Nezhody s ISG 1,6 CRDi HP STYLE 100kW y2015

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
MaTToS
Příspěvky: 3
Registrován: 03 črc 2014, 00:11

Nezhody s ISG 1,6 CRDi HP STYLE 100kW y2015

Příspěvek od MaTToS »

Chcel by som sa s Vami poradiť o fungovaní systému ISG. Autíčko mám od konca Júna 2015, doteraz najazdené 3460km a neustále sa neviem zbaviť nepríjemného pocitu že bojujem s ISG systémom, doteraz som neprišiel na presný princíp kedy konkrétne sa motor vypína a kedy nie.

Prvý stav ktorému nerozumiem : ráno máme rovnaké teploty okolo 20 stupnov a idem do práce > buď sú dni kedy mi auto počas celej jazdy do práce pri každom zastavení zobrazí hlášku "AutoStop conditions not meet" a motor sa nevypína ani pri vypnutej klimatizácii a to aj napriek tomu že cesta mi trvá ca. 17 minút cez mesto a je zohriaty atď., na druhú stranu sú tu dni kedy sa motor vypína aj ráno studený hneď po štarte keď prejdem 400m ku križovatke a naďalej pri každom zastavení, na LCD medzi budíkmi sa zobrazí zelené "A" a počíta mi to čas, po stlačení spojky auto naštartuje.

Druhá situácia na ktorú pravidelne narážam : idem po vedlajšej ceste a blížim sa k značke "prednosť v jazde" s vyradenou rýchlosťou, tesne pred značkou stlačím spojku, jemne pribrzdím - skoro súčasne so stlačením spojky sa vypne motor ja pritom ešte aj zaradím rýchlosť avšak už nenaštartuje a stále počíta čas "A" autostop funkcie > musím vyradiť do neutrálu, pustiť spojku, opäť ju stlačiť - motor naštartuje a pokračujem v jazde .....

Tretia situácia ktorá sa mi stala zatial iba 3x : stál som na križovatke, motor bol vypnutý, na displeji bolo to klasické zelené "A" a počítal sa čas, naskočila zelená, stlačil som spojku, zaradil jednotku a nič sa nedialo auto si veselo ďalej počítalo čas, tak som vyradil do neutrálu, uvolnil spojku, opäť ju stlačil a zaradil rýchlosť - motor nenaštartoval a na LCD sa zobrazilo : AutoStop system deactivated, now you must start manually ](*,) ; takže držať stlačenú spojku spolu s brzdou, stlačením START tlačítka sa všetko vypne, druhým stlačením sa zapne a auto naštartuje = všetci ktorý stoja zamnou majú z toho nesmiernu radosť a sú nadšený.

Doposiaľ som mal skúsenosť s Auto-Stop funkciou iba na auticku Opel Astra tiez s 1,6crdi motorom a nikdy, NIKDY som nemal s týmto systémom od Oplu žiaden problém, fungoval krásne a intuitívne, pri súčasnej i30 mi to pripadá že lepšie by som to ovládal keby som ten motor vypínal a zapínal manuálne.

Máte niekto podobné skúsenosti s autostop systémom?
Rovnako sledujem druhú zaujímavú vec a to takú že občas sa auto celkom citelne zatrasie pri vypnutí a rovnako tak pri zapnutí motora pomocou tejto funkcie čo sa mi tiež celkom nepáči.
i40sw Business 1.7Crdi 100kW
Reklama
 

Uživatelský avatar
Amalfi
***
Příspěvky: 832
Registrován: 17 bře 2009, 08:25
Bydliště: Ostrava

Re: Nezhody s ISG 1,6 CRDi HP STYLE 100kW y2015

Příspěvek od Amalfi »

