Jezdím málo, a když je taková zima, chtěl jsem připojit malý dobíječ (max proud asi 1,2A - a postupně klesá asi k 0,4A) přes zásuvku "zapalovače". Ale zjistil jsem, že ty dvě na středovém panelu jsou spínané klíčkem v zapalování. Myslím, že nějaká je i v kufru, ale tam jsem se už v těsné garáži nedostal - a beztak je taky spínaná. Nemáte někdo zkušenost s takovýmto udržováním baterie? Nemůžu nějak ohrozit elektroniku auta? Jako dobíječ jsem už mnoho let (na Feldě) používal stabilizovaný zdroj asi 14,5V se spolehlivým trafem (žádná poddimenzovaná a přehřívající se Čína), tak si myslím, že nějaké přepětí nehrozí.
Asi tomu místo samce do zapalovače dám krokosvorky a přímo na accu...???
Kia Ceed 1,6 CRDI 100kW GTline, vyr. 11/2015 (10.5.2019, 55500km) Hyundai i30 Tricolor, 1,4 benzín, 73kW, vyr.12/2012 (od 24.4.2014,poč. stav: 22350km) Hyundai IX20 Trikolor, 1,4 benzín, 66kW, vyr. 12/2011; (od 3/2012, prodáno 22.4.2014)
Zásuvky sú pri vyp.klúčom odpojené. Použi priame pripojenie na Aku, ale len nabíjačku s elektronickou reguláciou s udržovacim prúdom!!! Nepoužívať "Tvrdý" zdroj
pri pripojenom Aku !!!! Ja na mojej I30 dobíjam Aku pri neodpojenom akumulátore mikroprocesorom riadenú impulznú nabíjačku bez problémov už x-krát.