Pálící se spojka
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
-
- *
- Příspěvky: 85
- Registrován: 12 dub 2013, 22:44
Re: Pálící se spojka
Kolega měl zapůjčeného Ceeda 1.4 a spojka mu údajně smrděla taky. Ne každej jezdí po okreskách od baráku do Tesca a zpět, někdo se třebas denně pohybuje ve větším městě v dopravní špičce, v koloně, na namrzlých kostkách a tak. Ostatně, znáte pánové třeba tuhle cestu? Ty stojící auta v kopci jsou tam celkem běžný, stejně jako citelné aroma spojek okolních vozidel.
Jinak jsem vyloženě uchvácen tím, že jsou na tomto fóru tací, co objeli 50x dokola zeměkouli a umí jezdit i bez spojky. Gratulace
Jinak jsem vyloženě uchvácen tím, že jsou na tomto fóru tací, co objeli 50x dokola zeměkouli a umí jezdit i bez spojky. Gratulace
- Reklama
Re: Pálící se spojka
Stal jsem tam snad 1000x, ale asi asi s vytazenym okynkem.
Pochopim, ze se spojka pali, kdyz se moc dlouho drzi v poloze zaberu (napr. pri rozjezdu s vlekem, kdy proces rozjeti trva dele), ale aby se to delo pri beznym rezime mi do hlavy nejde.
Osobne se snazim v maximalne kratky dobe spojky pedal pustit a nodu dat na odkladaci prostor, treba je to muj klic k uspechu
Pochopim, ze se spojka pali, kdyz se moc dlouho drzi v poloze zaberu (napr. pri rozjezdu s vlekem, kdy proces rozjeti trva dele), ale aby se to delo pri beznym rezime mi do hlavy nejde.
Osobne se snazim v maximalne kratky dobe spojky pedal pustit a nodu dat na odkladaci prostor, treba je to muj klic k uspechu
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Pálící se spojka
kentanjack: když to řekneme tak nějak zjednodušeně, tak spojka je tam vlastně jenom na rozjezd, při troše umu a štěstí (při nové převodovce - synchronech i ten um se nemusí dostavit) zbytek lze i bez spojky, a i ten rozjezd jsem za své řidičské kariéry byl nucen už oželet, když mi na LIAZce odešla spojková pumpa a já musel ještě ten den 8x do pískovny pro kačírek, prostě chcípneš motor, zařadíš za jedna (za dvě) vezmeš za klíček ... a pak se trochu modlíš, abys tuhle proceduru musel za štreku opakovat co nejméněkrát
to hard : tvůj klíč k úspěchu je věřím stejný i u všech z nás. Taky jsem již najezdil stovky tisíc Km a jak jsem už psal, nějak mě u přešlo skoro všechno nadšení, už jenom z toho bodu A do toho bodu B ... to že jsem byl např. zvyklý, že mi ŘJ při pouštění spojky a poklesu otáček motoru sama přidá a já skoro nemusím přidávat tak u to bezpečně zdechne, je tudíž nutno přidat plynu více a jelikož nemá pedál valný odpor, tak přidáš trochu víc a smrad je na cestě, za 20k km mi to zasmrdělo tak 10x, ženě bezpečně každej druhej rozjezd do kopce, ukázkově odjezd z globusu černý most na křižovatce v HornoPorno, ale věřím jí, určitě to ještě vypiluje jde o to, jak dlouho to ta spojka vydrží
to hard : tvůj klíč k úspěchu je věřím stejný i u všech z nás. Taky jsem již najezdil stovky tisíc Km a jak jsem už psal, nějak mě u přešlo skoro všechno nadšení, už jenom z toho bodu A do toho bodu B ... to že jsem byl např. zvyklý, že mi ŘJ při pouštění spojky a poklesu otáček motoru sama přidá a já skoro nemusím přidávat tak u to bezpečně zdechne, je tudíž nutno přidat plynu více a jelikož nemá pedál valný odpor, tak přidáš trochu víc a smrad je na cestě, za 20k km mi to zasmrdělo tak 10x, ženě bezpečně každej druhej rozjezd do kopce, ukázkově odjezd z globusu černý most na křižovatce v HornoPorno, ale věřím jí, určitě to ještě vypiluje jde o to, jak dlouho to ta spojka vydrží
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Pálící se spojka
Neboj, taky vím k čemu slouží opěrka na levým předním podběhu ale u to k úspěchu nevedeHardcam píše:Stal jsem tam snad 1000x, ale asi asi s vytazenym okynkem.
Pochopim, ze se spojka pali, kdyz se moc dlouho drzi v poloze zaberu (napr. pri rozjezdu s vlekem, kdy proces rozjeti trva dele), ale aby se to delo pri beznym rezime mi do hlavy nejde.
