EGR VENTIL

Moderátoři: miooo, Moderátoři

Odpovědět
vanga1
*
Příspěvky: 23
Registrován: 06 pro 2012, 13:32

EGR VENTIL

Příspěvek od vanga1 »

Ahojte,

po demontáži EGR ventilu som zistil, že je zo spodnej časti zadymený. Zadymenie je viditeľné aj na krycom plechu okolo neho. Myslíte že to môže mať vplyv na zhášanie motora v záťaži počas jazdy? Demontoval som ho, aby som sa presvedčil, že nie je zanesený, ale vyzerá pekne, len to zadymenie ma pomýlilo. Čo vy na to? Ešte ste sa stým nestretli?

Obrázek
Obrázek
Santa Fe 2.0 CRDI 4x4 ročník 2002
Reklama
 

Uživatelský avatar
Karamusa
**
Příspěvky: 338
Registrován: 13 led 2011, 22:02
Bydliště: F-M

Re: EGR VENTIL

Příspěvek od Karamusa »

udělej si z plechu mezikus 1-2mm. a dej to mezi ventyl a těleso EGR. a zkus to projet.
Prodej levných autodílů.
vanga1
*
Příspěvky: 23
Registrován: 06 pro 2012, 13:32

Re: EGR VENTIL

Příspěvek od vanga1 »

Prečo by som ho mal zaslepovať?

Nestačí len vytiahnuť od neho hadičku, aby ho neotváralo?
Santa Fe 2.0 CRDI 4x4 ročník 2002
Uživatelský avatar
sagen
**
Příspěvky: 253
Registrován: 06 úno 2014, 14:34

Re: EGR VENTIL

Příspěvek od sagen »

Lebo kedysi davno, pred EURO3 platilo, ze do motora ma ist cisty vzduch a preto bol v sani len vzduchovy filter, potrubie, obcas turbo a uz len valec. Spaliny su korozivne, obsahuju sadze a to, co volas zadymenie, moze znefuncnit piestne kruzky. Pre istotu a z lasky k motoru.
Kia Sorento UM 2,2 Crdi 6AT od 7/2016
Hyundai SantaFe 2,2 CRDI 114 kW M5 2006
Ford Focus 1,6 M5 2008 do 5/2016
vanga1
*
Příspěvky: 23
Registrován: 06 pro 2012, 13:32

Re: EGR VENTIL

Příspěvek od vanga1 »

OK a neodzrkadlí sa to na emisiách, keď pôjdem na kontrolu?
Santa Fe 2.0 CRDI 4x4 ročník 2002
Uživatelský avatar
Karamusa
**
Příspěvky: 338
Registrován: 13 led 2011, 22:02
Bydliště: F-M

Re: EGR VENTIL

Příspěvek od Karamusa »

I když mě tedka tak napadá že ta zaslepka neřeší tu netěsnost v okruhu..jedině kdyby se dal ještě jeden mezikus před sáním.. Odpojením podtlaku teoreticky by jsi ho odpojil taky ale prakticky tlak plynů ho stejnak lehce pootevře
Prodej levných autodílů.
Uživatelský avatar
vitak
**
Příspěvky: 148
Registrován: 03 lis 2008, 23:12

Re: EGR VENTIL

Příspěvek od vitak »

Vango1 - já jsem hadičku kousek od přívodní trubky rozříznul a mezi obě hadičky vložil váleček, takže podtlak nemůže EGR otevřít, ale kdykoliv mohu ten kousek hadičky s válečkem vyjmout a napoji vše tak jak bylo v originálu. Ale dělám to jen když jdu na STK, auto se možná déle zahřívá, ale má nižší spotřebu a lépe táhne - takže jak píše kolega, nač si zasírat sání výfukovými plyny?
Santa Fe 2.0 CRDi, 4x4, r.2004
C5stepan
*
Příspěvky: 15
Registrován: 15 úno 2014, 21:56
Bydliště: Otrokovice

Re: EGR VENTIL

Příspěvek od C5stepan »

vitak píše:Vango1 - já jsem hadičku kousek od přívodní trubky rozříznul a mezi obě hadičky vložil váleček, takže podtlak nemůže EGR otevřít, ale kdykoliv mohu ten kousek hadičky s válečkem vyjmout a napoji vše tak jak bylo v originálu. Ale dělám to jen když jdu na STK, auto se možná déle zahřívá, ale má nižší spotřebu a lépe táhne - takže jak píše kolega, nač si zasírat sání výfukovými plyny?
A co na to říká počítač?
Getz 1,4i DOHC 16V automat
Odpovědět

Zpět na „Santa Fe - Motory“