ja kdyz jsem na novem accikovi resil plosky na zadnich gumach po nejakych 3000km tak me poslali na test do servisu s kterym maj smlouvu,tam probehl test a vse bylo v poradku-jako nove,tlumice byly v norme,nesouhlasil jsem stim nebot vsichni vime co zpuzobuje plosky na pneu a sel jsem na test na STK,tam namerili hodnoty ktere ukazaly ucinnost nejakych LZ33%;PZ25% coz jsou tlumice v pr....,vratil jsme se do servisu,kam me hyu poslal a pozadoval jsem protokol od merici stolice kdy byla naposled provedena kalibrace toho zarizeni na mereni tlumicu,vyhodili me ze na to nemam narok,takze vysledek je takovy ze to maj domluvene a mereni tam vzdy vyjde.kdyz jsem prisel s protokolem z STK do hyu tak ho vubec nebrali v potaz,oni maj smlouvu s nekym jinym a to je pro ne rozhodujici,pry nejake STK????,asi jsem spadl z visne nebo odkud
na STK musi veskera zarizeni prochazet kalibraci pravidelne,jinak by je zavreli,nevim co by HYU delal kdyby STK na zaklade mereni tlumicu odebrali novemu vozu male OTP,nebot toto je zavada pro kterou to lze odebrat, pokud nefungujou tlumice,jak byto potom resili,koupil jsem si novy vuz tak mi ho dejte do stavu abych mohl jezdti po silnicich,bez OTP jezdit nemohu,jak by se k tomuto staveli,tady by pak mohlo nastat situace kdy by slo po nich pozadovat vraceni penez nebot auto nelze pouzivat bez OTP,jiste by pak prisli na radu pravnici a soudy.zatim spolehaji na to ze nove jdou na STK az po 4 letech,nevim co by delali kdyby i nove auta musely na STK pred prvnim vyjetim na cesty.
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40