H 1 nezávislé topení

Moderátor: Moderátoři

fikusku
Příspěvky: 6
Registrován: 23 čer 2010, 15:33

H 1 nezávislé topení

Příspěvek od fikusku »

zdarec lidi máte nekdo nejaké zkušenosti s nezávislém topení? případne dá se dodělat klima? podělte se o to s námi díky moc jinak mám H1, 6míst, crdi,uvedeno do provozu 2002
Reklama
 

Uživatelský avatar
ivan kuschall
**
Příspěvky: 396
Registrován: 28 pro 2008, 19:22

Re: H 1 nezávislé topení

Příspěvek od ivan kuschall »

Mám v autě webasto horkovzduch
http.kuschall.webovastranka.cz
www.dvere-drevene.cz
fikusku
Příspěvky: 6
Registrován: 23 čer 2010, 15:33

Re: H 1 nezávislé topení

Příspěvek od fikusku »

zdar tak na webasto sem koukal ale nebylo to zrovna moc levný. na kolik tě to vyšlo a kde ti to dělali? pošli o tom náký info a třeba i foto dík moc.
jinak ty stránky cos tam nahodil o ničem akorát mi sežraly z mobilu tak dvěkila za smsmky když sem se tam chtel přihlásit
Uživatelský avatar
Espero
******
Příspěvky: 2773
Registrován: 02 srp 2007, 10:01
Bydliště: Tetín-Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: H 1 nezávislé topení

Příspěvek od Espero »

No to by záviselo od způsobu použití. Nezávislé topení u 6 místné verze, taky mi to přišlo na um, ale: kabina je dobře vytápěná standardním vodním topením od motoru a při objemu 2,5 litru nemůže být jinak. V zimě vůz nepoužívám, takže smysl by to pro mě mělo v přechodném období někdy duben až 1. pol. června a pak zase říjen a 1. pol. listopadu. Otázka je kam ho namontovat. Další problém je s odvětráním a přívodem horka v ložném prostrou, kde mám postel. Nad postelí je po každé straně průduch, kterým vchází čerstvý vzduch z prostoru podběhů. Já bych musel odizolovaný horkovod vyvést asi někam do prostoru pod strop s výstupem šikmo dolů, aby mi nehrozilo riziko z požáru z lokálně přehřáté postele. Navíc bych musel do střechy udělat nějaké odvětrání horkého vzduchu. S napojením na topný systém v kabině by asi takový problém nebyl. Ale celkový můj názor mluví spíše pro nerealizování nezávislého topení.
Naposledy upravil(a) Espero dne 28 čer 2010, 08:30, celkem upraveno 1 x.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
fikusku
Příspěvky: 6
Registrován: 23 čer 2010, 15:33

Re: H 1 nezávislé topení

Příspěvek od fikusku »

Taky se bojim že v zimě tu hradozabku moc nevyužiju ale na hory jezdim a v zime trávim hodne času v aute tak sem o tom uvažoval. No jelikož tohle bude moje první zima se zadním náhonem tak se ješte nechám překvapit jak to jezdí. Každopádně dík za názor hodí se každej.
Uživatelský avatar
ivan kuschall
**
Příspěvky: 396
Registrován: 28 pro 2008, 19:22

Re: H 1 nezávislé topení

Příspěvek od ivan kuschall »

Takže topení jsem si zabudoval sám kompletně,a můžu říct že to dá poměrně dost práce a mám ho schované nad zadním podběhem, takže není vůbec vidět a kouká tam jenom mušle s kterou si můžu natočit proud vzduchu kam chci. Dá se spát i v zimě v autě a řekl bych že je to bezva věc, já sem sehnal starší verzi Webasta
http.kuschall.webovastranka.cz
www.dvere-drevene.cz
Uživatelský avatar
ivan kuschall
**
Příspěvky: 396
Registrován: 28 pro 2008, 19:22

Re: H 1 nezávislé topení

Příspěvek od ivan kuschall »

Co já vím tak int. stránka funguje
http.kuschall.webovastranka.cz
www.dvere-drevene.cz
zlatak
**
Příspěvky: 126
Registrován: 06 pro 2008, 23:48

Re: H 1 nezávislé topení

Příspěvek od zlatak »

tAkže, když seženu starši vebasto...na kolik tě vyšlo?

