Nestartuje jen bliká přístrojová deska.
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Nestartuje jen bliká přístrojová deska.
Nemá někdo zkušenost, čím by mohl být způsobený následující problém? Auto lze otevřít centrálním zamykáním, ale při otočení klíčku v zapalování začne blikat celá přístrojová deska, včetně panelu s rádiem a klimatizací. Startér ani nenaběhne. Díky za případné tipy.
- Reklama
Re: Nestartuje jen bliká přístrojová deska.
Nooo, jestli ti nezdechla baterka. Dnes jsem ji měnil. 4,5 roku stará, origo z výroby, náhlá smrt.
Instalována Exide, k mému překvapení Made in Spain, s "magickým okem", 44 Ah, CCA 310 A, tedy slabší než origo, ale pár let snad vydrží. 1300 peněz, co by jeden chtěl![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Instalována Exide, k mému překvapení Made in Spain, s "magickým okem", 44 Ah, CCA 310 A, tedy slabší než origo, ale pár let snad vydrží. 1300 peněz, co by jeden chtěl
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: Nestartuje jen bliká přístrojová deska.
Byla to jen vybitá autobaterie. ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: Nestartuje jen bliká přístrojová deska.
Tak si zkontroluj "akci nošodrát" - autorizák mi ji neprovedl, 2x se vyšlusla baterka na letištním parkingu, jednou ve Splitu, výsledek: životnost baterky 4,5 roku, což tedy není "privela".
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)