídkendové vyjížďky jako druhé auto v rodině (jako jediné auto bych ho nechtěl - borek bude ale asi nesouhlasit :) )
Jinak těch pár kilo navíc je celkem poznat - opět odkážu na borka a nějakou diskuzi tady, kdy 2.0 na 100m bylo rychlejší než 2.7 (i když papírově by to mělo být obráceně). Výkon u 2.7 bych moc nevychvaloval - mezi odborníkama je známý fakt, že je ten výkon dost poddimenzován - je prostě na v6 slabý, ale zase je to patrně držák. Přední tlumiče/pružiny jsou tam imho jiné právě jenom proto, že to je těžší V6 a né proto aby auto mělo lepší jízdní vlastnosti. Vyšší pojistka a vyšší spotřeba jsou navíc neoddiskutovatelné a poměrně zásadní. Toť můj názor.
Uživatelský avatar
Stanley
***
Příspěvky: 780
Registrován: 10 lis 2009, 19:58

Re: Tak jsem v tom taky už konečně.

Příspěvek od Stanley »

Oni ten výkon snižovali kvůli emisím, do konce 2002 to mělo ještě tuším kolem 135kW podle amerických testů. Jinak motor má velky potencionál a dost se na něm projeví úpravy. Já měl to štěstí a mám jeden z prvních modelu co vyjelo z linky v Korei kde ten výkon byl 135kW :)
IdzIk
Příspěvky: 1
Registrován: 26 dub 2011, 19:56

Re: Tak jsem v tom taky už konečně.

Příspěvek od IdzIk »

Tomijas: když vydržíš do Vánoc tak si ho od tebe koupím. Problém je že mám teďka našetřeno asi tak 80 000 a daří se mi to zvedat pruměrně o 10 za měsíc. A to nechci vidět kolik mě bude v létě stát dovolena s přítelkou... :( Takže to vidim na přelom roku no. Už se ale těšim mezi členy :)
Uživatelský avatar
tomijas
**
Příspěvky: 250
Registrován: 14 bře 2009, 17:16
Bydliště: Opava

Re: Tak jsem v tom taky už konečně.

Příspěvek od tomijas »

IdzIk píše:Tomijas: když vydržíš do Vánoc tak si ho od tebe koupím. Problém je že mám teďka našetřeno asi tak 80 000 a daří se mi to zvedat pruměrně o 10 za měsíc. A to nechci vidět kolik mě bude v létě stát dovolena s přítelkou... :( Takže to vidim na přelom roku no. Už se ale těšim mezi členy :)
:wink: ok
Odpovědět

Zpět na „COUPE 2G“