Tak zítra dorazi novy olej na vymenu, kterou spacham spolu s vymenou na letni pneu nekdy v polovine a nebo na konci dubna. Mobil je gut olej, ale proste je vidno, ze hned po startu a nez se motor ohreje, tak je motor hlucnejsi. Vracim se tedy nazpátek k Millersovi. Sice celkem o 450 Kc drazsi, ale motor si sevelil ihned po startu jak Pavaroti

Myslim, ze prave diky esterum Millers lepe maze. Tentokrate vyzkousim CFS 5w-40 NT a v zasobe mam ještě verzi bez NT, tedy CFS 5w-40.

Tu uz sem mel a jednoznacne největší spokojenost
PS: samozrejme nehodlam zavodit, ale využiju benefitu v podobe vyraznejsich aditivu na cisteni motoru( estery, ze kterých je olej slozen mají extremni cistici schopnosti a zde je to ještě umocneno 2 nasobnou davkou cisticiho aditiva ZDDP oproti civilnim olejum) jeste verze s NT s nanoslozkou na snizeni treni. Jak nanoslozka, tak estery( ty diky opacne polarite) se ke kovum prilepi a i po vypnuti motoru zustanou defakto "prilepeny" na všech mistech v motoru a to i na tech kritických a nestekaji zpet do olejove vany. Takže když prijdete k autu třeba za 2 tydny a nastartujete, tak vam porad motor chrání.
PS2: vy co uz mate vice najeto, tak se doporucuje před aplikaci proplach, protože CFS a CFS NT rozpousti dost bordelu
