Problem s motorem

Moderátoři: Lukino, Moderátoři

hlobilp
****
Příspěvky: 1057
Registrován: 08 čer 2006, 17:17
Bydliště: Rychnov n. Kn.
Kontaktovat uživatele:

Problem s motorem

Příspěvek od hlobilp »

Ahoj vsichni. Vyskytl se mi nasledujici problem. V utery vecer jedu z Prahy dom, valim si to v poklidu 180-200. No a kdyz jsem na konci dalnice zpomalil na tech 80-100, tak auto zacalo pri pridani plynu neprijemne cukat. Dojel jsem s tim jeste dom a druhy den do servisu. Ten s tim nic nezjistil, jen zkontroloval svicky, kabely a pry dobre. Zajel sem s tim do Ceske Trebove do dali na tester a po chvili pry, ze to asi bude 4 kabel ke svicce. Je divny, ze to mechanik pri kontrole nezjistil. Myslite, ze to opravdu bude kabelem? A ma cenu menit vsechny?Do 3tisic to cuka, pak uz to jede v pohode. Mam najeto 103000 a kabely jsou jeste puvodni. Svicky 13000km, platinove jo a mam LPG. Diky za rady. Petr
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
Reklama
 

Uživatelský avatar
ryba
***
Příspěvky: 955
Registrován: 15 pro 2005, 08:20
Bydliště: HK

Příspěvek od ryba »

jednoducha pomoc, zkusit nejakej univerzal, nebo jestli se ti doma vali kabel navic, prehodit a zkusit a uvidis.
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i
Uživatelský avatar
Felotron
****
Příspěvky: 1039
Registrován: 16 lis 2006, 16:05
Bydliště: KM
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Felotron »

Klasicky cukani plynu maji vetsinou na svedomi svicky... Ale cert vi...
Santa Fe TM 2.2 2020
ELANTRA XD 1.6 2006

dříve:
i30 PDe fastback 1.5 DCT
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
Uživatelský avatar
Hujer
*****
Příspěvky: 1812
Registrován: 09 říj 2006, 21:39
Bydliště: Praha

Příspěvek od Hujer »

Ahoj!
Koupil bych radeji vsechny nove!Auto lip pojede,malinko i spotreba bude nisi a hlavne mas jistotu ze ti neodejde jinej kdyz to budes nejmin potrebovat. :wink:
Hujer
hlobilp
****
Příspěvky: 1057
Registrován: 08 čer 2006, 17:17
Bydliště: Rychnov n. Kn.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hlobilp »

kluci diky.... zkusim jestli se nekomu v dilne nebude nejaky kabel "valet". Svicky bych nerad menil... maji najeto jen 13tisic a staly me 3500....
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4514
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Borek »

To jsi se pořádně plácl přes kapsu. :shock: Možná by to jelo lépe na svíčky za 160,-Kč. :lol: Co jsi to tam narval-to jsou kostelní svíce i se svícnem :shock: :?:
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Uživatelský avatar
Tommas33
**
Příspěvky: 475
Registrován: 03 pro 2006, 09:51
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommas33 »

No jo! platinum je drahý.Proto jsem2.5 nechtěl.Jestě dražší ůdržba jak u 2.0.O mnoho dražší!
Accent 1.3 12v 97:Láska se kterou jsem se těžce loučil.Sonata 2.0 16v už taky minulost...nyní Škoda felicia combi 1.9 d provoz na eko naftu 1.30kc km...Citroen xantia 2.0HDi
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4514
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Borek »

Ještě jsem svíčky neměnil,ale jen pro zajímavost jsem juknul na platinové Brisk DR17YPP1-výměna doporučena po 90000km-cena 136,-Kč/1ks 8) .To snad za 3500Kč koupil Hlobilp i s fabrikou :lol: .
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
hlobilp
****
Příspěvky: 1057
Registrován: 08 čer 2006, 17:17
Bydliště: Rychnov n. Kn.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hlobilp »

jsou to Denso svicky... normalni cena za ne.... koukl jsem na net a cena je kolem 580kc za kus... docela rozdil proti brisku..... ale patri to tam, tak co....
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
Uživatelský avatar
Felotron
****
Příspěvky: 1039
Registrován: 16 lis 2006, 16:05
Bydliště: KM
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Felotron »

Ja uz bych si Brisk asi nekoupil... nemam s nima moc dobry zkusenosti... Ale cas plyne ;)
Santa Fe TM 2.2 2020
ELANTRA XD 1.6 2006

dříve:
i30 PDe fastback 1.5 DCT
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4514
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Borek »

