i30 - druhá generace

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
XMira
*****
Příspěvky: 1711
Registrován: 23 lis 2005, 10:11
Bydliště: CB

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Příspěvek od XMira »

Tak jsem hledal, ale pro ceed 1,6 CVVT 91,9 kW jsem graf nenašel. Jen pro nějakej slabší. A na webu má Kia tu samou informaci - 154Nm/4200ot. :?
Ale o nic nejde. I u toho slabšího to je tak, že velká část momentu je dostupná už v nižších otáčkách. křivka není nijak dramaticky strmá. U Getze vs. Rio a motoru 1.4 to bylo tak, že u Getze uváděli max. v 3200ot. vs. 4700ot u Ria. Ale křivka vypadala tak, že byla mezi 3200ot. a 4700ot. prakticky plochá a jen drobnýma odchylkama v naladění to vyšlo u Ria o pár newtonmetrů líp v 4700 ot.
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
Reklama
 

Uživatelský avatar
laufas
******
Příspěvky: 2748
Registrován: 19 led 2008, 14:25
Bydliště: OL

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Příspěvek od laufas »

tady to jede... :-)
Vcera jsem poprve videl novou i30 a vubec se mi nelibi. Projizdel jsem kolem ni, bylo šero, ale i tak... Velka slabota
i30 1.4 + kn, 12/2007
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Příspěvek od Chasnik »

Tak jsem v kompu našel ten graf. Je z katalogu na cedníka, takže spíš informativní. Ale je tam vidět top rpm za hranicí 5000. A taky z něho lze vyčíst pomalý plynulý nárůst, takže i v nižších otáčkách není ten točák o moc nižší

https://www.dropbox.com/gallery/5564863 ... h=e01bfa#/
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Uživatelský avatar
XMira
*****
Příspěvky: 1711
Registrován: 23 lis 2005, 10:11
Bydliště: CB

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Příspěvek od XMira »

JJ, proto se dá velice slušně provozovat už kolem dvou tisíc otáček. Zatím jsem s chováním motoru moc spokojenej.

PS: A moc díkec za graf!
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
Uživatelský avatar
Tommy.Koppy
**
Příspěvky: 159
Registrován: 21 dub 2009, 22:00
Bydliště: Brno

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Příspěvek od Tommy.Koppy »

to Chasnik:

Vycházím s oficiálních stránek :hyu: a KIA kde je uvedeno 4200/ot./min.
Ten graf mě nějak nedává smysl, ukazuje na 5200, ale dole máš napsaný max.nM při 4200.
VW Golf VIII Variant 1.5 TSI 110kW 08/2021
i30 kombi FL 1.6 GDI červená Trikolor + Komfort 12/2016 - prodáno.
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Příspěvek od Chasnik »

Tommy, jak už jsem psal na minulé stránce (a nebyl to můj výmysl, citoval jsem další přispěvatele, kteří na toto upozorňovali už v minulosti), tak v tištěných materiálech je numerická chyba a místo 5200 rpm byl vytištěn údaj 4200 rpm...

Jinak např. srbové
http://img150.imageshack.us/img150/1480/graphsla4.jpg

a rumuni
http://www.kia-forums.com/attachments/k ... e-ceed.jpg

To mají v pořádku. Asi se od toho balkánu máme co učit ještě :D
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Uživatelský avatar
Tommy.Koppy
**
Příspěvky: 159
Registrován: 21 dub 2009, 22:00
Bydliště: Brno

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Příspěvek od Tommy.Koppy »

Chasnik: já vycházím z oficiálních zdrojů a našel jsem na http://www.hyundai.com i graf.
http://www.hyundai.com/eu/en/wcm/groups ... 006460.pdf

stranka12/18 viz. foto.

