Páni, mal som možnosť nové K&N sanie tento výkend testovať. Z môjho (subjektívneho
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
) pohľadu môžem určite napísať že celkový dojem z jazdy bol posunutý do ďalšieho levelu
![Tuscani :tus:](./images/smilies/icon_tuscani.jpg)
. Jednak auto sa mi javí o niečo živšie, ale súhlasím s Vami - je to diskutabilné. Čo však môžem povedať, že aj napriek umiestneniu v priestore motora o úbytku výkonu by som určite nehovoril.
Neviem ako iné typy sania, ale tento má nádherný hlboký zvuk od 4tis ot. a vyššie, prípadne pri prudkom zošlapnutí.
Čo treba dodať a čo tu už bolo viac krát povedané: samozrejme odnesie si to spotreba,
pretože je to silne návykové
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
. Pritom vôbec niesom zástanca športových výfukov u ktorých stačí aby človek mal 1500 ot/min a už to znie akoby na ulici postavili nový GP okruh
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
. Z tohto je cítiť dravosť, ale až pri výkone ktorý si ten zvuk zaslúži.
Inač Majlo, určite s Tebou súhlasím, pod kapotou je príliš horúco aby to nejaká trubka spravila, avšak vnímam to ako určitú kompenzáciu pri čiastočnej redukcii teploty v okolí filtra.