Těsnění víka ventilů

Moderátoři: vipe, Moderátoři

Odpovědět
Kubiii
*
Příspěvky: 31
Registrován: 16 zář 2012, 14:33
Bydliště: Litoměřice

Těsnění víka ventilů

Příspěvek od Kubiii »

Ahoj, chtěl bych se zeptat jestli bych sám zvládl vyměnit těsnění víka ventilů? Prosakuje kolem šroubů, takže asi je to třeba. Musim pod nové dát nějakou pastu? A jaký by jste mi doporučili ? Díky

1.3 i 60kw Rv. 2002
Hyundai Getz 1,3 60kw 2002
Reklama
 

Uživatelský avatar
vipe
Moderátor
Příspěvky: 993
Registrován: 17 lis 2007, 17:24
Bydliště: MOST
Kontaktovat uživatele:

Re: Těsnění víka ventilů

Příspěvek od vipe »

Určitě nic na tom není. Já bych to podmáznul hlavně v rohu jak to přechází přes vačku, ale když to lehonce podmázneš celý nic tím nepokazíš. :-k A výrobce těsnění no to bych neřešil u tohodle těsnění ne je to fuk stejně za chvilku vytvrdne a budeš to dělat znova. #-o
Hyundai I30 MY14 White Creamy 1.6 CVVT 88kW + Parking, 16" Alu
Hyundai Getz 1,3 2005 G4E-A Hiphop Red HL
Zázraky na počkání, nemožné do tří dnů.
rostous
Příspěvky: 7
Registrován: 25 zář 2006, 08:14
Bydliště: Chvalčov
Kontaktovat uživatele:

Re: Těsnění víka ventilů

Příspěvek od rostous »

Ahoj, tak mě čeká stejná výměna těsnění víka motoru jako Kubiiiho a taky na 1,3/60kw. Těsnění už jsem koupil přímo v Hyundai ve Zlíně za 321kč a teď ještě musím sehnat nějakou tu pastu co odolává vysoké teplotě. Původně jsem myslel, že pasta nebude potřeba, ale všimnul jsem si, že pasta je v tom rohu už i přímo od výroby jak píše Vip. Takže nebudu riskovat dvojí práci a tu pastu seženu a dám ji tam. Jak jsem tak pátral na netu jak postupovat při výměně, tak jsem narazil na ruské stránky getzclubáků, kde to hoši taky řešili a když to hodíš v google chrome do překladu stánky, tak se to dá i pročíst. Píší tam i něco o pročištění toho ventilu co se na něj napojuje jedna z hadiček z víka. Jsou tam i užitečné názorné fotografie.
http://getz-club.ru/forum/index.php?showtopic=73764
Uživatelský avatar
alarm
******
Příspěvky: 3685
Registrován: 08 kvě 2009, 21:31
Bydliště: BLAVA

Re: Těsnění víka ventilů

Příspěvek od alarm »

Menil som teraz na Accentovi, robota na 15 minút. Nedával som žiadne pasty, aj keď mám.
Treba ale dať pozor na zbytky starého tesnenia, ktoré sa tvária, že nepatria k tesneniu :lol: , hlavne v tých oblúkoch.
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)

Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD

alarm.ba@gmail.com
8milan8
*
Příspěvky: 20
Registrován: 21 bře 2017, 12:38

Re: Těsnění víka ventilů

Příspěvek od 8milan8 »

Také jsem teď měnil těsnění víka. Díky zde za info! :)

Víko už podtékalo celkem dost. Pokud auto delší dobu stálo, tak pak po nastartování a zahřátí stékal olej na výfuk a pěkně to smrdělo. Každopádně je to čerstvě koupený bazarový vůz, tak mě i zajímalo, jak to vypadá pod víkem - auto má najeto 175 000 km (1.3, 85HP) a mohu říci, že celkem v pohodě. Kdyby byly nástroje a více času, tak by se vyplatilo odstranit "karbon". V jednom rohu se celkem střádá nemalé množství a pak na plechu nahoře ve víku a v zákoutích, ostatní bylo čisté. Na víku pod plechem jsem otřel vodní šlem (za ty roky tam trochu bylo, ale minimum kolem víčka). Jinak vše vypadalo jako nové, jen od oleje :) . :) Nové těsnění mi přišlo lepší než tam bylo (koupeno myslím od Niparts) a nejen tím, že bylo nové :) , každopádně jsem alespoň spodní část a oblouky kolem vačkové hřídele natřel silikonem na vysoké teploty, tak to snad bude držet. :) Nejhorší a největší práce je otřít stykové plochy do sucha a sedřít usazeniny. Jinak je to výměna jak tu někdo píše na 15 - 30 minut.
Hyundai Getz 1.3 85HP 5.2004
Odpovědět

Zpět na „GETZ“