Problém EPS - posilovač řízení

Tlumiče, odpružení, brzdy, ložiska...

Moderátoři: Martun, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
69pavel
*****
Příspěvky: 1711
Registrován: 30 srp 2009, 20:29

Re: Problém se servem řízení

Příspěvek od 69pavel »

Zuotka píše: kupujici se ale muze domahat prava ;)
Akorat to budu zkouset uplatnovat, tak doufam, ze mi to vyjde ;)

tak to ti preji hodne stesti,ale nedelej si dopredu nejake nadeje........ zvlast pokud to bylo pres bazar
vetsinou je to v kupni smlouve tak osetrene ze novy majitel okrouha nos
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Reklama
 

jarous020
**
Příspěvky: 350
Registrován: 06 zář 2010, 11:21

Re: Problém se servem řízení

Příspěvek od jarous020 »

No uvidim , budu to zítra řešit v :hyu: servisu , nechce se mi ho zbavovat
AKTUÁLNI:
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
jarous020
**
Příspěvky: 350
Registrován: 06 zář 2010, 11:21

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Příspěvek od jarous020 »

Já mam naftu, a servo se mi vyplo, ale vilda říká že, by to mohlo být jen přehřátý z častýho točení volantu, nebo tak něco, tak opravdu nevim ,po chcípnutí a opětovném nastartováním bylo vše v pohodě i kontrolka zhasla, každopádně to bylo dost neříjemný.
A už to mi dost vadí, myslim si že by se to nemolo takhle vypínat. nedokážu si v té situaci představit přítelkyni....jak by se rvala s tim volantem .... :shock:
AKTUÁLNI:
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
jarous020
**
Příspěvky: 350
Registrován: 06 zář 2010, 11:21

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Příspěvek od jarous020 »

69pavel : jinak hned první příspěvek v tomto vláknu byl od majitele crdi
AKTUÁLNI:
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
jarous020
**
Příspěvky: 350
Registrován: 06 zář 2010, 11:21

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Příspěvek od jarous020 »

tak jsem jel dnes na Mělník do :hyu: servisu a při cestě tam, mi to opět kleklo :cry: bohužel tam pán opravář nebyl,ale později mě kontaktoval a tak jsem obědnaný na diagnostiku , a se pohybuje prý kolem 700 kč ale říkal že si myslí že to bude ten posilovač, cena je od 15 - 40tis. že neví přesně, to prý zjistí.
AKTUÁLNI:
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
Luboss1991
**
Příspěvky: 111
Registrován: 01 dub 2008, 14:27

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Příspěvek od Luboss1991 »

Mam pocit ze Kia Rio ma hydraulicke servo, nie ako accent elektricke :?:
Accent 2007 1.4Active (Neutral Gray)
Uživatelský avatar
69pavel
*****
Příspěvky: 1711
Registrován: 30 srp 2009, 20:29

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Příspěvek od 69pavel »

lubos je mozne ze evropsky trh ma kai osazene hydrocerpadlo, na americkem ci vychodnim turecko a navychod ma elektricke,tezko rict, kazdopadne dle OE ref. cisel je to i na Hyu i na Kia,

jarous,jaksi ztracim prehled kdo ma jake auto naftu- benzin a vracet se a cist cele vlakno nato neni casu.
jinak se stava ze pri castem otaceni zvlast na miste se posilovac prehreje a tep.pojistka to cele odpoji a prestane jit posilovaci ucinek, pokud tito ale vypadava casto,(mi se to uz taky parkrat podarilo ze mi to vysadilo ale to bylo pri parkovani a popojizdeni v meste,pak to zase zaclo normalne fungovat) i pri delsi jizde tak je nekde chyba, mozna by nebylo spatne zkontrolovat zda nemas neco pridrene na svislakach ci horni ulozeni zda nejde ztuha,treba i samotny hreben rizeni,neco co by mohlo pusobit jako odpor a tim posilovac musi vynakladdat vetsi silu a motorek posilovace se prehriva a vypina,nebo je chyba v nem samotnym. chce to nejdriv vyzkouset nez se udela zaver,mohlo by se stat ze vymenis posilovac a bude to stejne
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4501
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Příspěvek od Borek »

To je smutné čtení-představa,že Ácu koupím řidičce/začátečnici,18-leté dceři,která je jako proutek, přestane při jízdě fungovat servo :-k ....tak se určitě lekne a .... ](*,)
Včera jsem se začal po netu raději rozhlížet po Getzu nebo Riu.Zítra asi vyrazím do terénu po bazarech v republice.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Uživatelský avatar
Vilda
******
Příspěvky: 3712
Registrován: 15 kvě 2008, 21:26
Bydliště: Praha 5

