PS: předchozí diesel auto sem měl bez dpf a s bufíkem na rychlé zahřátí motoru (voda, webasto) - motor nikterak netrpěl...

Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Kontrolka vpalovania nie je, len plného filtra. Podstatné je aby sa filter pravidelne vypálil, inak sa môže samovypáliť, alebo vypáliť nekontrolovane, čo môže porušiť jeho štruktúru a je v kýbli.PALI-PALI píše:BTW - maju ix20 kontrolku vypalovania DPF? Alebo plneho filtra? Resp. - ako casto vypalujes?
Když diesel není na pošusty po městě, tak čím budeš rozvážet chleba, balíky a dělat servis čehokoliv?frawd píše:Tož diesel uź nie je na krátke strkanice po meste. Aj bez DPF nebol, ale prežil to. Ja chodím denne do práce cca 30km tam, 30 km nazad, prevažne diaľnica alebo okresky a cez víkend dlhšie trasy. Sem-tam strkanica na nákup. V takomto prípade DPF už kurvítkom nie je.
Tak načo to kupuješ, keď sa toho tak bojíš? Kúp si elektromobil, benzín, LPG, bicykel. Ja som za to, aby v diesloch bol DPF, nechcem dýchať ten odpad keď nemusím. Vždy smradíš ostatným a nie sebe.Franta H1 píše:Když diesel není na pošusty po městě, tak čím budeš rozvážet chleba, balíky a dělat servis čehokoliv?
Všude máš dnes DBF, spojku s dvouhmoťákem, turbo, dráty v el. instalaci auta už taky slabší být nemůžou a vše je spotřebák. Připadá mi to jako zakazovat žárovky a už se vidím jak budu vysávat s vysavačem s 900Watty
nikdy sem to nepotřeboval, ale už vidím ten obrovský výběr dodávek se zážehovým motoremfrawd píše:Tak načo to kupuješ, keď sa toho tak bojíš? Kúp si elektromobil, benzín, LPG, bicykel. Ja som za to, aby v diesloch bol DPF, nechcem dýchať ten odpad keď nemusím. Vždy smradíš ostatným a nie sebe.Franta H1 píše:Když diesel není na pošusty po městě, tak čím budeš rozvážet chleba, balíky a dělat servis čehokoliv?
Všude máš dnes DBF, spojku s dvouhmoťákem, turbo, dráty v el. instalaci auta už taky slabší být nemůžou a vše je spotřebák. Připadá mi to jako zakazovat žárovky a už se vidím jak budu vysávat s vysavačem s 900Watty
tak to teda nejak nemozem pobrat...preco "mensie sadze" ??? za to, ze CR jemnejsie rozprasuje??? ak ano, daj link na hodnovernu studiu,ze je to tak.PALI-PALI píše:stary diesel nepotrebuje DPF - vylucene sadze su velke = telo ich vyluci.
Moderne sadze modernych CR deselov su drobne - v plucach ostavaju (ako azbest).
Samozrejme, dovodom, preco sa pouziva CR techologia su EU predpisy.. Pre EU predpisy vyrobcovia presli na CR - ked sa neskor zistilo, ze dym z toho je skodlivejsi ako predosle sadze - preslo sa na DPF.
= 0)
Ako ich vylúči? Po smrti? Baníci asi tiež dýchajú jemné čiastočky, keď majú problém s plúcami.PALI-PALI píše:stary diesel nepotrebuje DPF - vylucene sadze su velke = telo ich vyluci.
Kde je dopyt, tam je ponuka.FISHkaa píše:nikdy sem to nepotřeboval, ale už vidím ten obrovský výběr dodávek se zážehovým motorem
Pretože sa filter nečistí tak, že sa otoči a prefúkne, ale usadené častice sa spália na CO2 a H2O.Skyline píše:ano je to tak CR má mnohem jemnější kapičky a ty zůstávají v plicních sklípcích. Starší nafťáky měli saze větší a tudíž tento problém nebyl. Jen je fajn když auto začne čistit filtr někde ve městě, to je pak ten smysl kde?
zas bych tomu tak nevěřil, v návodu se píše, že při funkci může kouřit (rozumím tomu tak, že je vidět dým)frawd píše: Pretože sa filter nečistí tak, že sa otoči a prefúkne, ale usadené častice sa spália na CO2 a H2O.
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |