začnu vozidlem jako takovým... přední část vozidla působí ve výbavě Premium o hodně ostřeji a lépe, než předchozí výbavy a to díky zakulacení vrchní části nárazníku. Zadní partie vozu působí velice sebejistě a to i díky 2 koncovkám výfuku i když jsou do nich posílány výfukové výpary ze 136koňové 1,7 působí trošku komicky, ale designový prvek palec hore

spotřeba je kategorie sama o sobě a hodně žádaná informace, berte to samozřejmě jako jeden z orientačních prvků... jak jsem v úvodu zmínil, průměr činí něco kolem 6,5l/100km, je to údaj ne podle PP ale reálně natankované množství paliva na vzdálenosti dosahujících 9000km co se týká jednotlivých složek, vzhledem k tomu, že vcelku podstatnou část provozu je jízda po městě a okolí, tak v zimě je krátká jízda na spotřebě razantně znát, proto v tuto chvíli podání městského provozu je někde na hranici 7l/100km, občas i 8l


pohodlná sedadla, kterým schází trošku více bočního vedení, kůže příjemná a odvětrávání i zimě špička, už se těším na léto


Co se týká funkčních věcí, elektroniky a dalších věcí, tak díky výbavě Premium je jich tu opravdu hodně

](./images/smilies/eusa_wall.gif)



takže závady... při větší intenzitě a využití subwooferu na zadním platě rezonující tyčky, které jsou zespodu a slouží nejspíše k ovládání zadní elektronické roletky, další závada objevena úplnou náhodou hned po koupi a to rozkousaný molitan krytu vstřiků, takže hned následovala impregnace a s tím jsem objevil, že podtýká 3. vstřik, takže výměna těsnícího kroužku na záruku, další závada, která se ale sama opravila, byl nesvítící xenon, který se najedou rozsvítil, nikdo neví proč

takže to je taková moje malá recenze pro ty, co hledají nějaké ucelené informace o tomto voze. V tuto chvíli určitě nelituju koupě, i když mnoho lidí říkalo... ty vole korejce si kupuješ jo? ale je to holt o autě, a to moje asi nebylo vyrobeno ani v pondělí a ani v pátek, takže zatím v pohodě
