rozdíl v konstrukci 1.4 a 1.6 CVVT

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: nulda, 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
N2DRFT
**
Příspěvky: 458
Registrován: 21 pro 2010, 12:59
Kontaktovat uživatele:

rozdíl v konstrukci 1.4 a 1.6 CVVT

Příspěvek od N2DRFT »

Ahoj, tak si tak nějak při snídani přemýšlím a napadlo mě, jakej je vlastně rozdíl v konstrukci 1.4 a 1.6 když vlastně na venek se jeví stejné. Je konstrukčně nějakej zásadní rozdíl nebo jde jen o jiný vrtání a jiný vstřikovače? Ptám se protože teoreticky by pak mohlo jít změnou vrtání u 1.4 se dostat na parametry 1.6 "poměrně snadno."

Samozřejmě nejsem odborník na motory, tak mě prosím hned nekamenujte.
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Obrázek
Reklama
 

Uživatelský avatar
David PLEVA
****
Příspěvky: 1414
Registrován: 22 lis 2005, 18:35
Bydliště: Ostrava-Poruba
Kontaktovat uživatele:

Re: rozdíl v konstrukci 1.4 a 1.6 CVVT

Příspěvek od David PLEVA »

Oba motory jsou z řady Gamma, tady je odkaz na wiki i s údaji, které potřebuješ k porovnání.

Hyundai Gamma engine
NOW:
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V
Uživatelský avatar
airwaves
****
Příspěvky: 1053
Registrován: 30 pro 2010, 08:21
Bydliště: Vysočina

Re: rozdíl v konstrukci 1.4 a 1.6 CVVT

Příspěvek od airwaves »

Je to všechno uplně stejný. Pouze 1,6 má o několik mm (10)větší zdvih a tím na každém válci udělá 50 ccm objemu navíc. Ideální řešení z pohledu nákladů výroby.
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Odpovědět

Zpět na „i30 Motor a převodovka“