Vorlajz musíš taky nekdy jezdit dopředu a ne pořád couvat.
Já je mam namontovaný cca 4 měsíce a pořád v pohodě. Např. ty v interieru mam asi 2 roky a svítí pořád jako nový. Na SPZ je měnim asi po roce, ale ne z důvodu, že by přestaly svítit, ale že jejich svítivost klesne asi na polovinu. No za za 5,- Kč za ks to neřešim
Tak zítra dorazi novy olej na vymenu, kterou spacham spolu s vymenou na letni pneu nekdy v polovine a nebo na konci dubna. Mobil je gut olej, ale proste je vidno, ze hned po startu a nez se motor ohreje, tak je motor hlucnejsi. Vracim se tedy nazpátek k Millersovi. Sice celkem o 450 Kc drazsi, ale motor si sevelil ihned po startu jak Pavaroti Myslim, ze prave diky esterum Millers lepe maze. Tentokrate vyzkousim CFS 5w-40 NT a v zasobe mam ještě verzi bez NT, tedy CFS 5w-40. Tu uz sem mel a jednoznacne největší spokojenost
PS: samozrejme nehodlam zavodit, ale využiju benefitu v podobe vyraznejsich aditivu na cisteni motoru( estery, ze kterých je olej slozen mají extremni cistici schopnosti a zde je to ještě umocneno 2 nasobnou davkou cisticiho aditiva ZDDP oproti civilnim olejum) jeste verze s NT s nanoslozkou na snizeni treni. Jak nanoslozka, tak estery( ty diky opacne polarite) se ke kovum prilepi a i po vypnuti motoru zustanou defakto "prilepeny" na všech mistech v motoru a to i na tech kritických a nestekaji zpet do olejove vany. Takže když prijdete k autu třeba za 2 tydny a nastartujete, tak vam porad motor chrání.
PS2: vy co uz mate vice najeto, tak se doporucuje před aplikaci proplach, protože CFS a CFS NT rozpousti dost bordelu
sarin007 píše:Vorlajz musíš taky nekdy jezdit dopředu a ne pořád couvat.
Já je mam namontovaný cca 4 měsíce a pořád v pohodě. Např. ty v interieru mam asi 2 roky a svítí pořád jako nový. Na SPZ je měnim asi po roce, ale ne z důvodu, že by přestaly svítit, ale že jejich svítivost klesne asi na polovinu. No za za 5,- Kč za ks to neřešim
Přesně... Já jsem v tomto takový zpátečnický...
Sarine... Jaký mas ty LED v těch zpateckach?
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
sarin007 píše:Vorlajz musíš taky nekdy jezdit dopředu a ne pořád couvat.
Já je mam namontovaný cca 4 měsíce a pořád v pohodě. Např. ty v interieru mam asi 2 roky a svítí pořád jako nový. Na SPZ je měnim asi po roce, ale ne z důvodu, že by přestaly svítit, ale že jejich svítivost klesne asi na polovinu. No za za 5,- Kč za ks to neřešim
Jinak do SPZ jsem zkoušel taky Osram Cool Blue, ale nesvítí tak hezky jako LED, oproti nim je to světlo moc žlutý. Tam používam tyto: http://www.ebay.com/itm/20PCS-T10-5050- ... rp&vxp=mtr Jak říkam, jedna vyjde tak na 5 korun a svítí úplně v pohodě jak má - ani málo ani příliš, tak akorát
Tak zítra dorazi novy olej na vymenu, kterou spacham spolu s vymenou na letni pneu nekdy v polovine a nebo na konci dubna. Mobil je gut olej, ale proste je vidno, ze hned po startu a nez se motor ohreje, tak je motor hlucnejsi. Vracim se tedy nazpátek k Millersovi. Sice celkem o 450 Kc drazsi, ale motor si sevelil ihned po startu jak Pavaroti Myslim, ze prave diky esterum Millers lepe maze. Tentokrate vyzkousim CFS 5w-40 NT a v zasobe mam ještě verzi bez NT, tedy CFS 5w-40. Tu uz sem mel a jednoznacne největší spokojenost
PS: samozrejme nehodlam zavodit, ale využiju benefitu v podobe vyraznejsich aditivu na cisteni motoru( estery, ze kterých je olej slozen mají extremni cistici schopnosti a zde je to ještě umocneno 2 nasobnou davkou cisticiho aditiva ZDDP oproti civilnim olejum) jeste verze s NT s nanoslozkou na snizeni treni. Jak nanoslozka, tak estery( ty diky opacne polarite) se ke kovum prilepi a i po vypnuti motoru zustanou defakto "prilepeny" na všech mistech v motoru a to i na tech kritických a nestekaji zpet do olejove vany. Takže když prijdete k autu třeba za 2 tydny a nastartujete, tak vam porad motor chrání.
PS2: vy co uz mate vice najeto, tak se doporucuje před aplikaci proplach, protože CFS a CFS NT rozpousti dost bordelu
Alfe: co beres jako vice km ? 30 tis a vic ?
Vic jak 100 urcite. Při 30 bych se toho nebal. Tam snad asi není ani co rozpouštět, pokud si neodjel tech 30 na jednu vymenu
sarin007 píše:Vorlajz musíš taky nekdy jezdit dopředu a ne pořád couvat.
Já je mam namontovaný cca 4 měsíce a pořád v pohodě. Např. ty v interieru mam asi 2 roky a svítí pořád jako nový. Na SPZ je měnim asi po roce, ale ne z důvodu, že by přestaly svítit, ale že jejich svítivost klesne asi na polovinu. No za za 5,- Kč za ks to neřešim
Jinak do SPZ jsem zkoušel taky Osram Cool Blue, ale nesvítí tak hezky jako LED, oproti nim je to světlo moc žlutý. Tam používam tyto: http://www.ebay.com/itm/20PCS-T10-5050- ... rp&vxp=mtr Jak říkam, jedna vyjde tak na 5 korun a svítí úplně v pohodě jak má - ani málo ani příliš, tak akorát
JJ první ledky na mým fáru ještě si pamatuju, jak si mně je Sarine měnil na parkovisti před Lidlem