Nový člen
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Reklama
Re: Nový člen
Ať slouží a hodně šťastných kilometrů bez nehod !!! 
Re: Nový člen
Dik. To doufam. Predtim jsem jezdil starym Focusem, ale tohle je uplne neco jineho. 1.6 obsah, 88 kw. Jede to pekne, cena byla take vyborna.Skladovy vuz, dealer sel s cenou pekne dolu. Original cena 350 000, dal slevu 42 000.

- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20689
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Nový člen
Krásná cena
Přeji hodně šťastných kilometrů a spokojenosti. Nezapomeň na poznatky, zkušenosti, pocity.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White
Re: Nový člen
vítej,taky přeju jen samou spokojenostbobik 123 píše:Dik. To doufam. Predtim jsem jezdil starym Focusem, ale tohle je uplne neco jineho. 1.6 obsah, 88 kw. Jede to pekne, cena byla take vyborna.Skladovy vuz, dealer sel s cenou pekne dolu. Original cena 350 000, dal slevu 42 000.![]()
![]()
1,6CVVT
moc nás tady není , hodně
takže čekám na další poznatky (spotřeba,trasy)
i30 CW 1,6 CVVT stříbrná metalíza r.v.2013
fiat marea weekend 1,6 benzin
škoda favorit
škoda 105
fiat marea weekend 1,6 benzin
škoda favorit
škoda 105
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový člen
Tiež sa divím, že väčšina siaha po GDi. Relatívne nový motor. Výkon 99 kW oproti 88 kW u ostrieľaného CVVT nie je citeľný, ale cena áno. Príplatok 3.300 eur za GDi je neadekvátny. Síce s lepšou výbavou, ale koľkokrát pre bežného užívateľa nepotrebnou.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: Nový člen
souhlas VLADO1979vlado1979 píše:Tiež sa divím, že väčšina siaha po GDi. Relatívne nový motor. Výkon 99 kW oproti 88 kW u ostrieľaného CVVT nie je citeľný, ale cena áno. Príplatok 3.300 eur za GDi je neadekvátny. Síce s lepšou výbavou, ale koľkokrát pre bežného užívateľa nepotrebnou.
ale když pročítám fórum co se týče spotřeby,tak právě u GDI sou ty hodnoty hodně nízko
oproti CVVT (a i papírově)
koupil sem CVVT právě proto že je to ostřílenej motor
při koupi sem slyšel nebo četl že právě GDI je nový motor a že se neví co od něj čekat
i30 CW 1,6 CVVT stříbrná metalíza r.v.2013
fiat marea weekend 1,6 benzin
škoda favorit
škoda 105
fiat marea weekend 1,6 benzin
škoda favorit
škoda 105
Re: Nový člen
Vlado 1979,môžem ťa sa spýtať prečo si si priplatil za nové auto?Lepšia výbava ,vyšší výkon,to sa neoplatí a viac to stojí !
Inak,čo sa týka GDI.Tak oproti CVVT menej žerie,lepšie ide odspodu a navyše cca.12% nárast výkonu.To sa ozaj nevyplatí !
Inak,čo sa týka GDI.Tak oproti CVVT menej žerie,lepšie ide odspodu a navyše cca.12% nárast výkonu.To sa ozaj nevyplatí !
Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T (2018- 2025) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T (2018- 2025) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Re: Nový člen
Tak najeto 1 010 km a spotřeba dle počítače je 6,7. Na nové auto fakt supr.
A to bydlím v Orlických horách, samý kopec.