Samozřejmě nejlepší by bylo nechat si někde změřit výkon motoru :mrgreen:
Přílohy
DSC01148a.jpg
DSC01148a.jpg (81.96 KiB) Zobrazeno 2218 x
VW Golf VIII Variant 1.5 TSI 110kW 08/2021
i30 kombi FL 1.6 GDI červená Trikolor + Komfort 12/2016 - prodáno.
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Příspěvek od Chasnik »

No tak to koukám, to je úplně jiná křivka. Tahle se kroutí jak paragraf. Přiznám se, že teď nevím, kde je zakopaný pes... :-k
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Uživatelský avatar
Tommy.Koppy
**
Příspěvky: 159
Registrován: 21 dub 2009, 22:00
Bydliště: Brno

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Příspěvek od Tommy.Koppy »

na tom tvým odkazu ze Srbska je uvedena emisní norma EURO 4, ale 1.6 CVVT v :hyu: i30 splňuje EURO 5
VW Golf VIII Variant 1.5 TSI 110kW 08/2021
i30 kombi FL 1.6 GDI červená Trikolor + Komfort 12/2016 - prodáno.
Uživatelský avatar
Gandalf
*****
Příspěvky: 2059
Registrován: 07 říj 2008, 19:22
Bydliště: Brno-venkov

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Příspěvek od Gandalf »

Až bude i30 v benzínu se spotřebou odpovídající CRDi, v provedení 3D, v základní výbavě za 249 000, tak začnu zvažovat. Ale podobné kombinace se nedočkám... tak pápá :lol:
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno
Uživatelský avatar
Donald
**
Příspěvky: 431
Registrován: 06 bře 2006, 09:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Příspěvek od Donald »

Dnes se objevily na webech první dojmy z jízdy novým i30 na centrum.cz, auto.cz a jistě i jinde. Jak se dalo čekat, hned se rozpoutala diskuse dosti nechutná mezi koreafily a koncernisty. Nicméně musím konstatovat, že Hyundai už může konkurovat Němcům nejen cenou. Například Astra, která je též povedená, bude tahat za kratší konec. Jsem zvědav, co to udělá s prodejem Octavií na tuzemském trhu. Na premianta mít i30 nebude, ale stáhne náskok určitě.
Mimochodem, proč je Octavia považována za české auto a i30 ne? Vyjmenujete 5 rozdílů?
Ford Mondeo TDCi 96 kW, Euro 4
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)
Uživatelský avatar
jose3
**
Příspěvky: 139
Registrován: 14 zář 2010, 23:13
Bydliště: Veselí nad Moravou
Kontaktovat uživatele:

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Příspěvek od jose3 »

pět rozdílů:
1) Škoda - české slovo, Hyundai nikoliv
2) Octavia - tradiční český název auta, I30 nikoliv
3) platy - lépe placení dělníci ve škodovce, Hyundai zatím pokulhává
4) vzpomínky na zážitky s Š105 apod. - u H. není na co vzpomínat - zatím
5) Octávek jezdí už tolik, že je ani nelze nepovažovat za NAŠE - to H. ještě dloho nebude
I30 1.4 Patriot White z Nošovic r.v. 2010
Felda 1.3 MPI, r.v. 1996
Velorex 250 r.v. 1960
Java 250 r.v. 1965
moto ČZ125 s ručním řazením r.v.1950
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Příspěvek od Chasnik »

jose3 píše:pět rozdílů:
3) platy - lépe placení dělníci ve škodovce, Hyundai zatím pokulhává
No tak zrovna v tomhle je Hyu asi blíž českému standardu :mrgreen:
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
S0T0
***
Příspěvky: 508
Registrován: 09 říj 2010, 22:28

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Příspěvek od S0T0 »

v aktuálním SM je test nové i30 :D jinak zatím dodali všude jen vrcholný 1.6GDI
EX - i30 1.4 CVVT Patriot BRC SQ 24
Uživatelský avatar
Donald
**
Příspěvky: 431
Registrován: 06 bře 2006, 09:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Příspěvek od Donald »

No to by mě zajímalo, jak v SM dopadl.
Ford Mondeo TDCi 96 kW, Euro 4
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)
Odpovědět

Zpět na „i30 Pokec“