Spotreba vs palubny pocitac

Co se jinam nevešlo - výfuk, kola, údržba, akumulátor, příslušenství, manuály/schémata atd.

Moderátoři: amaize, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
romishowski62
*
Příspěvky: 25
Registrován: 08 bře 2011, 21:20
Bydliště: Ostrava - Kateřinice

Re: Spotreba vs palubny pocitac

Příspěvek od romishowski62 »

Já mám jinou zkušenost. Před 1.garančkou mi mazlík jezdil kolem 5.6 a dnes za 6.6. Sice jsou mrazy,ale i tak se mi zdá rozdíl 1 litru dost velký.
Hyundai i20 , 1.25 Kappa /57kW ,Electric green,inclusiv plus 3/2011
najeto prozatím 34500 km-velice spokojen, ex Mitsubishi galant 2.0 2004, ex Daewoo leganza 2.0 2011, Dacia Duster 10/2012,4x2 ,1.5 dCI, diesel spotřeba kolem 5litrů
Reklama
 

Uživatelský avatar
caruser
****
Příspěvky: 1312
Registrován: 12 led 2011, 15:39
Bydliště: Slovenská republika

Re: Spotreba vs palubny pocitac

Příspěvek od caruser »

V mojom prípade, je ten rozdiel 0,6 l v neprosprech silných mrazov, 1 L je už relatívne dosť
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Uživatelský avatar
romishowski62
*
Příspěvky: 25
Registrován: 08 bře 2011, 21:20
Bydliště: Ostrava - Kateřinice

Re: Spotreba vs palubny pocitac

Příspěvek od romishowski62 »

Mi se to zdá taky moc. Ale čím to může být? Filtry mám vyměněné, žeby řídící jednotka nebo lambda sonda? Tankuju stále stejný benzín u Ono tanku a vše bylo vždy OK.
Hyundai i20 , 1.25 Kappa /57kW ,Electric green,inclusiv plus 3/2011
najeto prozatím 34500 km-velice spokojen, ex Mitsubishi galant 2.0 2004, ex Daewoo leganza 2.0 2011, Dacia Duster 10/2012,4x2 ,1.5 dCI, diesel spotřeba kolem 5litrů
Uživatelský avatar
caruser
****
Příspěvky: 1312
Registrován: 12 led 2011, 15:39
Bydliště: Slovenská republika

Re: Spotreba vs palubny pocitac

Příspěvek od caruser »

A nezmenil sa štýl jazdy, alebo je presne rovnaký ako pred servisom? Ak by bolo niečo s lambda sondou rozsvietila by sa min. kontrolka motora. Ako sa správa motor? Rovnako ako pred servisom?
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
jirikstbk
***
Příspěvky: 503
Registrován: 24 čer 2009, 07:50

Re: Spotreba vs palubny pocitac

Příspěvek od jirikstbk »

To stylem jízdy být nemusí. Auto je v těch mrazech zatuhlé a než se to rozehřeje, tak odpory spotřebu zvyšují.

Mimo plán jsem si to uvěřil po své příhodě s vybitou baterkou. PP byl vynulován, auto stálo v garáži, kde je teď v těch mrazech cca 5-7°C. Vyjel jsem z garáže, zajel do práce (cca 1 km), tam auto stálo celou směnu při -14°C. Start, po cca 1km zastavení, vyzvednutí manželky, start a pak po cca 1km stop u Billy a tam nákup. Pak start a domů cca 2km. Průměrná spotřeba za tyto skoky byla přes 16 litrů. Jinak jezdím lehce nad 6.

Dnes jsem absolvoval 2 cesty po 20km a průměrná spotřeba po těchto 2 jízdách se dostala z těch 16 na cca 7 litrů.
ObrázekHYUNDAI i20 1,4 STYLE RED, barva 1F - vínová metalíza
Uživatelský avatar
Poka
**
Příspěvky: 150
Registrován: 15 úno 2011, 10:29
Bydliště: Vratimov

Re: Spotreba vs palubny pocitac

Příspěvek od Poka »

Je to těmi mrazy. Při vnějších teplotách posledních dnů trvá mnohem déle, než se motor zahřeje a spotřeba se sytičem
je mnohem vyšší. Při teplotách okolo nuly se motor alespoň trošku zahřeje na 2 km, při -15 stupních to trvá 5-6 Km.
(Samozřejmě podle stylu jízdy a trasy. Nepředpokládám ale, že je někdo takové hovado, aby vytáčel studený motor.)
Já mám běžně spotřebu okolo 5,2-5,3l/100Km, ale při těchto mrazech a trasách do 10 Km se do 6l/100Km nedostanu.
Momentálně ji mám 6,2l/100Km. :(
Hyundai i20 Family Plus 1,2i / 57 kW Elektric Red
Uživatelský avatar
caruser
****
Příspěvky: 1312
Registrován: 12 led 2011, 15:39
Bydliště: Slovenská republika

Re: Spotreba vs palubny pocitac

Příspěvek od caruser »

Tak teda neviem, ale moja i20ka sa v týchto mrazoch 13 - 15 pod nulou zahreje po 2,5 km, parkujem teraz vonku a nie v garáži. Motor nechám naštartovaný na voľnobeh max. 1 min, potom absolvujem 800 m na 2. prevodovom stupni pri 2000 - 2200 ot./min a až do okamihu, kým sa nedostane ručička na 80 stupňov na 3. prevodovom stupni jazda okolo 2000 - 2200 ot./min., až potom radím štvorku, resp. zapínam kúrenie. No a k tomu nárastu spotreby, pred mrazmi som mal 4,9 a teraz 5,5.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Uživatelský avatar
Poka
**
Příspěvky: 150
Registrován: 15 úno 2011, 10:29
Bydliště: Vratimov