U Hyundaie nemám zkušenost,ale na jiných autech jsem vyzkoušel Brisk,Bosch a Champion a zdálo se mě to všechno stejné.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
hlobilp
****
Příspěvky: 1057
Registrován: 08 čer 2006, 17:17
Bydliště: Rychnov n. Kn.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hlobilp »

Mozna jsem udelal chybu, ze jsem tam ty svicky nechal dat, ale ted uz je to pase.... To je tak ze nemyslim dopredu. Snad to bude kabelama bude to v pohode... jinak budu nasr....
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
Uživatelský avatar
Tommas33
**
Příspěvky: 475
Registrován: 03 pro 2006, 09:51
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommas33 »

Borek píše:U Hyundaie nemám zkušenost,ale na jiných autech jsem vyzkoušel Brisk,Bosch a Champion a zdálo se mě to všechno stejné.
Já dával do accenta taky Brisk a dobrý.Borku ty máš 2.5 nebo 2.0?Pokud vím tak u 2.0 je předepsaná výměna po 45000km,ale žáleží co udává výrobce svíček nebo je to jinak?
Accent 1.3 12v 97:Láska se kterou jsem se těžce loučil.Sonata 2.0 16v už taky minulost...nyní Škoda felicia combi 1.9 d provoz na eko naftu 1.30kc km...Citroen xantia 2.0HDi
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4514
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Borek »

Výměnné termíny udává výrobce(svíček),podle provedení svíčky(ne podle značky motoru.Já mám 2,0l-tam je psaná výměna svíček ve 40000km,do motoru 2,7l V6 se už z výroby dávají platinové(dle servisní knížky-výměna po 90000km).
Když se ještě vrátím k Brisku-typ SUPER(měděné jádro,standardní typ-cenově+-30,-Kč/ks:třeba na moje Coupe-DR17YC-1 = 28,-Kč)-výměna u olovnatého benzínu po 20000km,u bezolovnatého-30000km.
Typ Brisk EXTRA(měděné jádro,3 vnější elektrody,běžný provoz,vhodné pro vstřikování,cena kolem 80Kč/ks,u Coupe 2,0l-typ DR17TC-1 = 73,-Kč)-výměna po 60000km.
Typ Brisk SILVER-speciální stříbrná střední elektroda,vyšší izolační pevnost(speciálně pro provoz na LPG)-výměna 30000km.
Typ Brisk PLATIN-platinové kontakty na činných částech elektrod,vysoká odolnost proti opalování.Jsou určeny pro náročnější provoz(např.časté delší jízdy po dálnici).Pro moje Coupe-typ DR17YPP-1(136,-Kč/ks).Výměna po 90000km.
Typ Brisk PREMIUM-LGS,IR,ZC/ZS,TS-sportovní a tuningové svíčky,LGS-kruhové jiskřiště,IR-iridium,ZC-3 plazivé jiskry 360 stupňů.Použití pro běžný i těžký závodní provoz,využití plného výkonu motoru.Výměna-20-30000 km.(Opět pro příklad-moje Coupe 2,0l-DOR15LGS-cena kolem 160Kč/ks).
Typ Brisk řada A-LINE Yttrium-nejnovější typ svíček s elektrodami ze slitiny Yttria-pro běžný i náročný provoz-výměna až 100 000km(to slůvko až znamená podle provedení svíčky při použití Yttria-svíčka s 1 elektrodou-výměna po 45000km,se 2 elekt.-výměna po 55000km,se 3 elektr.-po 70000km a v provedení:střední elektroda platinová a vnější Yttrium(1 elektr.)-výměna po 100 000km.Opět přílklad ceny u Coupe-Brisk A-Line-36=Brisk DR 17YCY-1 - 60Kč.
A už mě bolí prst od toho datlování :oops: ,tak padla. :lol:
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Uživatelský avatar
Tommas33
**
Příspěvky: 475
Registrován: 03 pro 2006, 09:51
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommas33 »

Jseš prostě nabitej borec Borku.Díky.
Accent 1.3 12v 97:Láska se kterou jsem se těžce loučil.Sonata 2.0 16v už taky minulost...nyní Škoda felicia combi 1.9 d provoz na eko naftu 1.30kc km...Citroen xantia 2.0HDi
Odpovědět

Zpět na „SONATA“