tak ten nájezd je hodně brutální a to jsem si myslel že tohohle jsou schopny pouze starší bmw, volva a toyoty stačí pojezdit 400tis a prodat s nájezdem 120tis jako málo jeté a velmi zachovalé auto
Jj,také jsem se díval,že si vedl i servisku-to je POCTIVĚ najetých třičtvrtě miliónu :mrgreen:Myslím,že v tomto případě,bych byl vyjímečně velkorysý a odpustil mu,jestli ten údaj tachometru je už po stočení PÁR SET tisíc km.Nebuďme detailisti,že.
Klobou dolů,před tím autem,jestli je ještě schopné se rozjet alespoň pár metrů.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Pán byl velmi zcestovalý neboť osmnáctkrát objel zemi kolem dokola a ještě zvládl běžnou jízdu ČR. + ještě nějakej ten výletek k Baltu na stará kolena
Hyundai Sonata NF r.v. 2005 2.4i LPG Dark Elegant Red Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Parádní auto se skvělým podvozkem, ten najezd je šílený, ale Nissany byly velmi poctivě udělaný auta. Navíc poslední dobrá Primera následující generace byla otřesná a už se na ní začalo šetřit, viz. totálně překopaný a konveční podvozek. Tuhle verzi jsem kdysi strašně chtěl vyměnit za Almeru.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Jo presne tak, automobilka co stoji za prd ale prodavala vice, koupila automobilku ktera vyrabela skvela auta pro bezne uzivatele, ale bohuzel prodavala mene. A nasledek Primera ktera stala za hovno a byla stazena pro nezajem z vyroby, Almera nahrazena prisernou Tiidou nasledovana podivnyml Notem a ujetou Microu. Ne ze by Nissan nemel prusery trilitrovy diesel do Patrolu se jim udajne moc nepovedl. Nicmene moje zkusenost vynikajici drzak. Japonci udelaji dil podobny evropskemu ale s 2xvetsi cenou a 6x vetsi vydrzi.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai Sonata NF r.v. 2005 2.4i LPG Dark Elegant Red Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Farrael-auto vypadá dobře.Tyhle Sonáty se karoserií dost povedly-vzhledově jako od Jaguáru.
Ale do auta z USA bych nešel z důvodu nutných dodělávek a problémům v provozu.Tím myslím třeba chybějící regulaci výšky předních světel,mlhovky...Viděl jsem v inzerátech prodávat z US a nechápu,jakým zázrakem(úplatkem ) se někomu povedlo auta přihlásit,bez těchto povinně kontrolovaných věcí na STK .Chudák budoucí majitel-ten se bude na příští STK divit.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Jj právě. Tohle je její velké mínus. Jinak by to bylo fešné auto.
Hyundai Sonata NF r.v. 2005 2.4i LPG Dark Elegant Red Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Děláte jakoby to byl nějákej problém Upřímně některá pravidla která musí auta splňovat aby prošla STK mi přijdou zbytečná zrovna jako nastavení sklonu světel z interieru. Ruku na srdce kdo z Vás to pravidelně používá a kdo z Vás má nastaveno pořád "prostředek" a kašle na to? Osobně znám dost lidí co nemají ani tušení že v autě něco takového mají
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!! (/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz;)