1.6 CRDi + 7st. automat DCT

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Uživatelský avatar
zdeminem
**
Příspěvky: 123
Registrován: 17 čer 2015, 12:59

Re: 1.6 CRDi + 7st. automat DCT

Příspěvek od zdeminem »

BIBOL píše: Osobně doporučuji u I30 starší 6-ti rychlostní automat. Lépe reaguje na plyn, a neškube. Jinak u Tucsona 7 DCT je dobrá volba :)
Téééda tak nevšiml jsem si, že by mi převodovka škubala :o a to mám s autem 25.000 najeto prakticky od novoty, tak nevím....
a reakce na plyn - nekomentuju, je to jen 100kW motor, ale proti dynamice nelze říct ani popel... ;)
i30 CW Cool red 1,6 CRDi 100kW Premium AT 17.1.2019 total crashed (né mojí vinou)
i30 fastback Polar White 1,4 T-GDI DCT Style
Reklama
 

johanes3009
Příspěvky: 4
Registrován: 24 říj 2017, 13:11

Re: 1.6 CRDi + 7st. automat DCT

Příspěvek od johanes3009 »

Ahoj, mám i40 7st.DCT 104kw a je to jedna velká katastrofa, při 102.000 odešly lamely, obě, setrvák k.o., řadící vidlice, ložisko..vše museli vyměnit. cena opravy 65.000,- ale naštěstí uděláno na záruku. Ale pořád to není ono, bude tam ještě další problém. Hyundai mám již druhý, ale taky poslední...nikdy více...je to šitý horkou jehlou...tyhle auta už nikdy. A i40 mě těžce zklamala...vlajková loď ale ta kvalita tomu neodpovídá ani za ty peníze. A o problémech s předními kotouči ani nemluvím.
bady_cz
*
Příspěvky: 33
Registrován: 09 kvě 2014, 20:50

Re: 1.6 CRDi + 7st. automat DCT

Příspěvek od bady_cz »

1.6 CRDi, DCT - stejný problém jako johanes3009, akorát s tím rozdílem, že nájezd je 55 000. komplet výměna na záruku. byla to sice předváděčka, ale i tak... první i30 - spojka v háji po 26 000, druhá i30 - spojka v háji po 55 000, třetí hyu už asi nebude :?
i30 kombi PDE, style premium, 1.6 CRDI, 2020
i30 kombi GD, style premium, 1.6 CRDI, FL, 2015 - out
i30 kombi GD, parking paket, 1.6 MPI, 2014 - out
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5091
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: 1.6 CRDi + 7st. automat DCT

Příspěvek od petzl62 »

I30 PDE 1,4 TGDi, 92tis. km 7°DCT taky předváděčka a žádný problém,vše funguje jak má. Chystám se na výměnu oleje. Nevím,co děláte jinak,ale s tou převodovkou je zatím minimum problémů i z minulé generace-závěr produkce.A tam už jsou nájezdy i přes 100tis.km... :wink: :-k
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,72 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,0l/100km
Aktuálně 30250 km
palivo: EO N95,pokud možno bez biosložky.
slabostka
*****
Příspěvky: 1725
Registrován: 23 dub 2008, 21:00

Re: 1.6 CRDi + 7st. automat DCT

Příspěvek od slabostka »

Dvojspojka má svoje typické problémy dané konštrukciou a je jedno či to bude H.-K. alebo VW. Rovnako má svoje aj klasický meničový automat. S tým sa treba zmieriť aj s tým že treba odložiť peniaze na servis- neskôr opravu-repas-výmenu. Za komfort sa platí.
Tu si musí každý vybrať - Hyundai už myslím robí len dvojspojky okrem malých áut. Iné automobilky naopak len klasiku. Nesmrteľný automat je asi len toyota-lexus hybrid lebo tam je to riešené inak.
Plus nezabudnúť že servisovať treba aj tú dvojspojku - aj tam je nejaký olej, neviem či hyundai má mokré-suché spojky.
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Motor a převodovka“