Re: Zavady ceeda. edit: + i30

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: nulda, 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
mnkk
****
Příspěvky: 1315
Registrován: 04 srp 2010, 16:33
Bydliště: Československo

Re: Spotřeba i30

Příspěvek od mnkk »

Ja som mal svoje na váhe a váži 1290kg bez vodiča, s plnou nádržou + vozím cca 5kg v kufri (všeličo). V techničáku mám 1308kg -1368kg.

Severtom, to by si mal kombi lahšie než ja krátku i30.

Asi mali váhu kalibrovanú na zisk. :mrgreen: privezieš 1100kg železa a zaplatia iba 1000kg :mrgreen:
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM

ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Reklama
 

Haberas
*
Příspěvky: 72
Registrován: 11 úno 2013, 15:19

Re: Spotřeba i30

Příspěvek od Haberas »

Měl jsi plnou plynovou, ta Tě nadlehčovala. :D
Uživatelský avatar
mnkk
****
Příspěvky: 1315
Registrován: 04 srp 2010, 16:33
Bydliště: Československo

Re: Spotřeba i30

Příspěvek od mnkk »

Myslel som plnú benzínovu. Pripúšťam, že som mal aj plnú plynovú. :mrgreen: =D>
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM

ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
severtom
***
Příspěvky: 731
Registrován: 21 pro 2010, 11:25

Re: Spotřeba i30

Příspěvek od severtom »

Haberas píše:Severtom:Těch 7,5 LPG je pouze plyn, nebo to máš přepočítané i s 20% přístřikem benzínu?
Nemám přívstřík a mám bez problémů najeto přes 48 tisíc km, z toho více než 40 tisíc čistě na LPG
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor :-)
standas
**
Příspěvky: 297
Registrován: 24 bře 2011, 12:55

Re: Spotřeba i30

Příspěvek od standas »

27 tis km/6,2 nafty na 100, převážně město :shock:
Hyundai i30cw CRDi 66KW hnědá 2011
Uživatelský avatar
lada 71
***
Příspěvky: 537
Registrován: 08 úno 2011, 10:51
Bydliště: Nordböhmen

Re: Spotřeba i30

Příspěvek od lada 71 »

Tak jsem tento týden překročil celkových ujetých 70.000km, auto v užívání 32 měsíců (od 07/2010). Spotřebu auta si pravidelně a pečlivě zaznamenávám a vyhodnocuji na Spritmonitoru, od začátku užívání vozu. Za celou dobu provozu vozu mám celkovou, dlouhodobou průměrnou spotřebu 5,37l. Jsou v tom tedy všechny varianty užívání vozu, dálniční provoz, jízdy městem, v létě s klimou, v zimě studené starty, jízdy na zimních pneu na sněhu a sněhové břečce a průměrná spotřeba 5,37l mi přijde velmi přijatelná a slušná. Jinak od jara do konce léta mi to dělá průměr nějakých 5,0 - 5,1l a v zimě kolem 5,4 - 5,6l. Maximálně spokojený bych byl, pokud by průměrná spotřeba byla pod 5l, ale páč z 50-ti% auto lítá po dálnicích při rychlostech 110-140km/h, tak tím samozřejmě i vzrůstá spotřeba a dálniční provoz není započítáván v tabulkových hodnotách, které udává výrobce vozu. Za mě tedy spokojenost se spotřebou vozu a pokud bych měl použít školní hodnocení, tak dávám 1- =D>
Hyundai i30 Comfort, 1,6 CRDi VGT - 85kW, Vivid Blue, 07 / 2010.
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
severtom
***
Příspěvky: 731
Registrován: 21 pro 2010, 11:25

Re: Spotřeba i30

Příspěvek od severtom »

mnkk píše:Ja som mal svoje na váhe a váži 1290kg bez vodiča, s plnou nádržou + vozím cca 5kg v kufri (všeličo). V techničáku mám 1308kg -1368kg.

Severtom, to by si mal kombi lahšie než ja krátku i30.

Asi mali váhu kalibrovanú na zisk. :mrgreen: privezieš 1100kg železa a zaplatia iba 1000kg :mrgreen:
Taky jsem se divil, jak je dlouhá i30 lehká. Proto jsem to sem napsal.

