S názorem Vildy na motor 1,6CVVT naprosto souhlasím.Velice povedený,na údržbu nenáročný a točivý motor.Co bych chtěl ale naprosto vypíchnout,jako věc z které jsem doslova nadšený,je skvěle na krátko poskládaná převodovka
 
   .Řazení jde zlehka,přesně a právě díky krátké převodovce,dostává auto křídla
 .Řazení jde zlehka,přesně a právě díky krátké převodovce,dostává auto křídla  
   .Na druhou stranu---tahle kombinace motoru a převodovky,není určitě pro šetřílky.Při svižné jízdě,má větší spotřebu,než Tiburon
 .Na druhou stranu---tahle kombinace motoru a převodovky,není určitě pro šetřílky.Při svižné jízdě,má větší spotřebu,než Tiburon  
   .A při snaze o úspornou,je také na úrovni
 .A při snaze o úspornou,je také na úrovni   (bez přehánění) .Zajímalo by mě,zda je převodovka poskládaná stejně u Kii/
(bez přehánění) .Zajímalo by mě,zda je převodovka poskládaná stejně u Kii/  .Musíme to s Vildou porovnat.Ještě se vrátím k převodovce.To je pro mě největší bolest současných aut.Dlouuuhé,těžké převody jsou rajskou hudbou pro lidi hlídající spotřebu(a těch bude určitě větší množství,než těch,co se rádi "projedou",takže automobilky chápu-zvlášť v téhle třídě aut).
 .Musíme to s Vildou porovnat.Ještě se vrátím k převodovce.To je pro mě největší bolest současných aut.Dlouuuhé,těžké převody jsou rajskou hudbou pro lidi hlídající spotřebu(a těch bude určitě větší množství,než těch,co se rádi "projedou",takže automobilky chápu-zvlášť v téhle třídě aut).Trochu odbočím-když porovnávám Velostra s 1,6GDI(papírově 103kw)-tak z něho jsem vždy vylézal naštvaný a vytočený do ruda
 .Líná
 .Líná  
  ,neduživá mrcha,u které jsem měl kolikrát chuť vystoupit a pomoci jí.Jízdní vlastnosti také nic moc.Vzhledově celkem pěkné auto,s velice pěkným vnitřkem a řešením,místy mizerným zpracováním,ale hlavně se svinskou převodovkou.Takže díky
  ,neduživá mrcha,u které jsem měl kolikrát chuť vystoupit a pomoci jí.Jízdní vlastnosti také nic moc.Vzhledově celkem pěkné auto,s velice pěkným vnitřkem a řešením,místy mizerným zpracováním,ale hlavně se svinskou převodovkou.Takže díky   /Kii za převodovku v A:/Riu.
 /Kii za převodovku v A:/Riu. Spolehlivost-zatím 100%(auto má teď najeto +-58000km).Výbava je na tuhle třídu více než dobrá-všechna okna v el.,automatická klima,auto plné airbagů až dozadu
 ,mlhovky,imobilizér,dálkáč,zamyk.zpátečky....
 ,mlhovky,imobilizér,dálkáč,zamyk.zpátečky....Je ale věc,která mě zrovna nenadchla.Sedadla.Jsou to tvrdá,rovná prkýnka,bez většího tvarování-opory v zatáčkách(nepředstavuji si závodní sedačky,ale trochu tvarování by určitě zasloužila).
Auto jsem kupoval především pro manželku a dceru(řidičku začátečnici),ale i já se s ním velice rád povozím.Velký kufr jsme nikdy nepotřebovali a právě i vzhledem k dceři,jsem zvolil tohle auto.Krátké,hodně prosklené-dobře se s ním parkuje.Vysoký posaz,takže je vidět přední okraj auta i bok(blatníky)-což si moje holky pochvalují(já si vždy připadám,že lezu do kombajnu
 -vypadá to přehnaně,ale v
-vypadá to přehnaně,ale v   člověk sedí pomalu na zemi,nízko za motorem a není vidět ani kousek okraje auta-chce to jen odhad).
  člověk sedí pomalu na zemi,nízko za motorem a není vidět ani kousek okraje auta-chce to jen odhad).Na závěr bych chtěl zmínit,že jsem si myslel,že
 ke Kii přistupuje jako VW ke škodovce.Hlavní firma dostane to nejlepší a ostatní jen to,aby nebyli stejně dobří nebo lepší.Podle toho,jak jsem se začal o Kiu zajímat,tak mě to jen potvrdilo,že rozdělení na levnou a lepší značku u
  ke Kii přistupuje jako VW ke škodovce.Hlavní firma dostane to nejlepší a ostatní jen to,aby nebyli stejně dobří nebo lepší.Podle toho,jak jsem se začal o Kiu zajímat,tak mě to jen potvrdilo,že rozdělení na levnou a lepší značku u   /Kii neplatí-každý dělá stejnou kategorii aut po svém-od vzhledu,až po techniku(díky bratrovi,jsme měli doma na vyzkoušení Kiu GT 1,6TGDI a musím uznat,že to auto se sakra povedlo po všech stránkách
 /Kii neplatí-každý dělá stejnou kategorii aut po svém-od vzhledu,až po techniku(díky bratrovi,jsme měli doma na vyzkoušení Kiu GT 1,6TGDI a musím uznat,že to auto se sakra povedlo po všech stránkách  ,včetně provedení vnitřku,LCD palubní desky,sedadel....,bratr má služebního Ceeda,přivezl i Magentis,Optimu-také jedno z velice povedených aut).
 ,včetně provedení vnitřku,LCD palubní desky,sedadel....,bratr má služebního Ceeda,přivezl i Magentis,Optimu-také jedno z velice povedených aut).Myslím,že do automobilové krize(2008-2009),byla evidentní snaha vyrábět co nejlepší,nejspolehlivější auta.Potom začali automob.šetřit,kde se dalo,aby stlačili cenu a aby se auta začala znovu prodávat.Proto ta spolehlivost a dobré hodnocení předkrizových Accentů,Getzů,
 ,Santa Fe ..Dnes všichni koumají,jak každý díl vyrobit co nejlaciněji.Důsledky jsou vidět i v sekcích současných aut,zdejšího fóra.
,Santa Fe ..Dnes všichni koumají,jak každý díl vyrobit co nejlaciněji.Důsledky jsou vidět i v sekcích současných aut,zdejšího fóra. 


 Naskenovat a vyvěsit zde
  Naskenovat a vyvěsit zde   Děkujeme
  Děkujeme ....asi neví, co je pro nás důležitý - každopádně ta cena kompletu s hřídelem volantu, která tam není vidět celá, je 28 000,-
....asi neví, co je pro nás důležitý - každopádně ta cena kompletu s hřídelem volantu, která tam není vidět celá, je 28 000,-










](./images/smilies/eusa_wall.gif) je vidět, jaký tam maj pánové starosti..
  je vidět, jaký tam maj pánové starosti..