Zdravím Ivane, co cesty? jsem trochu mimo, už jsi zpátky nebo se teprve chystáš na cestu...nenašel jsem odkaz na fotky...
Uživatelský avatar
ivan kuschall
**
Příspěvky: 396
Registrován: 28 pro 2008, 19:22

Re: H 1 nezávislé topení

Příspěvek od ivan kuschall »

Ahoj, na kolik mě vyšlo- záleží za kolik se ti podaří ho sehnat to je různé a taky maj různou kapacitu já mám 1,8 ty bys potřeboval si myslím silnější. Na cestu odjíždím přesně za týden-šestého mi odjíždí z Dánska loď
http.kuschall.webovastranka.cz
www.dvere-drevene.cz
Uživatelský avatar
oltcitak
****
Příspěvky: 1479
Registrován: 31 led 2010, 22:54

Re: H 1 nezávislé topení

Příspěvek od oltcitak »

Nezavisle urcite ano,tiez budem montovat,ale ja som sa rozhodol pre Ebespacher a podla najblizsich novych okolnosti,bud nove,alebo starsie(penizky sa minaju nejak) #-o
PS uz som som si aj zohnal katalog dielov a servisny manual :lol:
Velkost,no myslim,ze pokial je auto dobre zaizolovane,vratane okien,tak 1800-2200W staci aj na nizsie teploty.Tie 5kW su uz o dost drahsie a este si treba rozmysliet ci vodne alebo teplovzduch,obe maju svoje vyhody aj nevyhody.
Naposledy upravil(a) oltcitak dne 01 črc 2010, 13:34, celkem upraveno 1 x.
"Rexik" 4WD,2,5l CRDi 103kW

Kód: Vybrat vše

http://oltcitak.rajce.idnes.cz/
fikusku
Příspěvky: 6
Registrován: 23 čer 2010, 15:33

Re: H 1 nezávislé topení

Příspěvek od fikusku »

Horkovzduch nebo teplovzduch? newim jaký to má výhody a nevýhody vyznáte se hoši? Jinak kdybyste měl nekdo náký to schema jak se to zapojuje nebo fotky jak to vypadá a náký rady k zapojení určo se to hodí díkec.
Uživatelský avatar
oltcitak
****
Příspěvky: 1479
Registrován: 31 led 2010, 22:54

Re: H 1 nezávislé topení

Příspěvek od oltcitak »

Uups,som sa pomylil,uz som to napravil,sorry :oops: Myslene vodne a vzduchove,cize vyhrievacie medium(to co produkuje kurenie) je bud vzduch,alebo tepla voda.Teplovzdusne su jednoduchsie,maju mensiu spotrebu elektr. energie(tak dolezitej pri nizkych teplotach a dlhsom "cucani baterky",maju rychlejsi nabeh teploty vykurovaneho priestoru. Nevyhody: mozno hlucnejsie(vetrak)a povacsinou drahsie(paradoxne) Vodne su bud koncipovane ako predohrev na naftaky(tieto novsie s vyssou ucinnostou spalovania maju take male zbytkove teplo,ze nedokazu za volnobehu vyhriat kurenie a preto sa pouzivaju doplnkove kurenia) daju sa zohnat lacnejsie,ale musia sa upravovat,lebo v standarte su limitovane maximalnou dobou chodu na 60 min a 68 st.teploty na vystupe. Najprv to ohreje motor a potom to pusti do casti s kurenim,z toho su jasne nevyhody.Vacsia spotreba elektriny(po celonocnom kureni mas vycucnutu baterku)aj nafty,lebo ide viac paliva na zohriatie motora. Da sa to ale upravit(treba ist do riadiacej jednotky kurenia) Potom su aj plnohodnotne vodne kurenia,nezavisle,s dvoma okruhmi a dokonca aj kombinovane priamo s tepelnym vymennikom na vzduch,ale tie ceny??? zabudni. Obrazky si najdes na nete,zadaj,webasto,eberspacher... :mrgreen:
"Rexik" 4WD,2,5l CRDi 103kW

Kód: Vybrat vše

http://oltcitak.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
ivan kuschall
**
Příspěvky: 396
Registrován: 28 pro 2008, 19:22

Re: H 1 nezávislé topení

Příspěvek od ivan kuschall »

Já to řeknu takle- vodní je dobrý na zimu že ti prohřeje motor startování je OK sežere to baterii, je potřeba dvě baterie(já mám)
Horko vzduch prakticky zachvilku topí a je pravda že od ventilátoru jde hluk záleží jakej je to stroj na to pozor
http.kuschall.webovastranka.cz
www.dvere-drevene.cz
Uživatelský avatar
oltcitak
****
Příspěvky: 1479
Registrován: 31 led 2010, 22:54

Re: H 1 nezávislé topení

Příspěvek od oltcitak »

Takze new info,po preskumani eberspacheroveho manualu som zistil,ze do H1 r.v. 1998 motory 2,5D 59kW a 2,4 benzin sa montovali vodne Hydronicy 5kW =D>
"Rexik" 4WD,2,5l CRDi 103kW

Kód: Vybrat vše

http://oltcitak.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
FilipVáca
Příspěvky: 7
Registrován: 01 lis 2012, 11:25

Re: H 1 nezávislé topení

Příspěvek od FilipVáca »

Poptávka po nezávislém topení do H-1
Koupím nezávislé topení cenu navrhněte pište na filip.vacek@email.cz
Mám H-1 2,5CRD1 6.míst uvedeno do provozu 2003
Budu rád i za případné rady díky
Odpovědět

Zpět na „H1 Van / Bus / Truck“