"Váha kalibrovaná na zisk" - určitě nebyla, protože by si vůbec nepomohli - jedeš na váhu před složením šrotu a po složení šrotu - ten rozdíl ti zaplatí.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor :-)
Uživatelský avatar
mnkk
****
Příspěvky: 1315
Registrován: 04 srp 2010, 16:33
Bydliště: Československo

Re: Spotřeba i30

Příspěvek od mnkk »

Myslel som to zo srandy. :mrgreen: Na aute nemám nič extra, iba ťažné. To asi neváži viac než 10kg. Neviem prečo mne navážili 1290kg. :wink:
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM

ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
standas
**
Příspěvky: 297
Registrován: 24 bře 2011, 12:55

Re: Spotřeba i30

Příspěvek od standas »

to bude určitě tím, že výrobce používá místo železa karbon. Jinak by mě zajímalo jak to s hjondé bude dál, když co nevidět hodí amíci atomovku na koreu :mrgreen: to pak bude fabrika v nošovicích bez majitele?
Hyundai i30cw CRDi 66KW hnědá 2011
Uživatelský avatar
mnkk
****
Příspěvky: 1315
Registrován: 04 srp 2010, 16:33
Bydliště: Československo

Re: Spotřeba i30

Příspěvek od mnkk »

karbon 3M :mrgreen:
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM

ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
severtom
***
Příspěvky: 731
Registrován: 21 pro 2010, 11:25

Re: Spotřeba i30

Příspěvek od severtom »

lada 71 píše:Jinak od jara do konce léta mi to dělá průměr nějakých 5,0 - 5,1l a v zimě kolem 5,4 - 5,6l. Maximálně spokojený bych byl, pokud by průměrná spotřeba byla pod 5l, ale páč z 50-ti% auto lítá po dálnicích při rychlostech 110-140km/h, tak tím samozřejmě i vzrůstá spotřeba a dálniční provoz není započítáván v tabulkových hodnotách, které udává výrobce vozu. Za mě tedy spokojenost se spotřebou vozu a pokud bych měl použít školní hodnocení, tak dávám 1- =D>
Kvalitní příspěvek. Snad jen detail - dálnice 110-140 může být "dálnice nejčastěji 120" a to spotřebu značně snižuje oproti tabulkovým hodnotám, kde je průměr město a mimoměsto, ale i mimo město se brzdí, zatáčí, stoupá, klesá - a to na dálnici z velké části odpadá.
Vím to z vlastní zkušenosti, také na plyn (a brzdu, to je důležité) moc nešlapu. Výsledkem je na dálkách spotřeba klesající k 6 litrům LPG.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor :-)
TonyOL
Příspěvky: 2
Registrován: 11 pro 2012, 08:50
Bydliště: Olomouc

Re: Spotřeba i30

Příspěvek od TonyOL »

Chtěl bych se připojit k diskusi o spotřebě. Je to asi jediná věc, která mne na mém Hyundai I30 2010, 1.6 CRDI 94kW zklamala. Pohybuju se s dlouhodobým průměrem okolo 6,5-6,7 l. Na tankování kolem 47l neujedu víc jak 700km. Jezdím kombinaci město+dálnice a nepřekračuji 130 na dílnici.
Hyundai I30CW 1,6D 94kW r.v.2010
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20102
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Spotřeba i30

Příspěvek od Axel.Foley »

to TonyOL: být Tebou, spokojený jsem, firemní Fab II 1,2 TSI jezdí v létě s lehkou nohou za 6 l. A je to o dost menší a lehčí auto (a s úsporným motorem, tak ho prezentuje výrobce).

edit: omlouvám se, uniklo mi označení CRDi
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
89majlo96
Moderátor
Příspěvky: 3545
Registrován: 05 úno 2009, 07:58
Bydliště: Topoľčany
Kontaktovat uživatele:

Re: Spotřeba i30

Příspěvek od 89majlo96 »

No ja mam tuto zimu podla PP nizsiu spotrebu v porovnani s inymi zimami, vzdialenosti jazdim stale tie iste (vacsinou len kratke trasy) a teraz mam spotrebu 7,0, asi tak niekedy koncom januara som mal 6,9 a po ine zimy som mal pravidelne 7,4 a mohol som robit co chcem. Mozno to bude tym ze tuto zimu som v aute nekuril a motor sa skor dostaval na prevadzkovu teplotu a mrazy neboli tak vysoke.
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
severtom
***
Příspěvky: 731
Registrován: 21 pro 2010, 11:25

Re: Spotřeba i30

Příspěvek od severtom »

TonyOL: to je myslím reálná hodnota u tak těžkého auta. Za 4 litry jezdí pouze a jedině prastaré motory typu Renault 1.5dCi, 50 kW, rachot a vibrace jako kráva, ale docela jede a nežere. Diesel měl smysl, v době Euro 2, při nízkých tlacích čerpadel a bez filtrů... známí mají dva, jeden natočeno 140 000 a zatím ok, druhý 160 000 a už má nové vstřikovací čerpadlo, nicméně vstřikovače ok, zbytek motoru ok, původní spojka atd.
Vše ostatní na autě je shit, bez výbavy, nulové odhlučnění, nic moc v zatáčkách, brzdy 2x vyměněné, ale na to, jak jsou Kanga vysoká, to fakt nežere víc než 4 na sto (když v tom vezeš 2 lidi a vercajk, ne že máš vzadu naloženou tunu). Špatná zpráva je, že prý jsou tyto motory (1.5 dCi r.v. 2004) choulostivé na spodek, přes 200 000 prý nenatočí všechny.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor :-)
Odpovědět

Zpět na „i30 Motor a převodovka“