Dost podobne servisy, ked tak na to pozeram, este ta caka baterka...
Nas loziska zatial obchadzaju, tak uvidime dokedy
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
chalani, ked to citam, tak mi robite radost .. ja teda z hecu skusim tych 200 000 pokorit verim, ze to auto vydrzi. K dnesnemu dnu 154470 km
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023 2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Docela mě mrzí, že jsem ácu prodal měl jsem najeto 198 900km. Dobře mi kluk sloužil nikde nenechal. Za 5let vyměněny 4x halogenky, 5x stěrače, 2x brzdové destičky a všechny brzdové kotouče. Je mi po něm smutno, každý rok jsme spolu jezdili do Chorvatska a těšili se jak zase budou řidičům koncernu padat čelisti, když je budeme předjíždět. Dnes mám novou i30 a znovu diesel tentokrát 94kw. i30 má lepší jízdní vlastnosti, pohodlí atd. ale na ácu nemá ve zrychlení, pružnosti a spotřebě. Uvidím jak mi bude sloužit, zatím mám najeto 18tis., když bude tak spolehlivá jako áca budu moc rád. Přeji všem accentistům hodně bezproblémových km.
Hyundai i30 1,6crdi style ice blue 06/2012-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Hezky se to poslouchá
Osobně...Když porovnám služební octávii 1,9 TDi 77kW a accenta, tak auto jako takové bych bral octavku, ale motor z accenta. Ten v Octávii je lenoch, jak na pružné zrychlení, tak celkově a o spotřebě se raději nebudu zmiňovat Octa má lepší jízdní vlastnosti. Škoda, že na tom accent není aspoň z poloviny stejně, bylo by to dokonalý auto
zalezi kolik budu mit rocni najezd,ted to nemohu rict ale i tak je to nic moc stim kdyz porovnam to co jsem jezdil se svou k srdci prirostlou S120L,ted jsem hubkar, se svou skodovenkou jsem nalital za rok cca 25.000-35.000km obycejnymi jizdami-zadne podnikani ci nesmyslne jizdy,vzy to melo ucel
Mexican asi ta nepotesim....
216tis km, a accent MC CRDi prestal dobijat bateriu K altiku je tak zly pristup, ze sa mi nepodarilo pozriet ci odisiel altik alebo iba volnobezka ktora tam zevraj je...
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
216tkm je skoro pul milionu korun v palivu, investice do opravy alternatoru (nebo jeho repas) je v tomto pripade celkem mala a rekl bych, ze pri tomto najezdu clovek musi pocitat s leccims.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
350 000 kc na palive (aspon u mna teoretickym vypoctom za doterajsich 150 000km) tu je krasne badatelny ten rozdiel v spotrebe. tam sa ukaze extremna vyhodnost nizsej spotreby (v pripade bezporuchovosti)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023 2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
este raz pre pomalsich.. zo 150 000km a nakladov za palivo je vypocitana suma za km (1,6kc/km).. to vynasobime tymi 216 000km (216 000*1,6) a dostaneme 345 000kc. Preto som tam napisal teoretickym vypoctom, pretoze tych 200 000+ km zatial nemam. Ale bude (snad)
Edit: takto to presne na korunu vyzera u mna: 159,56 CZK/100km >>>> 155.617 km und 248.304 CZK
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023 2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023