Divný zvuk po přidání plynu

1994 - 2005

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

kizby
*
Příspěvky: 60
Registrován: 11 říj 2006, 11:57
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Divný zvuk po přidání plynu

Příspěvek od kizby »

Zdravím lidičky. Mám jeden...teda možná i dva problémy který mě drásají nervy a nevim co mám dělat.
1. Když nechám spadnout otáčky na 800,- (volnoběh při teplým motoru možná že jsou i 900) a sešlápnu z prudka plyn tak se mi motor jakoby zahltí na chvilku, ale pak to rozdejchá přídá. když udělám to samé ale pomalu tak je to OK. Zkrátka se mu to přidání nelíbí.
2. pak mám ještě jeden problé a to ten, že pokud jedu a chci více zrychlit tak při sešlápnutí plynu se motor sice rozjíždí a zrychluje ale vydává takový divný zvuky jako tststststststststststststst, pokud trochu ubere tak to přestane, dokud zase nedupnu na plyn. je to normální. u škodovky co jsem měl před časem mi to sice dělali ventily ...ale tady to bude nejspíš jiná pohádka. Vectra mi to nedělala vůbec. prosím HELP :cry:
Reklama
 

zhrado
**
Příspěvky: 166
Registrován: 15 říj 2006, 12:53
Bydliště: SR Ziar nad Hronom

Příspěvek od zhrado »

podla mna je to vsetko normalne. Ide o to, ze je riadiaca jednotka motora tak naprogramovana.Po pudkom pridani plynu sa zrazu dostane do motora vela vzduchu a chvilu to trva kym adekvatne vstrekne benzin.Robia to aj ine motory s takymto typom vstrekovania..A co sa tyka toho zvuku pri zatazi a nizkych otackach tak to tiez suvisi z nastavenim riadiacej jednotky a chyba to nieje.Proste ten motor je dost vykonny a je nastaveny tak aby tahal od nizkych otacok a stym suvisi jeho nastavenie.Uz odhlucnenie je na nizssej urovni a preto sa to prenasa az k mojim usiam co nieje prijemne...
Accent 1.5 12V r.v. 1996
Pri 280 000km totalna buracka :(
Teraz to isté len zhnitý šrot. Snáď z neho niečo bude.
ivan
Moderátor
Příspěvky: 2247
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od ivan »

zhrado píše:podla mna je to vsetko normalne. Ide o to, ze je riadiaca jednotka motora tak naprogramovana.Po pudkom pridani plynu sa zrazu dostane do motora vela vzduchu a chvilu to trva kym adekvatne vstrekne benzin.Robia to aj ine motory s takymto typom vstrekovania..A co sa tyka toho zvuku pri zatazi a nizkych otackach tak to tiez suvisi z nastavenim riadiacej jednotky a chyba to nieje.Proste ten motor je dost vykonny a je nastaveny tak aby tahal od nizkych otacok a stym suvisi jeho nastavenie.Uz odhlucnenie je na nizssej urovni a preto sa to prenasa az k mojim usiam co nieje prijemne...
Normální to není,zrovna předevčírem jsem chtěl předjíždět kamion a chtěl jsem ho předjed a ouvej :? ,přesně tohle mi to udělalo,takže se musím na to podívat a další věc je ,že se mi to nějak rozežralo,takže z toho vyplívá,že něco odešlo,protože se to hltí,jde moc benzínu a málo vzduchu!! :cry:
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Felotron

Příspěvek od Felotron »

ivan: Ty jsi kluk sikovnej, ty to zvladnes raz dva ;)
zhrado
**
Příspěvky: 166
Registrován: 15 říj 2006, 12:53
Bydliště: SR Ziar nad Hronom

