Moje Sonáta NF mě příjde tvrdší, ale je to tím, že mám nahuštěné pneu na 2,5 takže to docela poskakuje, ale co na českých silnicích neposkakuje že? Mondeo mi taky skákalo jako koza, takže těžko říct. Nejel jsem nikdy v autě ve kterém bych necítil nerovnosti na silnici a tak nedokážu posoudit. Co se týše plavání, tak nemám pocit že by podvozek plaval, ale jak říkám mám pořádně nafouklá kola. Jinak benzínový motor 2.0 121 kW je celkem živý a předjíždění není problém, dnes jsem si zase na silnici zařádil a předjel vše co mělo kola, až jsem nasral nějakého magora co mě vzteky bez sebe předjel na plné čáře, holt si musel dement něco dokázat. Dál k tomu řízení. Též nemám pocit že by řízení bylo neodpovídající a bez odezvy, každopádně odezva od silnice je solidní a řízení příjemně tuhne se zvyšující se rychlostí. Co se týče té pohodlnosti a komfortnosti, tak je to auto střední třídy a dnešní auta střední třídy žádný zázrak nejsou, nebo spíš kvalita silnic je ubohá a tak i střední třída zápasí a otřásá se na každé vlně a díře v asfaltu. Vím jak jsem dlouho vybíral než jsem Sonátu koupil a vozil jsem se z autosalonů jen ve střední třídě, všude mě něco na předváděcích vozech vadilo a slyšet bylo vše a všude v každém autě. Bohužel tak to je. Takže na Českých silnicích střední třída není žádný zázrak, ano auto je to velké a prostorné, ale žádný extra komfort stylu nejnovějšího sedmičkového bavoráka nepočítej. Ovšem rád bych se svezl v nějaké jiné Sonátě NF abych mohl porovnat a naopak, protože mě od Harda zarazil ten pojem Sonata je velmi velmi komfortní auto

Tak já nevím, třeba jsem jen moc zhýčkaný, ikdyž nevím z čeho. Já si pojem velmi velmi komfortní představuju asi jinak a spíš se mi před očima zobrazí nějaká naleštěná A8

Klidně někam poblíž Ústí dojedu a pokecáme.