měl jsem taky půjčené GDi a ani se nedivím, ta spotřeba je radikálně jinde, jezdil jsem za 9,2 a to byla pouze krátká verze, ale bylo tam dost město. Mimo město to bude asi ve spotřebě lepší než MPI. Ale to město mě docela překvapilo. Ale musím říct, že se mi u GDI líbí moc dynamika...
Průměrná rychlost na nenulovaném počítadle cca 55 km/hod
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Jinak jezdím běžně 100 km/hod a na dálnici těch 130, a taky jsem přijel z cesty 600 km se spotřebou 6,5 - 99% dálnice (ale také hromada omezení na 80)
Proti naftě mluví DPF filtr, který často vypaluje a tím navyšuje spotřebu, takže dnešní diesely jezdí kolem těch 6,5 což mi přijde lepší benzín, je to lehčí auto, teoreticky míň věcí co se může pokazit, levnější garančky, servis.
Musím také říct, že předtím jsem měl samé diesely, takže proti nim nic nemám, žádné sice nebyla funglovka a DPF v pohodě. Ale jen jsem ho prodal už se dělala spojka za 30 000 Kč, pak se pokazil DPF (asi jezdí nový majitel krátké trasy) oprava taky kolem 30 000 Kč a to je za rok.
Otázka je kolik km najede dnešní benzínový motor
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Hyundai i30 kombi model 2015, 1,6 MPI, 88kw, trikolor komfort, s přisvětlováním do zatáček ;-)