Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Nic jsem tu kromě jednoho nezodpovězeného dotazu nenašel, tak založím nové téma (jestli to tu někde je, prosím moderátory o shovívavost a přesun). Setkali jste se s něčím takovým? http://www.jednavodu.cz/
Mně to hlava nebere – vodík je přece čistý akumulátor. Nejdřív dodám energii, abych rozložil vodu, a tutéž energii pak získám při spálení s kyslíkem zpět na vodu. Plus ztráty, samozřejmě. Jak je možné tímhle snížit spotřebu? Energii na rozklad vody získám přece z paliva – ať už „přímo“, nebo přes baterku… Nula by měla od nuly pojít. Nebo ne?
Edit: Aha, takže to tu bylo, akorát jsem hledal pod jiným slovem. Díky, načtu.
Naposledy upravil(a) Jabberwocky dne 07 zář 2012, 11:24, celkem upraveno 1 x.
„Pekáč“ – Sonata EF-B, V6, manuál, benzín, r.v. 2002
„Černá huba“ - Kia Pregio, 2.7 D, r.v. 1998 RIP: „Kosatka“ – Sonata EF-A, V6, automat, benzín, r.v. 1999 (rozstřelena pitomcem, když stála zaparkovaná přes noc před domem)