Osobne se snazim v maximalne kratky dobe spojky pedal pustit a nodu dat na odkladaci prostor, treba je to muj klic k uspechu
aktuálně:
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Re: Pálící se spojka
Není třeba být uchvácen, stačí umět říditkentanjack píše:
Jinak jsem vyloženě uchvácen tím, že jsou na tomto fóru tací, co objeli 50x dokola zeměkouli a umí jezdit i bez spojky. Gratulace
Opravdu se bez spojky dá řadit - zejména u převodovek, které jsou na to připraveny -na takové V3S (když to umíš) tak spojku opravdu potřebuješ jen k rozjezdu - a prozradím ti ještě jednu informaci - bez spojky se dá zařadit rychleji než s ní
aktuálně:
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Re: Pálící se spojka
Ke spojce se každý chová tak,jak umí ! Kdo umí,ten umí ! Kdo neumí ten čumí
Pro někoho bude novinka,že se dá spojka "šlapat" i dvakrát,u starých převodovek bez synchronu nutnost ! Ale zničit spojku olšovýma nohama ,žádný problém !
Čímž nechci říci,že se nemůže porouchat třeba vinou materiálu
Pro někoho bude novinka,že se dá spojka "šlapat" i dvakrát,u starých převodovek bez synchronu nutnost ! Ale zničit spojku olšovýma nohama ,žádný problém !
Čímž nechci říci,že se nemůže porouchat třeba vinou materiálu
Hyundai i30 1,6i Trikolor Komfort Agua blue met.2013
Re: Pálící se spojka
víš ogyne, ale tady asi doopravdy jde jen a pouze o ten použitej materiál, máš li "olšový nohy" tak na to holt smrdí (třeba je to schválně aby ti fabrika dala najevo že děláš něco špatně) ale na jiných autech to prostě klouzne a nesmrdí, proto jsem psal, že když botou "roznejtuješ" hovno, tak to taky smrdí intenzivněji
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Pálící se spojka
To samozrejme muze, jen mi to k dost nesedi, duvody mam takove:
a) dodavam spojky, ale mnohem vic jich dodavam na jakoukoliv jinou znacku, u Hyu minimalne, sotva parakrat do roka, kdy je ale spis na vine lozisko, diky kteremu se majitel rozhodne menit komplet, kdyz uz se to rozebira
b) zkusenost z aut v rodine a strycove firme, kde muzeme hovorit o desitkach kusu, zatimco se spojka menila jen na voze, ktery tahal lod a na voze, kde odeslo lozisko. Tyto vozy se prodavaji az s najezdem obvykle prevysujicim 200tkm, vyjimkou nejsou vozy atakujici 500tkm (to je tusim starsi Matrix).
c) spojky do prvovyroby dodavaji kvalitni vyrobci (napr. LuK), to je samo o sobe velmi dobrou vizitkou a jistou zarukou vydrze
Proto neverim tomu, ze se spojka jen tak sama pali. Rad bych si takovy auto nekdy na den pujcil, abych se o tom presvedcil, dodnes jsem takovou cest nemel a nevericiho Tomase tak nikdo nepresvedcil
a) dodavam spojky, ale mnohem vic jich dodavam na jakoukoliv jinou znacku, u Hyu minimalne, sotva parakrat do roka, kdy je ale spis na vine lozisko, diky kteremu se majitel rozhodne menit komplet, kdyz uz se to rozebira
b) zkusenost z aut v rodine a strycove firme, kde muzeme hovorit o desitkach kusu, zatimco se spojka menila jen na voze, ktery tahal lod a na voze, kde odeslo lozisko. Tyto vozy se prodavaji az s najezdem obvykle prevysujicim 200tkm, vyjimkou nejsou vozy atakujici 500tkm (to je tusim starsi Matrix).