Ahoj, k prvnimu pripadu si myslim, ze to je zpusobeno tim ze probiha regenerace filtru pevnych castic a proto se motor nevypne - musi jet aby se regenerace neprerusila. @ a 3 je chyba kterou by mel resit servis.
Jinak ISG je eko kurvitko ktere do crdi nepatri, ale musi se holt plnit emisni normy. Urcite bych na krizovatkach motor rucne nevypinal - castym startovanim se jen vic zanasi DPF a ani motoru to nesvedci.
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uživatelský avatar
Dalin
***
Příspěvky: 770
Registrován: 05 bře 2009, 21:09
Bydliště: Klatovy

Re: Nezhody s ISG 1,6 CRDi HP STYLE 100kW y2015

Příspěvek od Dalin »

Nepatří to do žádného auta. I když u mého auta fungoval bez problému, při první možnosti jsem jej trvale vypnul. Dobře to má momentálně FIAT kdy se to prostě vypne tlačítkem a zůstane to vypnuté stále do doby než to zase tímto tlačítkem zapneš.
Hyundai i30 1,6crdi style ice blue 06/2012-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Nezhody s ISG 1,6 CRDi HP STYLE 100kW y2015

Příspěvek od Hardcam »

Ja s ISG nemam jediny problem - ikdyz je stale zapnute, naposled se mi spustilo pred cca 14ti dny (cca 2000km), protoze jezdim takove rezimy, ze se nema kde spustit. Co se vetsiho mesta tyce, tam funguje vzdy a na kazdy krizovatce by se nejradsi spustil jeste nez zastavim (auto se jeste pohybuje, ale uz s vypnutym motorem, jedna se o krokovou rychlost). To tvoje haprovani bych taky prisuzoval regeneraci filtru, ani jsem netusil, ze do CRDi tohle cpou, tam to neni k uzitku.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
JoKo
****
Příspěvky: 1469
Registrován: 17 čer 2007, 09:53
Bydliště: BA/KE
Kontaktovat uživatele:

Re: Nezhody s ISG 1,6 CRDi HP STYLE 100kW y2015

Příspěvek od JoKo »

mna napada, ze moze nevypinat aj z dovodu slabsej baterky, nezohriateho motoru, alebo niecoho ineho...
to nestartovanie neviem, navstivit servis asi bude najrychlejsie riesenie
isg nastastie nemam.
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence

hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
ulthar
**
Příspěvky: 393
Registrován: 02 čer 2015, 15:15
Bydliště: Novy Jicin

Re: Nezhody s ISG 1,6 CRDi HP STYLE 100kW y2015

Příspěvek od ulthar »

vcera jsem na toto tema cetl zajimavy clanek:
http://www.autoforum.cz/technika/start- ... obne-vice/
i30 WG 1.6 GDI, New weekend, Cool red, MY 2015
only_one
**
Příspěvky: 465
Registrován: 19 úno 2014, 10:57

Re: Nezhody s ISG 1,6 CRDi HP STYLE 100kW y2015

Příspěvek od only_one »

To Mattos - pokud to jde tlačítkem vypnout, vypni. Nic lepšího nemůžeš pro své auto udělat.
Uživatelský avatar
zdeminem
**
Příspěvky: 123
Registrován: 17 čer 2015, 12:59

Re: Nezhody s ISG 1,6 CRDi HP STYLE 100kW y2015

Příspěvek od zdeminem »

no tak to ještě děkuji bohu a :hyu: že to v autě nemám... [-X
i30 CW Cool red 1,6 CRDi 100kW Premium AT 17.1.2019 total crashed (né mojí vinou)
i30 fastback Polar White 1,4 T-GDI DCT Style
ulthar
**
Příspěvky: 393
Registrován: 02 čer 2015, 15:15
Bydliště: Novy Jicin

Re: Nezhody s ISG 1,6 CRDi HP STYLE 100kW y2015

Příspěvek od ulthar »

Taky bych to v aute nechtel. Vidim to jako zbytecnost. Navic kdyz nahodou umre baterka, tak pro start-stop system ty baterky stoji asi 2x tolik co normalni.
i30 WG 1.6 GDI, New weekend, Cool red, MY 2015
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Motor a převodovka“