a rád bz som sa s vami podelil o túto skvelú skúsenosť...
najskor date dole klinový remeň...
klučom 17 vyhnete hapínaciu kladku dole čo dá a zhodíte ho na čerpadle posilňovaca riadenie...

potom zhodíme dole posilovač,napínaciu kladku a vodiacu kladku...
ako dalšie dame dole horný plastový kryt rozvodov...
potom podopreme motor od spodu(ja som použil malú panenku a dosku) a zhodime záves motora...

dalej dame dole remenicu na klukovej hriadeli a plast pod nou...
remenicu povolit bola riadna fuška
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
musel som zapáčiť remenicu tyčou do kasne a potom metrová tyč na klúči a poooooridna sila na povolenie...


a už nám ostal pohlad na rozvody...


na to si nastavíme rozvod na značky a oznacime si remeň na značkách na oboch vačkovkách buď perom alebo farbou...

skontrolujeme či nám sedí aj ryska na kľukovke...

ostava len zhodit vodiacu kladku,napinaciu kladku,hydraulicky napinak a kto meni tak aj vodnú pumpu...

odčítat si počet zubov medzi značkami a to iste spravit na nový remeň...
malo by to byť 83 zubov...
potom uy len všetko nove nahodit naspat a ako posledné vytiahnúť poistku z napináka...

remeň som nasadzoval tak ze že nasunúť na jednú značku,prevliecť okolo vodnej pumpy,miernou silou nasunúť na druhú značku,dalej okolo vodiacej kladky a už len nasunúť na klukovku a je to...
po vitiahnutí poistky sa remeň došponuje...
potom už len ponahadzovať zvyšok vecí v opačnom poradí...
to je všetko a hadam to niekomu pomôže...