c) spojky do prvovyroby dodavaji kvalitni vyrobci (napr. LuK), to je samo o sobe velmi dobrou vizitkou a jistou zarukou vydrze
Proto neverim tomu, ze se spojka jen tak sama pali. Rad bych si takovy auto nekdy na den pujcil, abych se o tom presvedcil, dodnes jsem takovou cest nemel a nevericiho Tomase tak nikdo nepresvedcil
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Pálící se spojka
hm, asi mi "zvolšověly" vmmv píše:víš ogyne, ale tady asi doopravdy jde jen a pouze o ten použitej materiál, máš li "olšový nohy" tak na to holt smrdí (třeba je to schválně aby ti fabrika dala najevo že děláš něco špatně) ale na jiných autech to prostě klouzne a nesmrdí, proto jsem psal, že když botou "roznejtuješ" hovno, tak to taky smrdí intenzivněji
aktuálně:
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Re: Pálící se spojka
no asi bych toto téma ukončil dřív než se tu rozpoutá "flame" a to konstatováním, že smrdící spojka je "vlastnost"
aktuálně:
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Re: Pálící se spojka
no jistě je to "vlastnost" a ještě by chtělo předjímat co ti na to řekne servis, totiž : pane, jste první komu se to stalo , to slyšíme poprvé
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Pálící se spojka
Palici spojka urcite neni vlastnost u , korejce mame v cele rodine uz cca 20 let. Krome jednoho kousku to byly a jsou vsechno drzaci a spojka nikdy nesmrdela ( krome zasadni chyby mezi pedalem a volantem ).
Drzim se toho co me ucil deda, jenz nalital pres 5mil. km na osobacich, takze necim ty rady podlozene opravdu mel Na spojce se proste stoji naproste minimum casu a toho se drzim. Na Lantre J1 mi odesla ve 220tkm ( byl jsem 3-ti majitel, spojka byla puvodni a ja s ni najel 100tkm). Na Elantre mi odesla ve 160tkm ( byl jsem 2 majitel a predtim fungovala jako firemni u sklenaru a tahala karu se sklem - mela narok, na i30 co mam ted - nesmrdela ani jednou ( najeto 37.000km a v Brne se drncat v zacpe je standart nez vyjimka ).
Nejvetsi zkusenost se spojkou mam jeste z Lantry, ve 2 rano mi u Pelhrimova po vyrazeni v obci spadnul spojkovy pedal na podlahu a bolo po srande. Neslo nic. Jel jsem z CB do Brna, takze v tuhle hodinu nekoho shanet nebyl uplne dobry napad. Nu napadlo me zkusit tam dat rychlost s vypnutym motorem, proslapnout pedal skoro do motoru, nastartovat a zkusit se rozjet Proslo to - s 1.5-kou jsem se rozjel na 5-ku na cca 500metrove rovince Dojel do Brna bez prerazeni az pred barak ( nastesti toho takhle casne rano moc nejelo ). Ale maximlani vykon prisel na ceste zpatky ( Brno - Ceske Budejovice na 2 prerazeni ) Vyjizdel jsem v 1 rano z Brna, u baraku nahodil 5-ku a vyrazil, na exitu 91 vypnul motor, nahodil 2-ku a vyjel kopecek, pak opet za 5 a az pred branu meho domovskeho servisu v CB. Nu zazitek, ale klanim se, ze ta stara 1.5-ka to dala
Drzim se toho co me ucil deda, jenz nalital pres 5mil. km na osobacich, takze necim ty rady podlozene opravdu mel Na spojce se proste stoji naproste minimum casu a toho se drzim. Na Lantre J1 mi odesla ve 220tkm ( byl jsem 3-ti majitel, spojka byla puvodni a ja s ni najel 100tkm). Na Elantre mi odesla ve 160tkm ( byl jsem 2 majitel a predtim fungovala jako firemni u sklenaru a tahala karu se sklem - mela narok, na i30 co mam ted - nesmrdela ani jednou ( najeto 37.000km a v Brne se drncat v zacpe je standart nez vyjimka ).
Nejvetsi zkusenost se spojkou mam jeste z Lantry, ve 2 rano mi u Pelhrimova po vyrazeni v obci spadnul spojkovy pedal na podlahu a bolo po srande. Neslo nic. Jel jsem z CB do Brna, takze v tuhle hodinu nekoho shanet nebyl uplne dobry napad. Nu napadlo me zkusit tam dat rychlost s vypnutym motorem, proslapnout pedal skoro do motoru, nastartovat a zkusit se rozjet Proslo to - s 1.5-kou jsem se rozjel na 5-ku na cca 500metrove rovince Dojel do Brna bez prerazeni az pred barak ( nastesti toho takhle casne rano moc nejelo ). Ale maximlani vykon prisel na ceste zpatky ( Brno - Ceske Budejovice na 2 prerazeni ) Vyjizdel jsem v 1 rano z Brna, u baraku nahodil 5-ku a vyrazil, na exitu 91 vypnul motor, nahodil 2-ku a vyjel kopecek, pak opet za 5 a az pred branu meho domovskeho servisu v CB. Nu zazitek, ale klanim se, ze ta stara 1.5-ka to dala
Hyundai i30CW 1.6GDi, 99kW, 2016 "Kraken"
MG ZS 180 2,5 V6, 130kW, 2003 "Cipajz"
Čo bolo to bolo:
Hyundai i30 II 2012 1.6 CRDi
Hyundai Elantra 1.6 GL
Rover 25 2.0 iDT
Hyundai Lantra 1.5
Škoda 105S
MG ZS 180 2,5 V6, 130kW, 2003 "Cipajz"
Čo bolo to bolo:
Hyundai i30 II 2012 1.6 CRDi
Hyundai Elantra 1.6 GL
Rover 25 2.0 iDT
Hyundai Lantra 1.5
Škoda 105S
Re: Pálící se spojka
Jasně, přiznávám, že chyba je ve mně - jinak by asi tahle diskuze neskončilaMeggie007 píše:Palici spojka urcite neni vlastnost u , korejce mame v cele rodine uz cca 20 let. Krome jednoho kousku to byly a jsou vsechno drzaci a spojka nikdy nesmrdela ( krome zasadni chyby mezi pedalem a volantem ).
