určitě management

tohle forum sleduje, ale nevyjadřuje se. Ono je to někdy lepší.
Nicméně k té korozi - je to obyčejná matematika: příklad: auto si v ČR koupí 100.000 uživatelů. Z toho 50. tis je plně spokojených (garážují, koroze nenaběhne ihned), 25.000 spokojených s výhradami (jsou na ulici, ale nemají chuť to řešit a někde se hádat. A tady pozor: jde o poměrně velkou část obyvatel ČR.) a 25.000 nespokojených, kteří tu reklamaci zkusí. Z toho další 1/2 z nějakého nejrůznějšího důvodu neuspěje, na druhou stranu uspěje s reklamací zbývajících 12.500 lidí, kteří dosáhnou svého a auto jim

znovu stříkne..
A teď velký krok zpět: na začátku

prodal 100.000 aut. Na PROKÁZANOU a důkazy a argumenty podpořenou reklamaci dosáhne JEN 12.500 majitelů.
(A abychom pořád jen vše nečetli, pochválím 1.-ho z vás který spočítá, kolik je to %

z té původní hodnoty 100.000 aut)
Ve výsledku tedy platí, že se pořád

pro český trh vyplatí USTOUPIT 12.500 NESPOKOJENÝM, NEŽ PRO 100.000 AUT BUDOVAT SLOŽITOU A DRAHOU INVESTICI DO TECHNOLOGIE PLNÉHO ŽÁROVÉHO ZINKOVÁNÍ KAROSERIE. A to obvzvlášť za podmínky, kdy na trhu (ČR), kde rozhoduje na 1. místě cena, pak až někdo sleduje kvalitu (která se pak musí promítnout do ceny auta).
Pak tedy platí rovnice: chceš poměrně kvalitní auto na 3 roky a pak jej vyměníš?

postačí. Chceš ale kvalitní vůz na 10 let? Pak si musíš koupit Octavii, která plně pozinkovanou karoserii má od r. 1996. Zákazníku, rozhodnutí je jen na tobě. Za sebe řeknu, že patřím do té 1. kategorie.
Ale aby

nejásal, jak to má se mnou a podobnými má tak snadné a jednoduché: až za 3 roky uvidím, že se to auto "rozsypalo", opět se vrátím klidně k dražší Octavii IV. generece (co už určitě bude

než opakovat 1. špatnou zkušenost s

Takže ve výsledku

se křivka prodeje zvedne jen v letech 2009-2013 a pak bude opět padat. Jako krizový manager jen ze zkušenosti dodám, že se málokomu podaří po pádu se vrátit na původní špici..