
Před nějakým časem mě začalo zlobit lanko ke škrtící klapce (zadrhávalo se - po vyčištění OK), ale po nějaké době mě začaly zlobit ty studené starty. Nemohlo by to mít souvislost?
Učiněná optaření:
- opakované použití aditiva pro vyčištění vstřiků
- výměna palivového filtru (pod zadními sedačkami, opravdu lahoda

- výměna svíček (Bosch plus4)
- ultrazvukové čištění vstřiků + jejich přetěsnění - (pouze jeden byl horší)
- tankování u OMV Max Motion 100 (lepší, ale nic neřešící)
Diagnostika ukazovalachybu na lambda sondu, ale to má spíše příčinu ve špatném spalování a proto se rozsvítí CheckEngine.
Někde u jiných aut i značek píší, že by to mohlo dělat čidlo polohy škrtící klapky. Nechce se mi ale už víc investovat metodou pokus - omyl. Poradíte někdo? Manželka jezdí každý den 150 km, takže dát auto do autorizovaného servisu na pokusy se mi nechce z finančních i časových důvodů.
Moc moc děkuji předem.