Příspěvek od zhrado »

tak sme mysleli ine. ja som myslel ked mas volnobeh a pridas tak je tam nieco ako zahltenie vzduchom a ty pises a predbiehani kamionu..Nepredbiehas kamion z volnobehu, nie? Tvoj problem bude mozno lambda sonda ked vravis, ze viacej zere alebo sviecky...
Accent 1.5 12V r.v. 1996
Pri 280 000km totalna buracka :(
Teraz to isté len zhnitý šrot. Snáď z neho niečo bude.
kizby
*
Příspěvky: 60
Registrován: 11 říj 2006, 11:57
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kizby »

tak mám částečný řešení...mel jsem to na diagnostice a tam zjistili že to byli zapalovací kabel ..... 1 nesel vube a 2 obcas vynechal....to byla ta díra po přidání plynu na volnoběh a cose týká toho zvuku při jízdě-...... no tak :oops: sakra jak to řict :oops: mám děravý výfuk :o(
Accent 1,3i 12V do provozu 12/1995
rade622
***
Příspěvky: 980
Registrován: 08 črc 2005, 21:26
Bydliště: UH
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rade622 »

Takže máš tuning výfuku! :lol:
Rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
Uživatelský avatar
Vita
******
Příspěvky: 2520
Registrován: 30 lis 2005, 08:20
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vita »

Tomu se rika oxidacni tuning .. :lol: :lol:
Coupe 2.0 r.v. 2005 GK - 105.1/6000
Lantra 1.6 r.v. 1992 16V G4CR DOHC 84/6200
kizby
*
Příspěvky: 60
Registrován: 11 říj 2006, 11:57
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kizby »

No nevim no...myslím že tuning vejfuk má trochu jinej zvuk :lol: ale možná že časem se bude tunit i takhle. Dobrá tedy : Prodám super laděný - děravý výfuk. Zn: RYCHLE=SLEVA Cena 3500,- bez DPH :lol:
Accent 1,3i 12V do provozu 12/1995
Uživatelský avatar
Vita
******
Příspěvky: 2520
Registrován: 30 lis 2005, 08:20
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vita »

kizby píše:No nevim no...myslím že tuning vejfuk má trochu jinej zvuk :lol: ale možná že časem se bude tunit i takhle. Dobrá tedy : Prodám super laděný - děravý výfuk. Zn: RYCHLE=SLEVA Cena 3500,- bez DPH :lol:
No tak jinak .... Chemická koroze vzniká působením vzdušného kyslíku (oxidací).... Odtud oxidacni tuning ... :lol: :lol:
Coupe 2.0 r.v. 2005 GK - 105.1/6000
Lantra 1.6 r.v. 1992 16V G4CR DOHC 84/6200
Uživatelský avatar
Nightmaster
**
Příspěvky: 151
Registrován: 19 črc 2005, 23:24
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nightmaster »

Hoši, vy si z toho děláte prču, ale znám kluky, co si kvůli zvuku vrtají do výfuku díry. To mi přijde jako totální zvrácenost a úchylka. :roll:
Moderátor sekcí Pokec a Srazy
*************************
Hyundai Lantra 1.6 16V DOHC G4GR

http://broumovsko.net
kizby
*
Příspěvky: 60
Registrován: 11 říj 2006, 11:57
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kizby »

tak byl v háji vlnovec ..... vyšel mě na 650,- A teď už je klid. Akorat při tom volnoběhu mi to pořád hapruje když přidam prudce ply a a to i po výměně kabelů
Accent 1,3i 12V do provozu 12/1995
Uživatelský avatar
Petela
*
Příspěvky: 35
Registrován: 23 lis 2006, 19:18

kizby

Příspěvek od Petela »

kizby : aky vlnovec ?

Lebo aj ked ja nato dupnem, nejaky divny zvuk pocut... ale hlavne, pokial este nie je motor uplne zohriaty... potom je to OK.
Getz 1.4 2006
Uživatelský avatar
Hanz
****
Příspěvky: 1390
Registrován: 24 pro 2005, 16:11
Bydliště: picava, mladoboleslafsko

Příspěvek od Hanz »

kizby píše:tak byl v háji vlnovec ..... vyšel mě na 650,- A teď už je klid. Akorat při tom volnoběhu mi to pořád hapruje když přidam prudce ply a a to i po výměně kabelů
Že by váha vzduchu????
Hanz
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
kizby
*
Příspěvky: 60
Registrován: 11 říj 2006, 11:57
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kizby »

ten plyn a volnoběh sem taky vyresil... byl to zase pro změnu zapalovací modul
Accent 1,3i 12V do provozu 12/1995
Odpovědět

Zpět na „ACCENT“