Problem s chladenim 2,4 benzin

Moderátoři: miooo, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
quako2
**
Příspěvky: 112
Registrován: 11 říj 2011, 19:41

Problem s chladenim 2,4 benzin

Příspěvek od quako2 »

Stala sa mi takato vec:
Pri parkovani pred domom som si vsimol, ze mi rucicka teplomera "atakuje" cervene pole.
Odstavil som auto. Vo vyrovnavacej nadrzke nebola ziadna chladiaca zmes. Pomaly som otacal tlakove viecko na chladici odkial sa zacala valit para. Po asi 2min para vyfucala. Dolial som 2L destil. vody. Vcera som presiel asi 40km (s okom na teplomery:) a nic. Tak som myslel ze bol problem v malom mnozstve chladiacej naplne (dlhsie som to nekontroloval). Ale dnes sa mi to stalo zas. Zaujimave je to, ze vrchna hadica do chladica je horuca, pricom spodna iba letna. Kurenie kuri prilis slabo (LPG sa zapne mozno po 10km, pricom bezne sa zapne po 2km). Vybral som termostat (na ktory som mal podozrenie). Strcil do vriacej vody a on sa pekne otvara. Je na nom sice napisane ze 82 stupnov a on sa otvori az pri takmer vriacej vode,ale aj keby sa mal otvarat neskor, tak by to len oddialilo pustenie horucej vody do chladica. Nesposobovalo by to vyvretie vody. Co myslite, v com je problem? Zajtra to asi skusim poskladat bez termostatu co to bude robit. Zaujimave je ze nejde (resp. ide na 10%) okruh kurenia. Ten s termostatom nema nic spolocne (aspon si myslim)..
SFIII, 2014, 2,2CRDi, 145kw
Reklama
 

Uživatelský avatar
sagen
**
Příspěvky: 253
Registrován: 06 úno 2014, 14:34

Re: Problem s chladenim 2,4 benzin

Příspěvek od sagen »

Ak to nekuri, tak vodne cerpadlo, moc pokusov by som uz nerobil, moze to odniest tesnenie pod hlavou a hlava.
Kia Sorento UM 2,2 Crdi 6AT od 7/2016
Hyundai SantaFe 2,2 CRDI 114 kW M5 2006
Ford Focus 1,6 M5 2008 do 5/2016
Uživatelský avatar
quako2
**
Příspěvky: 112
Registrován: 11 říj 2011, 19:41

Re: Problem s chladenim 2,4 benzin

Příspěvek od quako2 »

Tak som to dnes vyskusal. Vyhodil som termostat, dolial destilku... Po nastartovani buble voda v nadrzke a ide biely dym, cize hlava. Otazne ci tesnenie,alebo nejaka prasklina. Co tak moze +/- stat vymena tesnenia pod hlavou?
SFIII, 2014, 2,2CRDi, 145kw
Uživatelský avatar
sagen
**
Příspěvky: 253
Registrován: 06 úno 2014, 14:34

Re: Problem s chladenim 2,4 benzin

Příspěvek od sagen »

Ak si dolial tie 2 litre destilky hned po odfuknuti pary a destilka bola s izbovou teplotou, tak tesnenie je najmensi problem, budes mozno musiet dat zrovnat hlavu, ale to bude zbytocne, kym si nebudes isty, ze nemas prasknutu hlavu. Dolievat najlepsie vriacu vodu.
Kia Sorento UM 2,2 Crdi 6AT od 7/2016
Hyundai SantaFe 2,2 CRDI 114 kW M5 2006
Ford Focus 1,6 M5 2008 do 5/2016
Uživatelský avatar
quako2
**
Příspěvky: 112
Registrován: 11 říj 2011, 19:41

Re: Problem s chladenim 2,4 benzin

Příspěvek od quako2 »

Dnes som dolieval destilku do studeneho motora. Vcera som sice dolieval do tepleho,ale pomalicky,aby sa stihala ohriat. Aka ma zhruba caka cena za servis? Najmensie zlo-iba tesnenie + robota?
SFIII, 2014, 2,2CRDi, 145kw
Odpovědět

Zpět na „Santa Fe - Motory“