Re: Spotreba vs palubny pocitac

Příspěvek od Poka »

caruser píše: absolvujem 800 m na 2. prevodovom stupni pri 2000 - 2200 ot./min a až do okamihu, kým sa nedostane ručička na 80 stupňov na 3. prevodovom stupni jazda okolo 2000 - 2200 ot./min., až potom radím štvorku, resp. zapínam kúrenie. No a k tomu nárastu spotreby, pred mrazmi som mal 4,9 a teraz 5,5.
Jezdíš na dvojku, tzn. rychlostí cca 20Km/h než se Ti zahřeje motor na 80 st. ??? Máš svou soukromou silnici?
Já myslím, že mne by někdo musel v Ostravě zabít po 200 metrech rychlostí 20Km/h... [-o<
Hyundai i20 Family Plus 1,2i / 57 kW Elektric Red
Uživatelský avatar
caruser
****
Příspěvky: 1312
Registrován: 12 led 2011, 15:39
Bydliště: Slovenská republika

Re: Spotreba vs palubny pocitac

Příspěvek od caruser »

Na dvojke idem len asi 800 m, motor sa zohreje na 80 az po dalsich 1700 m. Nemam sukromnu cestu, motor este nie je zohriaty tak naco ho zbytocne tocit
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Uživatelský avatar
romishowski62
*
Příspěvky: 25
Registrován: 08 bře 2011, 21:20
Bydliště: Ostrava - Kateřinice

Re: Spotreba vs palubny pocitac

Příspěvek od romishowski62 »

Tak problém se vyřešil,opravdu za to mohly ty mrazy. :idea: Včera byla u nás obleva a teplota venku vylezla na 3stupně a manželka ,která byla s autem v práci měla na počítači pouze 5litrů spotřebu. Takže kolega, který psal přede mnou o teplotách,mělpravdu. Jsem rád,že se vše přijatellně vysvětlilo a já budu mít klidné spaní :mrgreen:
Hyundai i20 , 1.25 Kappa /57kW ,Electric green,inclusiv plus 3/2011
najeto prozatím 34500 km-velice spokojen, ex Mitsubishi galant 2.0 2004, ex Daewoo leganza 2.0 2011, Dacia Duster 10/2012,4x2 ,1.5 dCI, diesel spotřeba kolem 5litrů
Uživatelský avatar
caruser
****
Příspěvky: 1312
Registrován: 12 led 2011, 15:39
Bydliště: Slovenská republika

Re: Spotreba vs palubny pocitac

Příspěvek od caruser »

Trochu na oživenie témy prikladám foto dnešnej spotreby po 75 km, bežná diaľničná jazda 80 - 90 km/h, žiadne brzdenie TIR :), hustý dážď. i20ka 1,2 Kappa aj v zime dokáže jazdiť do 5 l /100 km =D>
Přílohy
02.jpg
02.jpg (166.11 KiB) Zobrazeno 1081 x
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Uživatelský avatar
amaize
Moderátor
Příspěvky: 1299
Registrován: 20 úno 2009, 19:35
Bydliště: Albrechtice u ČT

Re: Spotreba vs palubny pocitac

Příspěvek od amaize »

pokud všichni dobře známe své i20 pak bych tipoval , že si před chvíli nabral a ujel kousek od benzínky po vynulování počítadla , nebo se snad mýlím .... :-k :roll: :o

jedině , že by tvá turecká ukazovasla něco jiného než ta moje indická =D>
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Uživatelský avatar
caruser
****
Příspěvky: 1312
Registrován: 12 led 2011, 15:39
Bydliště: Slovenská republika

Re: Spotreba vs palubny pocitac

Příspěvek od caruser »

Natankoval a odjazdil 75 km, ale neboj aj po 700 km to bude okolo 4,6 :wink:
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Uživatelský avatar
bartiik18
**
Příspěvky: 212
Registrován: 12 dub 2011, 21:03
Bydliště: U České Lípy

Re: Spotreba vs palubny pocitac

Příspěvek od bartiik18 »

No v zimě jsem se nikdy nedostal pod 7 litrů :-( asi je to stylem jízdy? A nebo spíš krátkýma tratěma a letošní docela mrazivou zimou jezdil jsem za cca 7,1l každé ráno cca 15km tam a 15 zpět 1/2 cesty po městě.... v létě je dostanu na spotřebu 5,9l to už vidím reálněji a pořád stejná cesta... pokud jedu delší cestu mimo město dostanu se i na 5,2 - 5,4l ale míň jsem se nikdy nedostal ;-) asi nechci jezdit šnek .... dneska člověk jede cca 90km/h a všichni mě předjíždí hrůza kam ty lidi pospíchají?
teď : Hyundai i20, od 2.5.2011, 1.2 kappa, zelená metalíza, 40 000+km (zatím spokojenost ;-))
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
Uživatelský avatar
caruser
****
Příspěvky: 1312
Registrován: 12 led 2011, 15:39
Bydliště: Slovenská republika

Re: Spotreba vs palubny pocitac

Příspěvek od caruser »

Krátke trasy dosť zacvičia so spotrebou, moja nižšia spotreba je daná tým, že jazdím dlhšie trasy a stále rovnakým tempom. V silných mrazoch mi spotreba stúpla na 5,6.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Odpovědět

Zpět na „i20 Ostatní“