Takže test dopadl následovně. Po zapnutí motoru se dlouho nic nedělo, hadice tvrdla postupně, ale nijak závratně. Nevím přesně jak tvrdá má být, nicméně pokud jsem porovnával tu vrchní a tu spodní, tak byla ta vrchní mnohem tvrdší. Co je ale hlavní, teplota hadice byla při studeném motoru také studená, asi po 5 minutách se začala ohřívat, ale velmi pomalu. Zahřátí hadice do takové úrovně, kdy už byla horká trvalo dalších minimálně 5 minut, ale probíhalo to pozvolně, stejně jako probíhalo ohřívání motoru.
Takže to vypadá na ten termostat

.
Dále jsem kontrolovat i tu spodní, ta byla neustále ledová.
Každopádně potvrď raději, jestli je to opravdu termostat. Přemýšlím ovšem i o výměně té pumpy, mám najeto přibližně 200 000 a zatím měněna nebyla. Ještě se akorát zeptám, jestli to lze vyměnit doma nebo raději do servisu. I tak díky moc.