Zkušenosti s provozem

Moderátoři: frawd, Moderátoři

Odpovědět
mmv
*****
Příspěvky: 1702
Registrován: 06 kvě 2012, 22:50
Bydliště: skoro Praha

Re: Zkušenosti s provozem

Příspěvek od mmv »

tak tak, je třeba jezdit v Německu, tam se to tolik nešpiní :-)
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Reklama
 

Uživatelský avatar
airwaves
****
Příspěvky: 1053
Registrován: 30 pro 2010, 08:21
Bydliště: Vysočina

Re: Zkušenosti s provozem

Příspěvek od airwaves »

Až vám budou v servisu nutit výměnu palivového filtru, tak jeho životnost je 200.000km. Dnes jsem to zjistil u výrobce filtrů mann filter
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
mikodim
****
Příspěvky: 1350
Registrován: 02 lis 2013, 11:37

Re: Zkušenosti s provozem

Příspěvek od mikodim »

Oleje,filtre a palivo su veci na ktorých sa neoplatí šetriť.. a hlavne nie na naftovom filtri. Životnosť može mať aj 300tis km, prakticky aj doživotne , ale funkčnosť - určite nie. Znečistený palivový filter kladie palivu odpor = znižuje výkon, zvyšuje spotrebu atď. Teda tých pár ušetrených peňazí za to nestojí..
Accent 1.5CRDi,81kW ,2007
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
mmv
*****
Příspěvky: 1702
Registrován: 06 kvě 2012, 22:50
Bydliště: skoro Praha

Re: Zkušenosti s provozem

Příspěvek od mmv »

on asi airwaves zapomněl že taky někteří si koupěj dobrovolně chrochtáka a pak tam lejou to co zemědělec "ušetřil" na forštrichtu , ale třeba já mám ten nejčistší benzín v nádrži a tak doopravdu nevím, proč by mě měl technik říct " máte 2 roky, musíme vyměnit palivový filtr ;-)
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11579
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: Zkušenosti s provozem

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Tak nejčistší benzín Ti závidím. Já bohužel musím u pump kupovat benzín řiznutej biosračkou. A i když jezdím každý den a k oddělování biosračky od benzínu tudíž téměř nedochází a benzín mi ani nestíhá vodnatět, tak po dvou letech bývá i filtr u benzínových aut pěknej humáč ](*,) . Bravo EU.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
mmv
*****
Příspěvky: 1702
Registrován: 06 kvě 2012, 22:50
Bydliště: skoro Praha

Re: Zkušenosti s provozem

Příspěvek od mmv »

:shock: no tak v tomto kontextu asi nejčistější nebude, ale bylo to myšleno, tak, že těch 120 litrů co jsem tam kdy nalil, musí být za těch 25000 Km přes ten filtr tak dokonale přefiltrovanejch, že musí být nejčistší ;-)
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11579
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: Zkušenosti s provozem

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Sorry, nepochopil jsem to úplně přesně :wink: .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
airwaves
****
Příspěvky: 1053
Registrován: 30 pro 2010, 08:21
Bydliště: Vysočina

Re: Zkušenosti s provozem

Příspěvek od airwaves »

Benzín říznutej biosaračkou je jako co? To si mám představit něco jako jablečnej mošt, nebo nějakej odpad z drůbežárny? To jako líh s benzínem po roce ztuhne jako solvina?
Mě vždycky radil prodejce Stihl hlavně na podzim vyjeď všechno z nádrže, ty biosračky ti rozleptal celej karbec, gumy a já nevím co ještě. Tak jsem to několik let praktikoval. Každý jaro jsem strunovku na čerstvej benzín nemohl nastartovat, nesl ji do jeho servisu a platil plus minu 3 kila za vyčištění a seřízení protože ty benzíny pane to je hrůza! Pak mě to došlo a nechávám benzín v nádrži. Jak strunovku na podzim odložím, tak na druhé škubnutí na jaře chytne a seče 100%. Od té doby jsem v servisu nebyl. Špatné plyny, špatné benzíny, špatné nafty!
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7953
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti s provozem

Příspěvek od Mexican »

airwaves píše:Až vám budou v servisu nutit výměnu palivového filtru, tak jeho životnost je 200.000km. Dnes jsem to zjistil u výrobce filtrů mann filter

to je vyrok typu "rozvodova retaz sa nemusi menit" .. asi sa nemusi a asi je ta zivotnost 200 000km. U accentu to Hyundai doporucuje menit po 60 000km. u CRDi dokonca kazdych 30 000km. pozeral som sa do faktur, vzdy to bolo za 1000kc vratane vymeny. To na 30 000km nie su az tak hrozive naklady. Podobne ako vzduchac, treba to menit radsej castejsie a auto sa v konecnom dosledku vzdy len odvdaci :-)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
PALI-PALI
**
Příspěvky: 191
Registrován: 09 říj 2013, 17:27

Re: Zkušenosti s provozem

Příspěvek od PALI-PALI »

na priamovstrekovom motore (typicky nafta, ale uz aj nove turbobenziny) - by som vo vlastnom zaujem menil palivovy filter max po 30tkm.
A samozrejme - ziadne sracky do nadrze.

na atmo benzine je imho vymena palivoveho filtra menej dolezita a menej riskantne je ho nemenit. Mal som uz benzinovy atmo motor, ktory palivovy filter nemal vobec. 8-[
ix20, 1,4b, 2013
mmv
*****
Příspěvky: 1702
Registrován: 06 kvě 2012, 22:50
Bydliště: skoro Praha