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Příspěvek od Vilda »

Nene chlapci ..... jakmile se vypíná při normální jízdě, třeba jako mě na dálnici nebo při jízdě po okreskách, kde se přehřát nemůže, je v posilovač v háji ..... ze začátku to dělalo jen třeba dvakrát do roka, ale pak se to stupňovalo :roll:

Nejhorší je to v zatáčkách, když vypne a ty vezmeš silou za volant a ono v tu chvíli zase sepne ... to je nebezpečný, protože můžeš v klidu vyletět ze silnice .... nový posilovač mám teďka rok a je naprosto v pohodě :D/ je i líp nastavený než byl ten starý ... určitě je ještě ve 130 km/h cítit, že pracuje, ten první už byl ve 120ti vypnutý .... a to zrovna příjemný nebylo, dlouho jsem si na to zvykal .... jestli se dá nový pořídit do 15 000 kč, tak bych do něj nejspíš šel.
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024

Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný

Yamaha Midnight Star 1300 De luxe

New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
jarous020
**
Příspěvky: 350
Registrován: 06 zář 2010, 11:21

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Příspěvek od jarous020 »

mě to dnes vyplo když jsem jezdil v ulicích mělníka, takže taky poměrně více točení, ale zase sem musel chcípnout motor a znova nastartovat, ale zrovna se mi to stalo na křižovatce , takže jsem se s tím rval jak hnup.

každopádně jsem obědnaný ta tu diagnostiku tak uvidíme, jenom se bojim, že kdyby to bylo vážně jen nějaké to čidlo, tak ten servis to zatají a rovnou mi vymění ten posilovač jen proto aby vydělal ....
AKTUÁLNI:
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
Uživatelský avatar
69pavel
*****
Příspěvky: 1711
Registrován: 30 srp 2009, 20:29

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Příspěvek od 69pavel »

vildo nevim jak to ma byt nastavene ale mi osobne neprijde ze by posilovac vypinal pri 120 ci 130,kdyz jsem onehdy pelasil 170 tak volantikem slo tocit lehce,porad tam byl posilovac,v te rychlosti moc sice volantem nenatacis to ani moc nejde ale mirne natoceni do zatacek slo lehonce jednou ruckou,druha volne v objeti volantu volne klouzala po nem.
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Zuotka
*
Příspěvky: 27
Registrován: 15 zář 2012, 14:11
Bydliště: kačice

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Příspěvek od Zuotka »

Tak jsem dnes mela auto na diagnostice a je tam vadna ridici jednotka, podle automechanika bude oprava stat cca 20 k, ale nevim, zda s praci ci bez ;)
Zuotka
*
Příspěvky: 27
Registrován: 15 zář 2012, 14:11
Bydliště: kačice

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Příspěvek od Zuotka »

Jo a taky se tu resila tato vada u jinych aut, vim, ze i fabie ma tento problem docela casto, ale rok atd uz nevim.
jarous020
**
Příspěvky: 350
Registrován: 06 zář 2010, 11:21

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Příspěvek od jarous020 »

Zuotka píše:Tak jsem dnes mela auto na diagnostice a je tam vadna ridici jednotka, podle automechanika bude oprava stat cca 20 k, ale nevim, zda s praci ci bez ;)


20 ??? Tisíc??? omlouvám se za nedomíšlivost :)
Naposledy upravil(a) jarous020 dne 18 říj 2012, 13:53, celkem upraveno 1 x.
AKTUÁLNI:
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
jarous020
**
Příspěvky: 350
Registrován: 06 zář 2010, 11:21

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Příspěvek od jarous020 »

69pavel píše:vildo nevim jak to ma byt nastavene ale mi osobne neprijde ze by posilovac vypinal pri 120 ci 130,kdyz jsem onehdy pelasil 170 tak volantikem slo tocit lehce,porad tam byl posilovac,v te rychlosti moc sice volantem nenatacis to ani moc nejde ale mirne natoceni do zatacek slo lehonce jednou ruckou,druha volne v objeti volantu volne klouzala po nem.


já popravdě taky nepocituju změny při vyších rychlostech :-k
AKTUÁLNI:
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
Odpovědět

Zpět na „New Accent - Podvozek a řízení“