havros píše:i když jedu s druhým autem, ve kterém ISG není, před přejezdem si to umědomím a vypnu motor ručně, stejně tak v dlouhatánské koloně, která stojí déle než je zdrávo.
migogo píše:Hyundai ponúka ako voliteľnú výbavu I 30 systém ISG /Stop and Go/ pre motorizácie 1.4i a 1.6i v cene 270 EUR. Privítali by ste tento systém vo svojom vozidle ? Myslíte si, že sa dá systém dodatočne namontovať?
ja by som to vobec nechcel, ani zadarmo. tuto funkciu som spoznal nedavno na firemnom golfe. poviem vam - podla mna - je to uplna hovadina. ako ked som v zapche co sa zvykne stavat tak by mi ten motor na useku asi 2 km vypol cca tak cez 30 krat. nevyznam sa vobec, ale motoru atd to asi zrovna 2 x neprospieva.
Jak je to s klimatizaci a ISG? To kdyz mam zaply ISG a stojim nekde v kolone, tak se s kazdym vypnutim motoru vypne i klima, predpokladam? To by mi takovahle funkce byla k nicemu, v zime potrepuju topit a v lete chladit.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
neviem ako i30, ale autá to majú robené tak, že môžeš tú funkciu alebo po štarte zrušiť, alebo je tam automat, ktorý pri klímovaní alebo kúrení nezhasne motor.Ono sa to dá využívať len pár mesiacov v roku, keď nekúriš a neklímuješ...
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Čili je to asi další zbytečnost,která musí časem prodražit servis auta. Musí tam být zákonitě dražší baterka,něco co nahradí startér,což je něco jako upravený generátor. Účinnost 5-10%. Takže asi nic moc.
hej suhlas aj podla mna - totalna zbytocnost. naozaj by som to vobec nechcel. pride mi to ze uz nemaju co vymyslat.
na golfe to funguje tak ze ak to chcem vypnut tak to treba vypnut kazdu novu jazdu. nemam to sice ceknute z navodu, mozno to aj ide vypnut natrvalo, neviem. motor sa ale nevypne ak ide klima.
Mám tu čest s tím jezdit a nemám problém. Pokud klima běží v normálním režimu, tak se motor vypne a dál to klimatizuje, pokud běží na max, tak se motor nevypne, což je většinou krátce po startu, když je auto ještě vypečený.
Hyundai i30 Blue Drive, 1.6i CVVT DOHC, Shine Red, 2011
Je to největší kravina jakou to auto může mít , startér jde brzo do kopru , až budete kupovat tu spešl baterii tak se vám sekne pumpa , schválně kdo to auto máte tak se mrkněte na tu kapacitu a startovací proud , tu baterku prostě v krámě nekoupíte jen podobnou a ne s tou kapacitou, snad jen v hyundaiservisu a záruka na ní nejspíš není , a ušetřené palivo ? To nestojí ani za to a co se týče ekologie ta si svou daň vybere na výrobu těch blbostí kolem toho a dílů které brzo odejdou.
Fastback 1,6 CRDi 7DCT MY19 STYLE PREMIUM HONDA C9G 2,2i-DTEC HONDA FR-V 2,0i-VTEC
HONDA Stream 2,0i-VTEC
Renault Laguna 2,0i lpg
Nissan Silvia 1,8T
Škoda 135 lpg
Škoda 110L
Polski Fiat 125p
dexter4: a proc by melo vadit, ze ma baterie jiny startovaci proud? Pokud je soucasna 420A a dalsi bude 500A, tak to na skodu urcite neni. Ty delas v Noso, je to tak? V jinym tematu jsem se te ptal, jestli nahodou nemas i30 2.0.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Takové porovnání bude úplně k ničemu, leda že bys to jel v noci.
Ve dne provoz, závory na přejezdech atd. - údaj naprosto neprůkazný.
ISG jsem si dělal už na Feldě, jakmile víš, že budeš stát déle než 10 s, vypneš motor.
Teplý start motoru vůbec neškodí a najel jsem 200 000 km s původním startérem. Baterka co byla v autě z výroby, vydržela 8 let.
Hyu ISG znamená jinou baterku, jiný startér (takže se nebojte že by odešel) a modul řízení dobíjení podle toho, jak auto právě jede (řízený alternátor, při zpomalování auta dobíjí víc, věc od BMW).
Takže můj závěr - ISG nechci, protože si ho mohu "udělat" sám. Rozhodně to nehaním, podělat se nemá co a do Hyu si dám v záruce určitě dát origo baterku, už kvůli divnému rozměru a tomu, že na bezúdržbovou není zas tak šíleně drahá. Změřte si kolik Hyu dobíjí a bude vám jasné, že klasická olověnka je dělaná na o 4 desetiny voltu nižší napětí.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Mám ISG vI30 1.4 již 2 roky. V zimě je inteligentně nefunkční protože při teplotě pod 3°C se deaktivuje. V koloně při popojíždění pozná, že jenom popojíždíte a dále se nevypíná atd. Nakonec je možné pokud chcete ISG tlačítkem vypnout.