Myslim, že to ani nebudeš muset měřit. Stačí skočit do obchoďáku (např. Kauf), kde maj stěrače. Obvykle totiž maj přímo na obale vyraženo na co se to dá použít. (I když to by mělo bejt snad na všech). Výhoda je ta, že tam maj všechno na jedný hromadě a tobě stačí se tim jen prohrabat a v teple
Hyundai Sonata NF r.v. 2005 2.4i LPG Dark Elegant Red Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
no tak na dvacku jsem zadni sterac jeste nikde nevidel. Ty zadni kratke sterace jsou nahouby, bud koupit primo u za tezky lowe nebo koupit jen gumu a a vymenit tu. Na i20 mame zatim porad puvodni sterac a zatim dobry.
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn. i10 1.2 - byvavalo i20 1.6 - byvavalo Getz 1.6 - byvavalo
už jsem gumičky ve stěračích měnil, zádrhel je v šířce gumy, na který je v liště stěrače upevněná. Zkrátka stěrače na i-20 nemají stejný rozměry, kromě délky taky v tom "upevňovacím" průřezu, na zadním stěrači je ten průřez menší, pokud mě teda pamět neklame.. Asi jsem to srozumitelně nevysvětlil, nejednodušší je ramínka sundat a vzít do obchodu a vybrat podle originálu. Gumičky jsem kupoval v autopotřebách v Brně na Táborské, cena byla něco kolem 30 korun, na zkrácení délky stačily nůžky.