Re: Zkušenosti s provozem

Příspěvek od mmv »

no tak to se mi ulevilo, benzínovej filtr měnit fakt nehodlám, mám "na něm najeto" 1000Km a to mi připadá fakt málo, jde o to jak to zaonačit, když na tebe v servisu vytáhnout předpis od výrobce a tam bude napsáno X Y kilometrů a dva roky :-k :-k :-k

p.s. škoda že airwaves už nemá v popisu co že to má za auto, třeba by se mu to pak mohlo i odpustit, že to nechce měnit
:wink: :wink: :wink:

ještě jedno auto s podobným motorem (totiž MPI) mám doma a filtr tam je už 310000 Km :-)
tak a teď do mně, ;-) jo a ještě bych dodal, že na to druhé MPI co mám doma ten filtr stojí 60,-Kč a ani tak ho měnit nehodlám ;-)
to si radši za 1000,-Kč udělám 2 kila tataráku ;-)
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Uživatelský avatar
airwaves
****
Příspěvky: 1053
Registrován: 30 pro 2010, 08:21
Bydliště: Vysočina

Re: Zkušenosti s provozem

Příspěvek od airwaves »

Tak ten tatarák bych si dal! To bude luxus!!!
Já jen že jsem zjistil přímo od výrobce mann humel, od kamaráda co tam dělá, že životnost toho našeho benzínového filtru je nejméně 200.000km. Nic víc nic míň. Nevkládejte mi do otvoru rozvodový řetězy, filtry vzduchu a nebo nafty. Pak se dostanem k zimním gumám a mrtvejm dětem na zadních sedadlech. :mrgreen: Jo a ten for znáte? Jak se na povinnejch zimních gumách snížila nehodovost a proto se zdražilo pojištění vozidel??? Ten je dobrej co =D> =D> =D>
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
JirN
**
Příspěvky: 213
Registrován: 07 led 2013, 14:51

Re: Zkušenosti s provozem

Příspěvek od JirN »

Dalsi nechtena "zkusenost z provozu":
Vyrez.jpg
Vyrez.jpg (120.65 KiB) Zobrazeno 1966 x
Nekdo v okruhu cca 500m uplne stejnym zpusobem vypacil predni trojuhelnikove okenko u spolujezdce na ctyrech autach. V ostatnych posmatral z okenka, co nasel, vzal, ja tam nikde nic nemam, ani v supliku, tj. nic nevzal, jenom udelal skodu :twisted: I vypacene okenko nechal "neposkozene", pekne polozene vedle auta.
Ale "potesili" me dve veci:
1) to bocni okenko je pouze pricvaknute trema umelohmotnyma cvockama (vpravo dole je jedno "odlepene" od skla), zadne lepeni. Tj. dat to dole je otazka chvilky...
2) i kdyz je sklo neporusene, neda se jednoduse dat zpatky - je treba objednat nove, protoze se ty cvocky na sklo nelepi, ale delaji se u vyroby (vulkanizaci? nebo cim). Ze pote drzi "kvalitne", je videt na te "odlepene" cvocce.
Proste jsou veci, ktere moc potesi ](*,)
PALI-PALI
**
Příspěvky: 191
Registrován: 09 říj 2013, 17:27

Re: Zkušenosti s provozem

Příspěvek od PALI-PALI »

Mr. HYUNDAI píše: Já bohužel musím u pump kupovat benzín řiznutej biosračkou.

Pokial je mi zname, prave v Cesku je mozne tzankovat cistu naftu.
PHM od EUROOIL su ciste - bez biozlozky.

Udajne preto, ze tato firma dosahuje babisovsky podiel biozlozky na predaji tym, ze velku cast vyroby predava polnohospodarom - ktori samozrejme beru cistu bionaftu..

Benzin od Euroilu je miesany?
ix20, 1,4b, 2013
Uživatelský avatar
koudý
**
Příspěvky: 121
Registrován: 19 kvě 2011, 08:35

Re: Zkušenosti s provozem

Příspěvek od koudý »

JirN píše:Dalsi nechtena "zkusenost z provozu":
Vyrez.jpg
Nekdo v okruhu cca 500m uplne stejnym zpusobem vypacil predni trojuhelnikove okenko u spolujezdce na ctyrech autach. V ostatnych posmatral z okenka, co nasel, vzal, ja tam nikde nic nemam, ani v supliku, tj. nic nevzal, jenom udelal skodu :twisted: I vypacene okenko nechal "neposkozene", pekne polozene vedle auta.
Ale "potesili" me dve veci:
1) to bocni okenko je pouze pricvaknute trema umelohmotnyma cvockama (vpravo dole je jedno "odlepene" od skla), zadne lepeni. Tj. dat to dole je otazka chvilky...
2) i kdyz je sklo neporusene, neda se jednoduse dat zpatky - je treba objednat nove, protoze se ty cvocky na sklo nelepi, ale delaji se u vyroby (vulkanizaci? nebo cim). Ze pote drzi "kvalitne", je videt na te "odlepene" cvocce.
Proste jsou veci, ktere moc potesi ](*,)
p.s.: byt tebou tak pokud to nedáš z pojistky, nalepím to zpět silikonem - nic to nestojí a aspon ti to příště nevyloupnou.

.. tak to je síla s tím sklem... člověk se nestačí divit, jak je toto auto technologicky ojebaný... to aby se člověk bál nechat venku! .. mě nejvíc vadí jak to má tenký plechy (po minimálním tlaku se prohnou a zbyde na nich "lem po ohybu"), přední sklo praská i od malých kamínků, nad 120km/h žere jak tank, na LPG si stříká benzín .. to teda byla volba ](*,)
Hyundai ix20 1.4/66kW Classic (Crystal White), LPG BRC, disky 16" PROLINE B700, 6.5x16" (ET45) @ GoodYear 205/55 R16.
Odpovědět

Zpět na „ix20“