Problém se startováním (nejspíš baterie)

1996 - 2002

Moderátoři: Tringi, Moderátoři

Odpovědět
Martiran
Příspěvky: 6
Registrován: 20 lis 2012, 09:54

Problém se startováním (nejspíš baterie)

Příspěvek od Martiran »

Zdravím, zničeho nic mi moje coupe nejde nastartovat - nejde ani jakakoliv elektronika... Zkusil jsem tedy nejprve nabít baterii (zkontroloval jsem hladinku a dolil). Nabíječka však hlasila plně nabito. Po několika hodinách na nabíječce jsem to opět zkusil. Rozhoukal se alarm a rozvítili se kontrolky - při startování auto sotva škitlo a opět vše zhaslo. Poradíte mi prosím jak nejlépa zjistit zda je mrtvá baterka či je problém jinde? Případně poradíte jakou autobaterii zakoupit? Momentálně tam byla ProForce 55Ah (nejspíš 480A) 241x175x175, ale internet mi pro coupe 1G doporučuje uplně jinou. Děkuji za radu.
Reklama
 

petr.s
***
Příspěvky: 632
Registrován: 29 bře 2013, 18:44
Bydliště: ČR

Re: Problém se startováním (nejspíš baterie)

Příspěvek od petr.s »

Myslím, že podle toho co popisuješ, není třeba nic zjišťovat a koupit rovnou jinou baterku. Jaký model to přesně máš, r.výroby, motor, kilowaty?
VW Tiguan Allspace R-line 2,0 TSI 162 kW 7DSG Prodáno
Hyundai ix35 2,0 CRDi 135 kW 4x4 Tricolor Style Satin Amber 5/13 Prodáno
Hyundai ix20 1,4 Tricolor Esential Satin Amber 10/14 Má žena
Škoda Felicia Van Plus
Škoda 1000 MB r.v.65 Prodáno, jsem blb
Martiran
Příspěvky: 6
Registrován: 20 lis 2012, 09:54

Re: Problém se startováním (nejspíš baterie)

Příspěvek od Martiran »

Je to Coupe 2.0 rok 98 | typ: G4GF | 102kW
petr.s
***
Příspěvky: 632
Registrován: 29 bře 2013, 18:44
Bydliště: ČR

Re: Problém se startováním (nejspíš baterie)

Příspěvek od petr.s »

Varta Blue Dynamic 70Ah 630A, obj. číslo: 570 412 063, dxšxv...261x175x220. Samozřejmě to je jen jedna z mnoha možností.
VW Tiguan Allspace R-line 2,0 TSI 162 kW 7DSG Prodáno
Hyundai ix35 2,0 CRDi 135 kW 4x4 Tricolor Style Satin Amber 5/13 Prodáno
Hyundai ix20 1,4 Tricolor Esential Satin Amber 10/14 Má žena
Škoda Felicia Van Plus
Škoda 1000 MB r.v.65 Prodáno, jsem blb
Martiran
Příspěvky: 6
Registrován: 20 lis 2012, 09:54

Re: Problém se startováním (nejspíš baterie)

Příspěvek od Martiran »

Děkuji za rychlou odpověď podívám se tedy co kde mají. Jen se chci ještě optat zda je nějaké rozmezí Ah které tohle auto zvládne, nebo zda je to jedno případně jaký má vliv kapacita na provoz auta... Stačila by třeba i 56Ah 480A?
petr.s
***
Příspěvky: 632
Registrován: 29 bře 2013, 18:44
Bydliště: ČR

Re: Problém se startováním (nejspíš baterie)

Příspěvek od petr.s »

Většina prodejců uvádí pouze 70Ah, našel jsem i jednoho, který nabízí 60 a 65Ah, ale to je jen náhradní varianta. Přiklonil bych se k tomu, co doporučuje většina a neexperimentoval bych.
VW Tiguan Allspace R-line 2,0 TSI 162 kW 7DSG Prodáno
Hyundai ix35 2,0 CRDi 135 kW 4x4 Tricolor Style Satin Amber 5/13 Prodáno
Hyundai ix20 1,4 Tricolor Esential Satin Amber 10/14 Má žena
Škoda Felicia Van Plus
Škoda 1000 MB r.v.65 Prodáno, jsem blb
Martiran
Příspěvky: 6
Registrován: 20 lis 2012, 09:54

Re: Problém se startováním (nejspíš baterie)

Příspěvek od Martiran »

Tak to je mi divné že doposud tam byla 55Ah a doteď to krásně jezdilo a to tam snad byla i od prodejce.
mirekMS
*
Příspěvky: 40
Registrován: 14 čer 2009, 10:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém se startováním (nejspíš baterie)

Příspěvek od mirekMS »

Jasně, patří tam 55 Ah. Baterie s vyšší kapacitou je zbytečná a navíc se mi zdá, že by se tam větší baterka ani nevešla. Pokud tedy v autě nevysedáváte a nepouštíte muziku z nějakého aparátu, co má velkou spotřebu :-)
petr.s
***
Příspěvky: 632
Registrován: 29 bře 2013, 18:44
Bydliště: ČR

Re: Problém se startováním (nejspíš baterie)

Příspěvek od petr.s »

Netvrdím, že tam 55Ah nebude fungovat, ale pokud 9 z 10 prodejců se schodnou na stejné 70Ah baterce, pak je to z nějakého důvodu. Ale každý rozumí něčemu jinému a je možné, že zrovna tito prodejci třeba neví, která bije.... :wink:
VW Tiguan Allspace R-line 2,0 TSI 162 kW 7DSG Prodáno
Hyundai ix35 2,0 CRDi 135 kW 4x4 Tricolor Style Satin Amber 5/13 Prodáno
Hyundai ix20 1,4 Tricolor Esential Satin Amber 10/14 Má žena
Škoda Felicia Van Plus
Škoda 1000 MB r.v.65 Prodáno, jsem blb
Martiran
Příspěvky: 6
Registrován: 20 lis 2012, 09:54

Re: Problém se startováním (nejspíš baterie)

Příspěvek od Martiran »

Děkuji za informace a po rozmluvě v Batery import jsem se rozhodl pro zlatou střední cestu (62Ah). Je to víc než tam bylo a prodejce v tomto obchodě, ač tabulky opravdu doporučují tu 70Ah i velikostně, tak potvrdil, že tato 62Ah by měla určitě stačit a že to ničemu nevadí, jen to nevydrží tolik zapnutých spotřebičů po delší dobu bez běžícího motoru.
Uživatelský avatar
Pecan1987
*
Příspěvky: 24
Registrován: 02 úno 2012, 23:38

Re: Problém se startováním (nejspíš baterie)

Příspěvek od Pecan1987 »

Kapacita baterie je vlastně její výdrž a udává se v Ampérhodinách. Ve tvém případě 62Ah znamená, že by ti plně nabitá baterie měla být schopna dodávat do spotřebiče proud 1A po dobu 62 hodin. Takže logicky - můj názor je, čím větší kapacita je, tím lépe. :)
Žluťásek - Coupé RD 2.0 FX
Uživatelský avatar
jan.skr
**
Příspěvky: 118
Registrován: 04 zář 2011, 18:24
Bydliště: Matka měst a nálad

Re: Problém se startováním (nejspíš baterie)

Příspěvek od jan.skr »

no, do coupe se vejde i 80Ah :mrgreen:
Mazda 323f BA 1.5
ex Coupe 98´ 2.0
ex Accent 98´ 1.3
Odpovědět

Zpět na „COUPE 1G“