Jak jsem psal. Mam je jiz 6 mesicu a nazpět bych ty "tovarní" NGK nikdy nechtel. Mas je Vorlajzi za cenu lepsi, nez jsem je sehnal já. Ja je mam v aute z duvodu, ze davaji vetsi zapalovaci vykon, tudis nemusím tolik slapat na plyn aby to jelo a tak usetrim na spotrebe. Nehlede na to, že vydrží mnohem dele.
Ten rozdíl, byl
ihned znatelný !- jako kdyby někdo polil auto svěcenou vodou. Slo mnohem lepe do otáček! na 2,3,4 a trochu i 5 stupeň to bylo nejznatelnejsí. Zvuk motoru se mně zdál taky jiný a na volnobeh točil motor znatelně méně otáček a jako by se sklidnil. Jinak instalace svíček Denso Iridium Power dokonale odhalí problémy v zapalovací soustavě: pokud tam nějaký je, chod motoru se citelně zhorší. Jenže to není problém svíček, jimž to někteří mají tendenci přičítat, ale někde jinde. Jde totiž o to, že tyto svíce zajišťují přeskok jiskry přesně v tom momentě, kdy ŘJ pošle do zapalování příslušný impuls, nikoli až v momentě, kdy pro přeskok jiskry vzniknou ve válci příhodné podmínky.
Hlavně že budou lidi vymýšlet nejrůznější pí.oviny, zesměšňovat tě, dělat z tebe debila, ale nenapadne je to úplně nejjednodušší. Vždyť si stačí uvědomit, od čeho se odvíjí zahájení procesu "dodávky" energie. Přece od zážehu! a pořád tě budou psát, že sou to kecy, ze je to jen marketing,bla bla bla....., ale nepřečtou si o tom nic

Ale já to chápu, ten nápis POWER evokuje zřejmě prostě něco závodního, něco, co tě vůz promění ve F1. To je samozřejmě blbost. Zasvěcení lidé ví, proč a se tyto svíce vyrábí a proč si je do motorů dávají

Ona nevědomost je patrně způsobena tím,
že je obecný předpoklad, že dnes už je vše na špičkové technologické úrovni a to, co namontuje výrobce, je naprosto v pořádku a netřeba nic zlepšovat. Je to jisté odtržení od reality a v tomto konkrétním případu se málokdo bude zabývat zkoumáním fyzikální podstaty zápalů ve válci

s tím nemá problém, aut. servis s tím nemá problém....tak vo co go?