Drzim se toho co me ucil deda, jenz nalital pres 5mil. km na osobacich, takze necim ty rady podlozene opravdu mel Na spojce se proste stoji naproste minimum casu a toho se drzim. Na Lantre J1 mi odesla ve 220tkm ( byl jsem 3-ti majitel, spojka byla puvodni a ja s ni najel 100tkm). Na Elantre mi odesla ve 160tkm ( byl jsem 2 majitel a predtim fungovala jako firemni u sklenaru a tahala karu se sklem - mela narok, na i30 co mam ted - nesmrdela ani jednou ( najeto 37.000km a v Brne se drncat v zacpe je standart nez vyjimka ).
Nejvetsi zkusenost se spojkou mam jeste z Lantry, ve 2 rano mi u Pelhrimova po vyrazeni v obci spadnul spojkovy pedal na podlahu a bolo po srande. Neslo nic. Jel jsem z CB do Brna, takze v tuhle hodinu nekoho shanet nebyl uplne dobry napad. Nu napadlo me zkusit tam dat rychlost s vypnutym motorem, proslapnout pedal skoro do motoru, nastartovat a zkusit se rozjet Proslo to - s 1.5-kou jsem se rozjel na 5-ku na cca 500metrove rovince Dojel do Brna bez prerazeni az pred barak ( nastesti toho takhle casne rano moc nejelo ). Ale maximlani vykon prisel na ceste zpatky ( Brno - Ceske Budejovice na 2 prerazeni ) Vyjizdel jsem v 1 rano z Brna, u baraku nahodil 5-ku a vyrazil, na exitu 91 vypnul motor, nahodil 2-ku a vyjel kopecek, pak opet za 5 a az pred branu meho domovskeho servisu v CB. Nu zazitek, ale klanim se, ze ta stara 1.5-ka to dala
No, ale jinak tě toho děda moc nenaučil, když neumíš řadit bez spojky
aktuálně:
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Re: Pálící se spojka
Nemyslel jsem, ze neumis radit, ale ze je to divne. Treba blbej kousek, stat se to klidne muze.
Kazdopadne drzim pesti at se to srovna a nesmrdi!
Jinak - radit bez spojky - nejsu prase Pouze v naprostem extremu
Kazdopadne drzim pesti at se to srovna a nesmrdi!
Jinak - radit bez spojky - nejsu prase Pouze v naprostem extremu
Hyundai i30CW 1.6GDi, 99kW, 2016 "Kraken"
MG ZS 180 2,5 V6, 130kW, 2003 "Cipajz"
Čo bolo to bolo:
Hyundai i30 II 2012 1.6 CRDi
Hyundai Elantra 1.6 GL
Rover 25 2.0 iDT
Hyundai Lantra 1.5
Škoda 105S
MG ZS 180 2,5 V6, 130kW, 2003 "Cipajz"
Čo bolo to bolo:
Hyundai i30 II 2012 1.6 CRDi
Hyundai Elantra 1.6 GL
Rover 25 2.0 iDT
Hyundai Lantra 1.5
Škoda 105S
Re: Pálící se spojka
Právě proto, že se mi to zdálo divné, jsem založil toto vlákno. Ale zatím jsem se jen dozvěděl, že jsem "lama", mám volšový nohy, levou stále držím na spojce, chyba je mezi volantem a pedály a další "moudra", která přispěla zásadním způsobem k řešení situaceMeggie007 píše:Nemyslel jsem, ze neumis radit, ale ze je to divne. Treba blbej kousek, stat se to klidne muze.
Kazdopadne drzim pesti at se to srovna a nesmrdi!
Jinak - radit bez spojky - nejsu prase Pouze v naprostem extremu
P.S.: jízda s nefunkční spojkou přeci extrém je
aktuálně:
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L