Ale na to bohate stacila svyho casu Oktavka 4x4 s paketem pro spatne cesty (vyssi svetla vyska). Ta to vyjela jedna basen a jeste pri tom stihla hrat pekne radiem

SUV katgorii (nebavime se o realnych terennich autech) jsem tak nejak nepochopil, na co vlastne je, do terenu da maximalne to co ta oktavka, pokud je to 4x2 tak neda vubec nic, na silnici jede blbe (vyssi teziste), vic zere (tezky a blbe aerodynamicky auto), vetsinou naprd vnitrni prostor (treba takova Q7 je zvenku zruda a uvnitr nic extra o nejvetsi perverzite X6 radsi nemluvit, tam jsem si vzadu ani nesedl, aby mi nevadila strecha), proste nechapu na co to je, krome ega (coz je tedy duvod jiste dostatecny, jen ne pro me). Pritom ta oktavka jezdila normalne i na silnici a na dalnici...
Chapu MPV, hodne mista. taky vyssi posez, rodinne auto s prostorem, neco pro pani domu.... Takovej Scenic Grand, to neni spatny auto nebo 5008 nebo tak neco.
Pri oprave jsem mel pujcenou ix35 (4x2) a fakt bych to nechtel, houpe se to jak lod, spotreba vetsi, prostor mensi, na dalnici to hucelo jak vitr v komine (odpor vzduchu), jedine ten vyhled.