První kilometry - zajeti motoru a ECO drive

Evropský nástupce Sonaty

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
skart
Příspěvky: 2
Registrován: 25 zář 2014, 00:01

První kilometry - zajeti motoru a ECO drive

Příspěvek od skart »

Ahoj vsichni, od pondelka mam uplne novou i40 kombi 2014, 1,7 100kW. Rad bych se Vas zeptal, jestli si myslite, ze je treba pri prvnich kilometrech jezdit s autem jinak, nez bezne (spise setrneji nebo naopak ziveji). Vetsinu mych cest travim na dalnici a rad bych jezdil s tempomatem, trochu se ale bojim, ze z motoru udelam lenocha... Co myslite? Mohu opravdu ocekavat, ze po nejake te tisicovce kilometru spadne ma prumerna spotreba?

Take me trochu zarazi funkce ECO drive. Kdybych mel jezdit podle ni, drzim motor v prumeru 1000-1500 RPM. To prece motoru nemuze vyhovovat, nebo se pletu?

Predem dekuji za odpovedi!!!
Reklama
 

Uživatelský avatar
Richard555
******
Příspěvky: 2737
Registrován: 03 bře 2010, 18:08
Bydliště: Praha

Re: První kilometry - zajeti motoru a ECO drive

Příspěvek od Richard555 »

je to zhruba pro všechny stejné, motor "v záběhu" nepodtáčet !!! ani netočit do omezovače!!! plyn sešlapovat tak do 3/4 a vyšší otáčky tak do 3/4 maxima nevadí, naopak jsou určitě lepší než 1500 otáček na "6" do kopce. Častěji řadit a spíš zatěžovat motor otáčkami, než kroutícím momentem, používat lehké rychlostní stupně - tedy podřazovat a při jízdě udržovat minimálně tak 2000 ot. jak to klesne řadit níž !!! Určitě není dobré zajíždět na dálnici, nejlepší je "proměnný režim" měnit zatížení i otáčky a rychlostní stupně.... a jestli máš předepsanou výměnu oleje po 30000km vyprdni se na to a měň nejdéle po 15000km tím motoru opravdu prospěješ.....
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Odpovědět

Zpět na „i40“